Tattoos da Galiza


Este é um trabalho coletivo: estamos a fazer umha colecçom em rede de fotos de tattoos em galego ou de tema galego. Se queres colaborar, envia-nos a foto da tatuagem a clubedalingua@gmail.com
Umha colecçom de fotos de tatuagens da Galiza, recolhida polo Clube da Lingua - Equipo de Normalizaçom do IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes.

"Tattoos da Galiza: Palavras à flor da pel" forma parte do nosso projeto "Palabras de Pedra"

"Tattoos da Galiza" escreve-se tamém com NH e LH, em galego internacional, como mostra de que o movimento de defensa da língua tem força na diversidade e todas as persoas e letras que defendem o nosso idioma som úteis e necessárias.

Viva a energia coletiva!




clubedalingua@gmail.com

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Tattoos da Galiza, 3º ediçom: 2016 - 2017
Galiza, à flor da pel!

2017

3º Concurso de fotos de tattoos em galego e de tema galego

Despois de termos reunido perto de 500 fotos de tatuagens no nosso blogue www.blogoteca.com/tattoosdagaliza, o Clube da Lingua-Equipo de Normalizaçom do IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes convoca a terceira ediçom do concurso de fotografias de tattoos "Galiza, à flor da pel"

O nosso objetivo é visibilizar a nossa língua e a nossa identidade a formarem parte da cultura do tattoo, umha forma de expresom moderna, criativa e comunicativa.

O projeto "Tattoos da Galiza" conseguiu nestes anos pór em relaçom umha comunidade de persoas que estám a compartir e difundir os tattoos de tema galego. Umha comunidade que cresce dia a dia.

Desde o Clube da Língua estamos realmente mui agradecidos a toda a gente que está a participar na recolhida e posta em comum desta "tattooteca" pública e que visibiliza o grande potencial comunicativo, de desenho gráfico e expresivo das tatuagens de tema galego ou em língua galega. Se este projeto botou a andar e está a consolidar-se como referente no mundo dos tattoos é porque muita gente está a colaborar, em rede social, compartindo publicamente as tatuagens gravadas na sua pel.

Neste sentido, no Clube da Língua estamos a identificar um certo diálogo e retroalimentaçom entre o projeto "Tattoos da Galiza" e parte da sociedade, que recorre ao blogue para se informar, documentar e ter referéncias para se tatuar. E assi, por exemplo, identificamos várias tendéncias gráficas que se estám desenvolvendo com muita criatividade e riqueza, como pode ser o desenho de petróglifos, motivos que forom premiados nas duas ediçons anteriores do Concurso.

Este concurso nom tem como finalidade que a gente se tatue. Cada quem que faga com o seu corpo o que deseje, tendo sempre em conta as indicaçons sanitárias e o bem da saúde.

A nós o que nos interessa é conhecer, num processo de participaçom em rede social, as tatuagens que a gente leva tatuadas no seu corpo. Temos muita curiosidade!

BASES:

Neste concurso há duas categorias:

1. Tatuagens com palavras: Envia-nos umha ou mais fotos dumha tatuagem com algumha palavra escrita em galego, em qualquer norma. A foto tem que ser original.

2. Galiza em imagens : Envia-nos umha ou mais fotos dumha tatuagem de temática galega, com iconografia ou simbologia made in Galiza.

Condiçons:

As tatuagens tenhem que ser permanentes.

O prémio recibira-o a persoa que se responsabilice do envio da foto, a autora ou autor da foto ou a persoa tatuada, segundo quem participe no concurso. Nom é necessário que a persoa tatuada se identifique, ainda que se o fai seria interessante.

Prémios: Haverá três prémios para os tres tattoos que mais nos gostem em cada categoria. Os prémios consistirám em livros e Cds.

Prazo: Do 27 de outubro até o 15 de maio de 2017.

As fotos enviaram-se ao correio electrónico clubedalingua@gmail.com ou ao facebook do Clube da Língua, (Clubeda Lingua) por mensagem privada, achegando os datos persoais (nome e apelidos, teléfono de contacto, etc) da persoa autora da(s) foto(s) e toda a informaçom adicional que se queira, contando a história da tatuagem.

Participa, forma parte, queremos facer algo grande entre muita gente: o album de fotos dos nossos tattoos!

Muitíssimas graças por compartir aventura.

Compas, participade!

Clube da Lingua / Equipo de Normalizaçom e Dinamizaçom da Língua do IES Marco do Cambalhom

Vila de Cruzes.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-11-2016 18:38
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal


Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0