Tattoos da Galiza


Este é um trabalho coletivo: estamos a fazer umha colecçom em rede de fotos de tattoos em galego ou de tema galego. Se queres colaborar, envia-nos a foto da tatuagem a clubedalingua@gmail.com
Umha colecçom de fotos de tatuagens da Galiza, recolhida polo Clube da Lingua - Equipo de Normalizaçom do IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes.

"Tattoos da Galiza: Palavras à flor da pel" forma parte do nosso projeto "Palabras de Pedra"

"Tattoos da Galiza" escreve-se tamém com NH e LH, em galego internacional, como mostra de que o movimento de defensa da língua tem força na diversidade e todas as persoas e letras que defendem o nosso idioma som úteis e necessárias.

Viva a energia coletiva!




clubedalingua@gmail.com

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

"Tattoos da Galiza 2016": as tatuagens premiadas
O Clube da Lingua fixo públicos, nas "Jornadas de Tatuagens pola Liberdade" no CSOA Escárnio e Maldicir de Santiago de Compostela, os prêmios do seu concurso de fotografias de tatuagens "Tattoos da Galiza 2016".

Na categoría de fotos de tatuagens em galego os prêmios forom para Natália Mejuto pola fotografia da sua tatuagem "Berro se me berran, non escondo a miña voz"; para Meninheira, por "Sempre em loita"; e para Débora Domínguez, pola foto "Nada na chuvia".

Na categoria de tatuagens de tema galego sem palavras, as fotografias destacadas polo júri forom "Bailador e bailadora", de Andrea Montero; "Petróglifo de Laxe das Rodas", de Iria Kor Café, e "Torre de Hércules" de Juan García.

O jurado, formado por alunado e professorado do Clube da Língua, sinala que "Para nós foi mui difícil eleger seis fotos de tattoos finalistas entre as mais de 150 recebidas. E seguimos a pensar que o importante deste projeto nom é o concurso em si, senóm o proceso de participaçom da rede social que segue aberto: continuamos a receber tattoos que publicamos no nosso blogue: www.blogoteca.com/tattoosdagaliza"

O Clube da Língua tamén explica: "Queremos agradecer a todas as persoas que enviarom fotos e divulgarom esta iniciativa até converte-la num projeto que cada dia é mais conhecido e que está a sorprender pola diversidade e o alto número de tatuagens participantes. Se nom fosse por toda a gente que colabora generosamente com "Tattoos da Galiza", com energia coletiva, isto nom seria possível", afirmam.

Os prêmios deste concurso de fotos de tatuagens som um exemplar do livro "Tattoos da Galiza", que reúne as fotografias da primeira ediçom do projeto, no curso passado, e mais um CD de música editado polo Clube da Língua.

"O objetivo desta iniciativa é visibilizar a nossa língua e a nossa identidade a formarem parte da cultura do tattoo, umha forma de expresom moderna, criativa e de vangarda artística", sinalam desde o Clube da Língua. "Interessa-nos conhecer as tatuagens da gente que dediciu gravar na sua pel palavras da nossa língua ou motivos gráficos da nossa cultura, na Galiza do século XXI", explicam.





Natalia Mejuto: "Berro se me berran, non escondo a miña voz"



Meni de Gaia: "Antes de começar o tratamento pelo cancro de mama, quando ainda estava na fase de diagnose, já sabia que me ia tatuar uma Afrodita A, que pertence a uma famosa série de desenhos animados que botavam na tele quando era nena.

Afrodita A é um robot criado só para servir, um robot de carga, que se converteu numa guerreira que disparava os seus peitos que, como vedes, eram misis. Envolve-a uma banda com uma frase dumha canção do genial Vituco Neira para Ruxe - Ruxe ("Contra todo") que eu me repetia a cotio para me dar forças. O pano que me envolve na foto é o que empreguei durante meses para me cobrir a cabecinha sem pelos.
.
Quem lhe deu forma à minha ideia foi Raquel de Camaleon Tattoo."





Débora Dominguez:

"Envíovos unha foto da miña tattoo "Nada na chuvia" con vistas desde as Illas Cíes."






Andrea Montero: "Son Andrea, ecríbovos dende Miño, A Coruña, por mor de que chegou ata os meus oídos o voso proxecto "Tattoos da Galiza". Paréceme unha aposta fantástica, cando menos, polo que, sen dubidalo, quixen aportar o meu graíño de area e compartir convosco o que me acompaña na pel dende fai xa case un ano.


Adxúntovos pois, unha foto da miña tatuaxe de bailador e bailadora vestindo a traxe tradicional galega. A silueta pertence ao meu corpo e ao de un bo amigo da infancia que comparte paixón canda min... Ademáis do especial da tatuaxe, a foto ten un gran valor sentimental, xa que foi sacada durante un dos primeiros concertos que ofrecín xunto co meu grupo, Xosé Lois Romero e Aliboria, o pasado mes de Xaneiro, en Ames, Santiago de Compostela."






IRia Cor Kafé enviou o seu tattoo do petroglifo da Laxe das Rodas.











Juan García


Comentarios (14) - Categoría: Xeral - Publicado o 11-06-2016 01:49
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
14 Comentario(s)
1 O Clube da Lingua fixo públicos, nas Jornadas de Tatuagens pola Liberdade no CSOA Escárnio e Maldicir de#blgtk08# Santiago de Compostela, os prêmios do seu concurso de fotografias de tatuagens Tattoos da Galiza 2016.
Comentario por Cheap Christian Louboutin (05-05-2017 09:30)
2 viu apk Viu is a video streaming application that give#blgtk08#s the user immediate access to movies and music
Comentario por viu apk (27-07-2017 07:15)
3 Facetime- Video calling and voice calling with the best quality
A high-class apple product#blgtk08# which facilitates you for video chat with your friends and family is none other than Facetime.
Comentario por facetime for android (10-08-2017 12:22)
4 manabadi results want to check intermedi#blgtk08#ate and ssc 10th results from Manabadi 2018
Comentario por manabadi results (08-02-2018 06:20)
5 www.jac.nic.in Academic year of 2017-2018 in the month of F#blgtk08#eb/ March. check here for latest updates on jac results 2018
Comentario por www.jac.nic.in (17-03-2018 07:08)
6 I was born in united state#blgtk08#s but grew up in New York.
Comentario por happy wheels (11-04-2018 07:40)
7 These are probably my two #blgtk08#favorite games of all time
Comentario por Geometry Dash (11-04-2018 07:40)
8 fireboy and#blgtk08# watergirl
Comentario por fireboy and watergirl (11-04-2018 07:41)
9 nice post#blgtk08#
Comentario por Anti Revoke Apk Download (11-04-2018 15:06)
10 nice post#blgtk08#
Comentario por Anti Revoke Apk Download (11-04-2018 15:08)
11 I prefer sni#blgtk08#per tattoos.
Comentario por rooftopsnipersgame.com (17-08-2018 12:31)
12 googl#blgtk08#e.com
Comentario por Ella (17-08-2018 12:32)
13 Os doy las gracias por la información! Yo estaba buscando #blgtk08#y no podía encontrar. Usted me ayudó! green dot activate
Comentario por panistefanin (13-12-2018 11:33)
14 O jurado, formado por alunado e professorado do Clube da Língua, sinala que "Para nós f#blgtk08#oi mui difícil eleger seis fotos de tattoos finalistas entre as mais de 150 recebidas.
Comentario por www.russellbromleys.co.uk (11-03-2020 04:17)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal


Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0