O pé da porta


O pé da porta é un lugar da parroquia de Combarro.Concello de Poio.Pontevedra.Galiza.

O meu perfil
combaraxo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Combarro Otto Wunderlich


Otto Wunderlich chega a Madrid no ano 1914, despois de vivir en Inglaterra e Francia, aínda que sempre mantén contactos con Alemaña de onde é nativo e Suíza, país natal da súa muller.
Dedicouse a fotografía de encargo, para revistas como Branco e Negro, A Esfera e O Mundo, editoriais de importancia como Espasa ou Labor; esta última, o ano 1928 publica a primeira edición da gran obra “Xeografía de España” , da que Wunderlich é destacado colaborador.
Tamén fai traballos para institucións culturais vinculadas co turismo e para empresas como Hidroeléctrica Española.
Otto Wunderlich foi un magnifico técnico e artista que nos deixou un prezado documento artístico da realidade de España do primeiro terzo do século XX. Nas súas fotografías percíbese unha destacada sensibilidade polas instantáneas de xentes, paisaxes e monumentos. Estas de Combarro foron realizadas entre 1928 e 1936 cando o fotógrafo se desprazou por distintas vilas e cidades do Estado.

O pé da porta tamén en https://www.facebook.com/opedaporta.blogoteca
Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 07-12-2014 17:43
# Ligazón permanente a este artigo
Combarro no arquivo Pacheco

O Arquivo Fotográfico Pacheco representa a máis completa colección de recursos fotográficos sobre a cidade de Vigo en particular e sobre Galicia en xeral de titularidade pública. Consta de placas de cristal, negativos, positivos e outros materiais en diverso formato ata un total de 100.000 imaxes entre os anos 1900 e 1970. A autoría das fotografías corresponden a varias xeracións de fotógrafos da mesma familia. A adquisición prodúcese por contrato de compra aos herdeiros dos fotógrafos, en maio de 1991.
Na imaxe gif, unha serie de 6 fotos entre os anos 1930 e 1961 pertencentes o arquivo fotográfico do diario ABC ( levan marca de auga ) e 1 da praza da fonte datada en 1925 que é copia dun cromo.
Xaime Pacheco
Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 12-11-2014 20:07
# Ligazón permanente a este artigo
Salteamos na sartaña. Receitas de outono.

Variado de setas con mazá sobre leito de masa filo.

Salteamos na sartaña as setas despois de limpas e media mazá cortada en anacos, en metade de aceite e manteiga, nesta ocasión utilicei lepiota procera, cantharelus cibarius, lactarius deliciosus e lacaria amatista. Salgamos.
Enfornamos un molde con pasta filo, e cando comeza a coller color a pasta, engadimos un ovo batido o revolto e extendémolo no molde ata acabar a cocción. Agradábel é o padal o crocante da pasta misturado co revolto.

Tartaletas de boletos e langostinos.

Salteamos na sartaña os boletos e os langostinos con manteiga e sal ata que estean ao punto. Retiramos e deixamos arrefriar. Misturamos cun ovo e batemos ata conseguir unha masa uniforme.
Estiramos a masa follada previa desconxelación e cortamos en círculos para adaptalos ao molde das tartaletas. Enfornamos, a media cocción, reenchemos coa masa. Deseixamos ata que adquiran unha cor tostada. Pódese xantar frío ou preferiblemente quente. Para esta receita podemos utilizar os boletos que pola súa textura sexan menos agradábeles ao padal, como por exemplo, os boletos baios.

Tostas de níscalos, arenques e queixo de Palo Santo.

Salteamos na sartaña os níscalos para sacarlle o auga e retirámolos; na mesma sartaña botamos media culler de aceite e quentamos os arenques ( mal chamados, xa que son xoubas salgadas e os arenques son outra especie de peixe). Limpamos os arenques das escamas e espiña. Na hora de comer, misturamos níscalos, arenques e queixo na sartaña ata que se funda o queixo , presentando sobre unha rebanda de pan previamente tostado.
Comentarios (0) - Categoría: Comidas e bebidas - Publicado o 07-11-2014 17:55
# Ligazón permanente a este artigo
Coral de Ruada

Xabier Prado Rodríguez “Lameiro”, Virxilio Fernández González, Xulio Prieto Nespereira, Fabriciano Iglesias Abella e Cesáreo Eire Santalla reúnense nunha casa da avenida de Zamora, propiedade deste último e chamada “Villa Joaquina”, para fundar o CORO DE RUADA. Era o 5 de outubro de 1918.

WED DA CORAL A RUADA
Comentarios (0) - Categoría: Música - Publicado o 02-11-2014 18:12
# Ligazón permanente a este artigo
Historia dunha fotografía.Virxilio Vieitez (Forcarei 1930 - 2008)

A nai encarga un retrato a Virxilio para enviarlle o seu fillo emigrado en América, confirmando así o recibo do agasallo deste, a radio, a vez que lle expresa a soidade e que o bota en falla. O fotógrafo ordea muller pasar o brazo polo respaldo da cadeira a modo de abrazo, creando unha simbioses radio-fillo. A maxia acaba de ser creada.

