Lembranza dos alumnos de Carballo da promoción dos anos 60.



O meu perfil
jocameanvazquez@gmail.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

MAUSOLEO DE ALFREDO BRAÑAS
Alfredo Brañas era un acérrimo defensor da teoría do poder indirecto da Igrexa sobre o Estado. Preocúpalle a orixe das persoas que ocupan cargos públicos en Galicia. E así determina" los cargos y empleos públicos,beneficios y honores deben otorgarse con preferencia y en igualdad de circunstancias a los naturales de la región;a falta de éstos,a los que hayan arraigado en ella y por último a los extraños. Esto no debe entenderse de los beneficios eclesiasticos y de aquellos cargos y empleos que exijen conocimiento perfecto de la lengua,de las costumbres,y del régimen económico del país,los cuales deben otorgarse sólo a los naturales.
Se vivise hoxe Alfredo Brañas non se sentiría a gusto,xa que dos prelados con cargo pastoral en Galicia tres non son galegos. Este pensamento de Alfredo Brañas de os cargos eclesiásticos sexan desempeñados por persoas orixinarias da rexión debe ser un desexo pero nunca unha imposición xa que iso sería un empobrecemento para a Igrexa.
De todos os elexios fúnebres adicados a ALFREDO BRAÑAS,que foron moitos,quizais o máis emotivo é o do seu contemporáneo e amigo LÓPEZ FERREIRO.
Comentarios (0) - Categoría: Fundación Alfredo Brañas - Publicado o 15-06-2018 08:58
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal