O pé da porta


O pé da porta é un lugar da parroquia de Combarro.Concello de Poio.Pontevedra.Galiza.

O meu perfil
combaraxo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

The Who
Comentarios (0) - Categoría: Música - Publicado o 01-01-2016 02:05
# Ligazón permanente a este artigo
2016

Comentarios (0) - Categoría: Cogomelos - Publicado o 01-01-2016 01:34
# Ligazón permanente a este artigo
Jaime,Jesús,José,Juan

Rapaces xogando no peirao de Combarro.ca 1931. A foto é de J. Castro, fotógrafo afeccionado de Lugo, colaborador de Jaime Solá en Vida Gallega.

"Vida Gallega"
Foi unha revista fundada en Vigo en 1909 por Jaime Solá Mestre ( Vigo 1874-1940 ), onde apareceron fotografados os máis importante acontecementos sociais, culturais e políticos de Galicia e da comunidade emigrante galega. O primeiro número saíu en xaneiro de 1909 con portada de Castelao e o último en 1938, publicándose un total de 697 números. Tivo unha segunda época de 1954 a 1963.
Durante a longa existencia de Vida Gallega, foron moitos os fotógrafos que publicaron imaxes na revista, a destacar, tanto pola súa permanencia como pola súa calidade, Chigarro, Ksado ( Compostela );José Pacheco (Ourense); Jaime Pacheco, Gil, LLanos, Irmáns Sarabia (Vigo); Barreiro, Pintos (Pontevedra); Sellier,Ferrer,Cancelo Blanco (A Coruña);Caamaño(Muxía); Pernas (Mondoñedo) etc...
Mais en "Vida Gallega" colaboraron máis de douscentos fotógrafos afeccionados polo que a documentación das imaxes é as veces dubidosa; o nome do autor moitas das veces só é sinalado coas iniciais, coincincidencias dos apelidos e distancias non concordantes entre as imaxes e o lugar onde traballaban, son algunhas das dificultades que se atopan a hora de documentar unha imaxe.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-12-2015 23:27
# Ligazón permanente a este artigo
Yo amo a Galicia como el que más

“Yo amo a Galicia como el que más” Velaquí o tópico o clixé, a frase estereotipada conque tódolos malos galegos queren disimular a súa falla de conciencia patriótica.
Cando un señor calquera ceiba estas verbas hipócritas: “Yo amo a Galicia como el que más” é seguro que, de palabra, de pensamento ou de obra, vai cometer unha traizón contra da súa Terra.
As verbas “Yo amo a Galicia como el que más” denuncian ao verdadeiro galeguista, a presencia indubidable dun inimigo de Galicia.
Agora coma sempre, pero máis neste instante álxido e cheo de perigo, está aberta a loita entre nós e os “ aman a Galicia como el que más”
O centralismo ten o preito perdido en Cataluña e máis en Vasconia, pode que o perda tamén en Andalucía. Non pode por menos de acugular todo o seu esforzo en Galiza, única esperanza que xa lle queda. Para vergoña nosa,aínda pode contar aquí o centralismo con fundadas esperanzas: conta con un só home, cos que "aman a Galicia como el que más" . A loita está aberta; se triunfamos nós, a verdade farase patente e os que " aman a Galicia como el que más"ficarán expostos a eternal vergoña. Se triunfan eles, como pode acontecer, nós teremos a conciencia do deber cumprido, e eles, os hipócritas, os descastados, seguirán amando a unha Galiza probe,humildosa, esquecida, sen liberdade, sen dignidade, sen prosperidade.
Galiza morrerá para sempre afogada polos que " aman a Galicia como el que más"
VICENTE RISCO
Comentarios (1) - Categoría: Persoeiros - Publicado o 11-12-2015 17:04
# Ligazón permanente a este artigo
A Rúa 1948

Entre os fotografos profesionais da postguerra española que captaron o tipismo das casas, hórreos, embarcacións e rúas de Combarro para espallar a súa importancia como conxunto etnográfico foi Juan Pando.

Juan Miguel Pando Barrero (Madrid 1915-1992) foi un fotógrafo español que iniciou unha nova forma de reporterismo de guerra. Discípulo de Mariano Moreno, coñecido fotógrafo madrileño, foi contratado pola axencia Associated Press, para a que traballou en exclusiva, realizando magníficas fotografías durante a Guerra Civil, que foron publicadas no ABC de Madrid y nos xornais Ahora e La Voz.
Terminada a guerra, Pando fundou una axencia gráfica que levou o seu nome, na que encontraron traballo algúns profesionais da prensa perseguidos nesa época. Ao concluír a II Guerra Mundial, volveu Pando a súa traxectoria artística, que ampliou coa industrial e publicitaria. En vida foi máis coñecido pola súa labor como fotógrafo de arquitectura, arte e industria que pola extraordinaria labor etnográfica, monumentalista y paisaxística.
Pando no publicou ningún libro y só montou unha gran exposición: «Fotografía, Luz y Vida», en 1968. Seu arquivo, ampliado cos traballos do seu fillo, foi adquirido polo Estado en 2003 consérvase no Instituto do Patrimonio Cultural de España, no Árquivo Pando, con sede en Madrid e constitúe unha dos principais testemuñas gráficas de España entre 1936 e 1993; e de Marrocos entre 1949 e 1977. Juan Pando estivo en Galicia no ano 1948.
Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 01-12-2015 09:10
# Ligazón permanente a este artigo
Oronoz

Combarro. Pontevedra. Anos 60
Arquivo Oronoz
ORONOZ
Juan Antonio Fernández-Oronoz Nieto,naceu en Girona no 1933, fillo do fotógrafo Juan Fernández Oronoz (1904-----). Percorreu España realizando traballos por encargo para a firma Mas de Barcelona e a editorial Espasa-Calpe de Madrid.
Os negativos en branco e negro captados naquela etapa constitúen hoxe unha colección de gran valor documental. Suman máis de 100.000 unidades de temática diversa, predominando as paisaxes urbanos e rurais, monumentos e tipos populares, ademais dun conxunto de tomas que son importantes para o estudo da imaxe publicitaria de dúas décadas. A principios dos anos sesenta comezou a traballar a cor, formando un dos primeiros arquivos de diapositivas.
O fondo actual do arquivo Oronoz aproxímase as 150.000 diapositivas en diversos formatos.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1684356825183874&set=a.1406250182994541.1073741828.100008287178387&type=3&theater
Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 09-11-2015 23:40
# Ligazón permanente a este artigo
SOS Combarro

Comentarios (0) - Categoría: Combarro - Publicado o 05-11-2015 22:24
# Ligazón permanente a este artigo
Céltiga

Na foto "Lolita",filla de Germán Diaz portando un exemplar de Céltiga.

Céltiga, revista galega de arte, crítica, literatura e actualidades,editada en Buenos Aires, foi o punto de encontro da intelectualidade galega residente en Arxentina entre 1924 e 1932. Eduardo Blanco-Amor, Eliseo Pulpeiro e Ramón Suárez Picallo foron os directores literarios dunha publicación pola que desfilaron Castelao, Maside, Suárez Couto, Francisco Asorey, Luis Bouza Brey, Ramón Cabanillas, Ramón Lorenzo etc... etc...
Entre os colaboradores gráficos cabe citar a Jaime Pacheco, Luis Ksado, Francisco Varela Pose, Antonio Teijeiro, Angel Blanco Villar, Gemán Díaz Baliño, Daniel Buján, Andrés Martinez e Manuel Sales.

Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 02-11-2015 15:26
# Ligazón permanente a este artigo
[1] ... [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] ... [29]
© by Abertal

clocks for websitecontadores web