lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Margarita e Segundo

Agradecemos moitisimo a visita de Margarita Mosquera e o seu home a nosa casa, vivimos un ratiño emocionante, moi emocionante. Chamamos a Marite, as duas son amigas do blog e quedaron encantadas de oirse. Margarita vira de novo en Agosto, ela vive en Francia, a ver si facemos que coincida a romeria do Faiado ca sua estancia no pobo
Comentarios (8) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-04-2013 20:33
Maria Jose

Ela e unha blogueira maioritaria de esas que nunca fan comentarios, pero fixo o imposible por coñecernos...hasta por dar as gracias. Nos facemos o mismo, agradecemoslle profundamente o seu apoio.
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-04-2013 20:28
Xa esta na casa

Hoxe, luns, 22 de abril, foille devolto ao Faiado da Memoria o arquivo fotográfico que lle fora requisado no momento en que tiveron que abandonar a sala na que se atopaban dentro do auditorio de Vilagarcía.

O Faiado da Memoria agradece as personas que fixeron posible para que se nos devolvese algo que xa nos pertenecía por xustiza e que posibilita agrandar enormemente o arquivo que estamos a levando a cabo.

Agora só queda seguir traballando para lograr dixitalizar este material que nos acaba de chegar e que poida estar asequible aos cidadáns tal como estivemos realizando hasta o de agora.

Un saudo a todos e todas.
Comentarios (8) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-04-2013 20:26
Acaba de chegar

Esta fotografia fai dez minutos que chegou por internet, pero como hoxe estamos relaxados pero se nos aveciña unha seman de moito trajin...a subimos e lle damos as gracias a Jose Carlos Callon que a enviou.

"Os mando esta foto en donde estoy yo con Luis y Marita Gómez
Fué mi primera actuación en público, en el teatro Cervantes.
Cantamos "Aquel amanecer de mayo" de los H.H. y "Happy together" de The Turtles.
En realidad cantaba Marita Gómez que tenía una voz preciosa. Su hermano y yo tocábamos guitarra y haciamos coros.
Como curiosidad, nos presentó Pepe Domingo Castaño."

Jose Carlos Callon

Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 21-04-2013 13:17
El Balneario: Qué fantástica, fantástica esta fiesta...


una imagen del balneario presidiendo la playa compostela en temporada estival. O Faiado da Memoria
Artigo de Olalla Bouza no Diario de Arousa

El pasado golpea a veces con fuerza las puertas del presente. E incluso las del futuro. Así sucede en una Vilagarcía que urbanísticamente no deja de repetir viejos sueños. Uno de ellos es el del Balneario de A Compostela. Su inauguración marcó el inicio de una nueva era para una playa que ahora cae en desgracia. En un momento en el que la rehabilitación del edificio se ancla en la burocracia, conviene recordar aquellos días de esplendor.

Corría julio de 1955 cuando los periódicos locales plasmaban el buen ritmo con el que avanzaban las obras de construcción de un edificio que, explicaban en la prensa de la época, contribuiría a la “atracción de los bañistas”. Una frase que más de medio siglo después sigue de plena actualidad. “Aún no estará listo este verano”, aseguraba en su crónica El Pueblo Gallego. Efectivamente el Balneario se inauguró el domingo uno de julio en un acto al que asistió el gobernador civil de Pontevedra, Rafael Fernández, así como el alcalde de Santiago, Enrique Otero. Fueron recibidos por una comitiva de autoridades locales encabezadas por el regidor anfitrión, Jacobo Rey Daviña, y en la que también estaban el cura párroco, el comandante militar de la Marina, el juez muncipal, el presidente de la Cámara Oficial de Comercio y el jefe de la Falange. Tras una comida en el Balneario y un vino a cargo de la empresa concesionaria, los discursos dieron el pistoletazo de salida a la temporada estival en Vilagarcía. El más emotivo, relata El Pueblo Gallego, fue al hablar de las “maravillosas” vistas a una “ría que obligó a Sorolla a arrojar los pinceles por la imposibilidad de reflejar la puesta de sol”.
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 21-04-2013 07:08
AQUÍ ESTAMOS

Xa imos pasando da metade de abril, non imos decir aguas mil porque este ano, ajua... sobrou en calqueira mes. Bueno a ver si na semana entrante podemos dar unha alegria, millor dito...¡Dúas!. A pares, as merecedes, por vivir os sufrimentos ao noso lado, pois as cousas boas tamén... Xa falaremos.

