lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

A nosa querida Puri

Leva anos asistindo a os actos que o Faiado organiza, o fai tal é como ela fai as cousas de forma discreta. Bueno pois hoxe esta de cumpleanos enton nos que sabemos que merece a luna imos felicitala en esta casa que e a sua, o facemos con unha composicion musical que sabemos lle gusta. Puriña, moitas gracias por estar sempre ahi, moitos parabens e unha aperta especial desde O FAIADO DA MEMORIA, e de Margarita e Antonio


Comentarios (3) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 13-05-2016 07:19
Felicidades Casalderrey

O Noso Casalderrey, o Rey do guitarmonium, esta de cumpleanos, tal dia coma hoxe sua Nai decideu tráelo a o mundo, pois dia de festa porque naceu un Artista, sin duda, non sei Jose Manuel cando nos voltaremos a ver, pero temos que ter sempre a esperanza aberta, desde Vilagarcia sempre lembramos a o nosos amigos en Ubatuba. Feliz dia, unha aperta e outra para a nosa Anne














Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 12-05-2016 08:07
De festa

Claro hoxe Antonio e mais eu temos unha celebracion de esas que son personais, unicamente nosa e un pouquiño vosa. Compartimos un cachiño porque e verdade que estamos co proxeto documental de falar de amor en tempos pasados, nos o facemos en presente e hoxe nos tomamos o dia libre. Bos dias e moita saude.
Comentarios (108) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 09-05-2016 07:17
Homenaxe a Celestino Carbia

Valga recupera la memoria de Celestino Carbia, alcalde fusilado en la Guerra Civil
Los actos se centralizan en el teleclub de Cordeiro y en él participarán un nieto del exregidor y la asociación O Faiado da Memoria

Redacción | Valga 06.05.2016 | 02:53
Carbia estuvo retenido en la isla de San Simón. // Marta G. Brea
Carbia estuvo retenido en la isla de San Simón. // Marta G. Brea
El municipio de Valga rendirá este fin de semana un homenaje a la memoria de Celestino Carbia Campaña, alcalde republicano entre los años 1931 y 1936, que acabó siendo fusilado tras el levantamiento militar encabezado por Francisco Franco.

El de este fin de semana será el primer acto de la memoria histórica que se va a celebrar en la localidad, y en él, además de la figura de Celestino Carbia, se tratará de recordar a todas las personas que fueron asesinadas o a su vez represaliadas durante la Guerra Civil y los años posteriores de la dictadura de Franco.

Los organizadores de este homenaje son la Sociedade Cultural de Cordeiro y la Asociación Os Penoucos, que han puesto en marcha una charla que se celebra mañana en el teleclub de Cordeiro, a partir de las 19.00 horas, en la que participarán Manuel Carbia, nieto del exalcalde; Margarita Teijeiro, de la asociación O Faiado da Memoria; y Raúl Sotelo, profesor e investigador.

A continuación de la misma, se proyectará el documental "Aillados" de Antonio Caeiro, que relata la historia del campo de concentración de la isla de San Simón, en la ría de Vigo, durante los años de la Guerra Civil, que refleja la tragedia de aquellos años contada desde el punto de vista de sus protagonistas, los presos.

El domingo, los actos se trasladarán al cementerio de Cordeiro, a partir de las 13.30 horas, donde se va a celebrar un emotivo acto de recuerdo ante la tumba de Celestino Carbia, donde se instalará una placa conmemorativa.

Celestino Carbia Campaña fue el alcalde de Valga entre los años 1931-36, además de ser uno de los fundadores del Sindicato Agrario de Cordeiro, a través del cual impulsó el cooperativismo y defendió los derechos de las personas.

Tras el alzamiento militar contra el Gobierno de la República, fue detenido y estuvo preso en la isla de San Simón hasta que se le juzgó en Pontevedra por rebelión militar, siendo condenado a muerte.

La condena se cumplió en Monte Porreiro cuando contaba con 39 años de edad y su cadáver fue enterrado en el cementerio de San Mauro de Pontevedra.

Años más tarde, en 1977, su familia logró traer sus restos a Valga, descansando estos en el cementerio de Cordeiro.
ARTIGO DE FARO DE VIGO
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 06-05-2016 06:32
Para Antonio Gonzalez

Antonio e de Vilaxoan esta en Canarias o ano pasado veu de visita e coñecemonos, estes detalles da xente do Faiado non teñen precio, hoxe Antonio esta de cumpleanos, e nos desexamoslle un feliz dia, unha feliz vida como el merece. Amigo moitos parabens




Comentarios (5) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 04-05-2016 08:20
Primeira grabacion en Cortegada

Xa sabedes que estamos metidos de cheo na exposicion adicada as xentes de Cortegada. A todas as xentes, as que vivian e eran propietarias, as que vivian alquiladas, as que tiñan propiedades e non vivian na illa...a TODOS. Pois ben alá embarcou Antonio xunto a Victor para atoparse ca Illa. Nese encontro creativo ali o temos estamos seguros que imos ver cousas marabillosas ala no vran, cando inauguremos a Exposicion
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-05-2016 14:05
Candido a ser feliz

Hoxe Candidito esta de cumpleanos, fai dous dias que chegou de Benidorm de pasar o inverno, asi fai quen pode esta claro, é agora ten hasta Outubro para entre outras cousas botar unha man no Faiado. Bueno hoxe esta de cumpleanos, estamos a ver si nos invita a ese pastel que non lle perdoamos. O noso agasallo e poñer esta cancion pra que baile un bolero ca sua Goya. Bos dias e moitos parabens




Comentarios (7) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 03-05-2016 08:05
Esquenzamos a invernada

Porque chegou o Maio ainda que siga chovendo ou veña frio...é Maio, arriba eses corazons, as veces conxelados de tanto frio e imos disfrutar da vida que tan bonita que é.
Imos contar que os dias vinteun e vintedous temos unha feria cultural aproveitando as festas de S Rita, teremos un posto no Obelisco, ali estaremos, agradecense as visitas. Bos dias e moita saude
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 02-05-2016 07:58
Festa e Reinvidicacions

En 1884, la Federación Americana del Trabajo se impuso la meta de pedir la jornada de ocho horas, y escogió el 1 de Mayo de 1886 como la fecha de inicio de esa reivindicación. En esos años, en Occidente había jornadas de 10 y 12 horas diarias.

Llegada la fecha, muchos obtuvieron su reducción de jornada. Pero 340.000 obreros no consiguieron esta promesa e iniciaron una huelga en los días siguientes para obligar a ceder a sus patronos. La policía intentó detener las manifestaciones en Chicago. Se produjeron más de tres muertos entre los obreros.

Días después 15 policías murieron al explotar una bomba lanzada supuestamente por los sindicalistas. Cinco de ellos fueron ahorcados (ver imagen de arriba). Tres condenados a prisión perpetua. La Internacional Socialista se propuso en 1889 reivindicar la jornada de ocho horas para todos los obreros del mundo, y se haría mediante una gran manifestación en todos los países en honor a los Mártires de Chicago. Se proyectó que fuera el 1 de Mayo de cada año.
Texto extraido de La informacion.com
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 01-05-2016 08:14
[1] 2
© by Abertal