Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Orquestra Olympus: homófoba, misógina, racista e mal-falada

Resulta que hai um dia circulou pola rede umha crítica ao (penoso) espectáculo da orquestra Olympus, no que se acusava ao conjunto de racista, homófobo, misógino e espanholista.

Alguns -eu- achávamos que se tratava dumha crítica desproporcionada, mas visto o resultado da denúncia, as críticas ficaram curtas.

O -payasín- membro da orquestra nomeado Peke publicou no blogue oficial da orquestra umha resposta às criticas que, ainda que já foi eliminada deste foi copiada noutros espaços da internet, para que todo o mundo saiba que tipo de gente -gentalha- toca nesta orquestra.

Pola minha parte tamém tenhem resposta: nom penso assistir a nenhum espectáculo desta panda de mal-falados... e hei fazer saber isto a toda a gente, ademais de indicar ao concelho o meu total desacordo no caso de que pretendam contratar ao senhor Peke com o meu dinheiro.


Pode-se ver o artigo original aqui, aqui e aqui.
Comentários (0) - Secçom: Denúncia - Publicado o 20-08-2010 15:58
# Ligaçom permanente a este artigo
O que é a Guerra?
Mike Prysner é um soldado dos USA que participou na guerra do Iraq e, à sua volta, decidiu explicar ao povo americano que os soldados do seu país estavam a fazer lá.

'Os nossos verdadeiros inimigos nom estám num país distante. E nom som pessoas cujos nomes nom conhecemos e culturas que nom entendemos. Os inimigos som pessoas que conhecemos muito bem e que podemos identificar. O inimigo é um sistema que declara guerra quando é rentável. O inimigo som os chefes executivos que nos demite de nossos trabalhos quando lhes és rentável. Som as asseguradoras que nos negam assistência médica quando lhes és rentável. Som os bancos que expropriam nossas casas quando é rentável'.

Guerra, o braço armado do capitalismo
Comentários (1) - Secçom: Denúncia - Publicado o 22-02-2010 14:54
# Ligaçom permanente a este artigo
De Galescola a Curral

Vem de fazer-se pública a nova imagem que o governo feixista da Xunta quer para as escolas infantis anteriormente conhecidas como Galescolas.

Nom gostam nem da bandeira galega nem de que as crianças se considerem Galegas... é melhor que os "galegos" do futuro sejam dóceis como as pitas, e por isso querem que se criem com umha galinha (azul, por suposto) num curral.

Aguardo que entre tanto pitinho saia algum galo... GALEGO:

Comentários (1) - Secçom: Denúncia - Publicado o 18-08-2009 16:33
# Ligaçom permanente a este artigo
Lei d'Hont: ti ganhas, eu governo
As maiorías decídense no Parlamento, e aínda que o escrutinio do voto emigrante lle restou un escano ao PP, este mantén a súa maioría absoluta con 38 deputados. Iso si, xa non pode presumir de obter máis votos cá suma de PSdeG-PSOE e BNG xuntos, como xa fixo na noite electoral. O 1 de marzo, a contaxe dos votos dos residentes deixaba aos populares dez mil votos arriba (760 mil fronte a 750 mil); despois de escrutar o CERA, e á espera de reclamacións e axustes, o resultado final das eleccións deixa ao PP con 789 mil votos, ao PSdeG-PSOE con 524 mil, e a o BNG con máis de 270 mil, é dicir, unha suma de 794 mil, cinco mil máis có PP.

Mais informaçom.
Comentários (2) - Secçom: Denúncia - Publicado o 11-03-2009 17:21
# Ligaçom permanente a este artigo
Bilingüelas

Feijóo: "Se acabaron las galescolas"



Mais informaçom aqui e aqui.
Comentários (0) - Secçom: Denúncia - Publicado o 07-03-2009 15:43
# Ligaçom permanente a este artigo
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.