Esta foto despertou en Keta, a súa filla menor,o interese polo arquivo de seu pai e intentou sen éxito que as institucións se interesaran por unha exposición para dar a coñecer a obra de Virxilio. Aínda así, Keta ampliou un centenar de fotografías para realizar unha exposición comarcal en Soutelo de Montes,de onde é oriúndo Virxilio, anunciándoa con carteis suxeitos os postes da luz da estrada. Foi a casualidade que Manuel Sendón do Centro de Estudios Fotográficos de Vigo se detivera diante dun dese carteis. A maxia acaba de ser descuberta.
Manuel Sedón xunto con Xosé Luís Suárez Canal foron os que demostraron verdadeiro interese pola obra de Virxilio Vieitez integrándoa na VIII edición da Foto-bienal en Vigo no 1998. A maxia comezaría a ser coñecida internacionalmente.
Virxilio foi un retratista rural, nunca se considerou un artista. Era un fotógrafo por encargo, non facía serie de fotografías, senón que retrataba aquelo que lle ían a pagar, engrosando un arquivo na súa totalidade.

Nos anos 60 e 70, nas vilas e pobos de Galicia, traballaban como fotógrafos homes da mesma condición que Virxilio. Son exemplos próximos: Alfonso "O escaravello" de Dorrón, Florentino de Combarro, Manolo Estevez de Raxó, Gerardo e Olimpio de Sanxenxo. Cos dous primeiros tiven a inquedanza de preguntarlle antes de que falecesen polos seus vellos clixés. Non os conservaron. Aínda que nunca se dedicou a fotografia por encargo, non podo deixar de mencionar a Francisco Vidal veciño de Combarro, autentico impulsor do audiovisual e autor dun arquivo fotográfico da zona da máxima importancia.

Biografia de Virxilio Vieitez
Galeria de fotos. Retratos rurais. Virxilio Vieitez
Comentarios (0) - Categoría: Persoeiros - Publicado o 04-10-2014 19:06
# Ligazón permanente a este artigo
Combarro. Arquivo Chamoso Lamas


A Real Academia Galega de Belas Artes conta entre o seu patrimonio con un magnífico fondo de fotografías pertencente á colección particular de D. Manuel Chamoso Lamas, antigo presidente da Academia. Esta colección adquirida pola Academia, co fin de comezar a recuperación de fondos gráficos da historia do Patrimonio monumental i etnográfico de Galicia, compónse de 10826 negativos en película, 124 placas de cristal e 4814 fotografías positivadas, o que supón un total de unhas 15000 imaxes.

Podes ollar as fotos de Combarro incluidas no fondo fotográfico no enlace: http://www.academiagallegabellasartes.org/galeria.asp
Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 19-09-2014 18:08
# Ligazón permanente a este artigo
Imaxes aéreas da Volta Ciclista 2014

Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 14-09-2014 00:04
# Ligazón permanente a este artigo
As postais falan!!!!!
Vigo

Antes de mercar unha tarxeta postal na internet ou no mostrador de calquer feira do libro, das que se veñen realizando en distintas localidades de Galiza ou fora dela; debes saber, ou intentar saber ao menos, o seu valor. Dependendo do valor da tarxeta poderás pagar máis ou menos por ela. ¡Coidado coas fotocopias!

O valor dunha tarxeta postal depende de varios criterios:

1) Nome do editor e firma do artista en postais ilustradas ou do fotógrafo en postais fotográficas,
2) antigüidade, (ter en conta que a idade de ouro da cartofilia e entre 1887 e 1905). Se a imaxe de fronte non ten bordes a data pode estar comprendida entre 1907 e 1915; mentres que si ten bordes brancos arredor, a data corresponderá entre 1915 e 1930. As postais a partir de 1958, levan na parte posterior, o número do Depósito legal e o ano de edición; ou no seu defecto, un número romano, tomando como ano cero, precisamente, 1957. É dicir, si a postal leva un "I", a imaxe foi impresa en 1958 e si leva unha "V" sería 1962, e así sucesivamente.
3) estado de conservación,
4) si está circulada ou non ( valorase máis si están circuladas e teñen os seus selos cos cuños),
5) método de elaboración e calidade de impresión (fototipia, litográfica, fotográfica, etc), a variedade de cores a a nitidez da imaxe
6) edición (limitada ou non),
7) rareza e demanda,
8) temática da imaxe.

Analizando esta postal polo fronte, apreciamos que ten unha consistencia de cartón brando con certo ton aterciopelado ao tacto, de cores brancos e grisaceos. Advertimos que é a número 22 dunha serie correspondente a temática "Vigo" que non ten marcos, polo que a súa antigüidade está entre 1907 e 1915, e que a técnica empregada de impresión nesa época e a fototipia (xelatina sobre placa de vidro). No anverso vemos que unha postal circulada con caligrafía manuscrita, sen selos, datada en 1922 e asinada por "Joaquín" e que o editor é o vigués Barrientos*. Descoñezo si a edición foi limitada ( xeralmente con fototipia son edicións de 500 exemplares), e si é demanda. Non sei tampouco se o autor podería ser Xaime Pacheco, fotógrafo establecido en Vigo con gran actividade na época.


* Eugenio Barrientos López, propietario da editorial Cíes, que dende 1941 a 1958 tivo a súa sede na Libraría Tetilla da rúa Elduayen. «Tetilla», como era coñecido o editor Barrientos, foi un auténtico xenio da edición, en 1945 inventou en España o formato da novela de peto («bolsilibro») e dun curioso sistema de distribución por quioscos, no que tanto se vendían como se prestaban os libros. Marcial Lafuente Estefania foi o autor principal da editorial Cíes, tamén Corín Tellado. En 1958, Barrientos decidiría poñer fin a un proxecto que durante máis dunha década fixo de Vigo a capital editorial da novela popular en castelán.




Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 01-09-2014 18:34
# Ligazón permanente a este artigo
[1] ... [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] ... [28]
© by Abertal

clocks for websitecontadores web