 Desde o início do nosso projecto tivemos claro que as abelhas fariam parte importante del. As abelhas som alimento, medicina, cera, polinizaçom...
Começamos com pouquinhas colmeias, por volta de 3, de modo mais ou menos esperimental, e agora temos 13. Neste ano passado o que fixemos foi aproveitar os enxámios que iam saindo ao longo da primavera para aumentar o nosso apiário.
Grande parte deles ficarom nas suas caixas e continuam ali, desejando que volte o bom tempo :)
A nossa alvariça está situada no lugar da Regueira Grande, perto da nossa horta, na aba sul da Martinhá e a uns 500m de altitude. Ademais de aos nosso cultivos, as abelhas recorrem aos castinheiros (muito abundantes), uzes, gestas e carvalhos que as rodeam. Disponhem de avondosas fontes de água, entre elas um regato que nom seca no verao.
Só retiramos o mel umha vez por ano, no verao; o ano passado foi a inícios de Agosto, após a floraçom da silva e do castinheiro, e recolhemos perto de 200kg, obtendo um mel multifloral de flores próprias do monte baixo de Vila Marim, sobretodo ericáceas.
Embora as colmeias nom som de origem ecológica, nom aplicamos nengum tipo de tratamento convencional desde o 2012.
O nosso número de registro é ES320870051601. Comercializamos o mel baixo o nome "O mel da Tornajeira", em envases de 1 kg (7?), e de 1/2 kg (4?). |