A subida de hoxe está nas seguintes Galerías:

A Vilagarcia de Onte 1

Os Deportes Chegaron coa Escuadra
3

Os Amigos 1

Familia 1

Terra de Artistas 3

Cea-Castroagudín
1

Hasta mais ver, saude
Comentarios (1) - Categoría: Actualizacións da Galería de Fotos - Publicado o 20-04-2013 17:17
Na Memoria de Amando Mosquera

No Faiado somos como unha familia, nos acaba de telefonear Mari Patiño, (Gracias Mary) para decirnos que se acababa de enterar, e queria como e loxico, que a xente do blog estivese informada. Morreu Amando Mosquera Porto, querido irman de Margarita, a nosa blogueira residente en Francia. Sentimolo, era unha persoa do noso pobo, tiña sesenta e tres anos, sairá un autobus da igrexa parroquial as sete e media cara o tanatorio de Cea, volta e regreso as oito para os actos funebres, a Conchita e Sonia dona e filla de Amando, a o seu xenro, o seu neto Miguel, a os seus irmans Jorge, Margarita, Mercedes, Beatriz e Emilio o noso sentido pesame, en especial a nosa Margarita. A un irman se lle quere moito é nos mandamos o noso abrazo virtual cheo de afecto e respeto
Comentarios (9) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 20-04-2013 14:23
Vades quedar de pelicula

Acércase o día da Nai é andas con dúbidas de que regalarlle?
Non o penses dúas veces, faille un agasallo con memoria, sentimento, ternura, agarimo: o documental DESDE DENTRO DO CORAZÓN.
Xa sabes que, en Vilagarcía, poderás atopalo nas librerías NOBEL, PAMPÍN e CORA no centro comercial, no Carril na de WALDINA e en Vilaxoón nos estancos de CELIA e as FARAS.
Tamén nas librerías VERSUS, de Vigo, PAZ de Pontevedra, e en PEDREIRA e FOLLAS NOVAS de Santiago de Compostela.
Tamén o podes solicitar en calqueira tenda da cadena NOBEL de España. Non o terán a man, pero cho piden.
Cinco historias están esperando por espectadoras como as vosas nais... e ti tamén poderás acompañalas nesa viaxe a lembranza.
Foto: Acércase o día da Nai é andas con dúbidas de que regalarlle? Non o penses dúas veces, faille un agasallo con memoria, sentimento, ternura, agarimo: o documental DESDE DENTRO DO CORAZÓN. Xa sabes que, en Vilagarcía, poderás atopalo nas librerías NOBEL, PAMPÍN e CORA no centro comercial, no Carril na de WALDINA e en Vilaxoón nos estancos de CELIA e as FARAS. Tamén nas librerías VERSUS, de Vigo, PAZ de Pontevedra, e en PEDREIRA e FOLLAS NOVAS de Santiago de Compostela. Tamén o podes solicitar en calqueira tenda da cadena NOBEL de España. Non o terán a man, pero cho piden. Cinco historias están esperando por espectadoras como as vosas nais... e ti tamén poderás acompañalas nesa viaxe a lembranza.
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 17-04-2013 06:57
Chitina...MOITOS PARABENS

Contounos un paxariño que mañan dezasete de Abril, esta de cumpleanos Chitina de la Fuente, filla de Valeriano profesor dos talleres do instituto laboral e Fefa a Sosina. Chitina era a sobriña preferida de Bernarda Sosin, lembrada pola xente do Faiado, referencia de infancia en S Lucia, Bernarda e Felicidad Sosin Saborido, aquela tienda de barrio, con aqueles cheiros a manises cafe....Chitina, perdoa, que seas feliz, que cumplas moitisimos mais e que nos vexamos pronto por Vilagarcia
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 16-04-2013 21:27
A nosa Elena

Non sae da casa desde que a Lecha sua querida nai necesita da sua atencion, constante atencion, por eso nos desplazamos a Rubians a entregarlle a deuda que tiñamos con ela, en man "Desde Dentro do Corazon". Gracias por todo Elena, gracias por estar sempre con nos.
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 16-04-2013 06:27
[1] 2 [3] [4]
© by Abertal