Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Entre Línguas, o que é o galego?
'Entre Línguas' é um filme de João Aveledo, Eduardo Maragoto e Vanessa Vila-Verde.

O caso do 'galego de Cáceres' tornou-se conhecido na Galiza há quase duas décadas. Porém, ao longo da fronteira com Portugal, desde a Província de Zamora até a de Badajoz, existem outros quatro territórios que, por diferentes vicissitudes históricas, possuem actualmente soberania espanhola e conservam uns dialectos muito semelhantes ao galego.

Afinal, o que é o galego? Será que a língua portuguesa, em contacto com o castelhano sobreposto através de séculos pode dar origem a outros galego? No transcurso deste documentário, os vizinhos destas quase sempre pequenas vilas contam-nos como vivem a sua mais forte peculariedade e conversam sobre os motivos para continuarem a falar como ainda falam e cantam, ou todo o contrário.

Entre Línguas, trailer



Mais informação aqui.
Comentários (5) - Secçom: Língua - Publicado o 22-02-2010 15:06
# Ligaçom permanente a este artigo
O que é a Guerra?
Mike Prysner é um soldado dos USA que participou na guerra do Iraq e, à sua volta, decidiu explicar ao povo americano que os soldados do seu país estavam a fazer lá.

'Os nossos verdadeiros inimigos nom estám num país distante. E nom som pessoas cujos nomes nom conhecemos e culturas que nom entendemos. Os inimigos som pessoas que conhecemos muito bem e que podemos identificar. O inimigo é um sistema que declara guerra quando é rentável. O inimigo som os chefes executivos que nos demite de nossos trabalhos quando lhes és rentável. Som as asseguradoras que nos negam assistência médica quando lhes és rentável. Som os bancos que expropriam nossas casas quando é rentável'.

Guerra, o braço armado do capitalismo
Comentários (1) - Secçom: Denúncia - Publicado o 22-02-2010 14:54
# Ligaçom permanente a este artigo
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.