lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

No pasamento de Pilar Arines

Filla de Marina e Fermin, familia querida e respetada no pobo, Pilar era unha das fillas mais vellas dos Arines, a ultima en fallecer, todos a lembramos no kiosco da estacion do tren. Tivo un unico fillo, Nardito, tamen desaparecido antes que sua nai. Mañan procuraremos dar mais datos sobre o enterro de Pilar, namentras o noso sentido pesame a sua familia.


" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Pilar Arines Otero
(Vda. de D. Antonio Montero Esteiro)

"No lloreis por mi, familiares y amigos,
que con vuestro cariño y oraciones, voy al cielo"

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 98 años de edad.
D.E.P.
Su hijo, Nardo Montero Arines(†); nietos, Sonia Belén y Pablo; bisnietos, Valentín y Nicolás; hermanas políticas, María del Carmen Lages, Dolores Cuevas y Ramona Cuevas; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, para su incineración en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde la Iglesia Parroquial Sta. Eulalia de Arealonga, al Tanatorio, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilagarcía, 1 de abril de 2018
Comentarios (3) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-03-2018 22:17
Finou José Luis Agra

No seu tempo pertenecía a plantilla da administración da ELECTRA, donde seu pai era o xerente. José Luis Agra, por vía materna, membro da querida familia Villaverde, finou nas últimas horas. Queremos facerlle chegar a toda a súa familia, en especial a sua irmá María del Carmen, o noso mais sentido pésame.


D. José Luis Agra Villaverde

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 75 años de edad.
D.E.P.


Sus padres, José(†) y Maruja(†); hermana, María del Carmen; ahijada, Rosalía García Troncoso; primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA SÁBADO, a las ONCE de la MAÑANA, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrará La Liturgia de la Palabra y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

El LUNES día 2, a las 11:00 h., se celebrará una Misa por su eterno descanso, en la misma Iglesia Parroquial.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilagarcía de Arousa, 30 de marzo de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-03-2018 08:27
“Xénese”, una muestra sobre el trabajo, abre las puertas del nuevo local de O Faiado

La exposición “Xénese”, que recrea en 23 fotografías el mundo del trabajo en Vilagarcía, abrió las puertas ayer del nuevo local de O Faiado da Memoria, situado en la Praza de Ravella.

Un acto que se enmarca en la conmemoración del décimo aniversario de la asociación cultural, que prepara un año cargado de novedades para disfrute de los vilagarcianos y de los amantes de la historia y la fotografía.
La muestra cuelga de las paredes de la sala “Pura e Antonio”, que recibe su nombre de los padres, recientemente fallecidos, de Antón Caeiro, alma máter de O Faiado junto a Margarita Teijeiro. Sirve este espacio de homenaje para dos personas cuyo papel fue básico en la puesta en marcha del local. De hecho, la única fotografía sin escenario vilagarciano es la que recrea la “tienda de Antonio”, en Gondomar.

Las instalaciones tendrán, además, un uso colectivo. Y es que la intención de O Faiado es que las instalaciones situadas en Ravella sirvan también para todos aquellos colectivos que precisen de un lugar donde exponer o en el que dar una rueda de prensa, una charla o cualquier otro tipo de actividad.


Sorpresas preparadas
En cualquier caso, ayer tuvo lugar la apertura de puertas, con nueva exposición incluida, pero la inauguración del local se producirá más adelante. Es una de las sorpresas que prepara O Faiado, que ayer recibió el apoyo del público. Los asistentes pudieron ver, además de las fotografías, una réplica de una mariscadora realizada por Platis, y que preside el espacio. Los que todavía no hayan podido ver la exposición tienen hasta finales de abril para hacerlo.

Es la primera parte de un trabajo que en próximas ediciones retrocederá todavía más en el tiempo. Pero O Faiado todavía prepara muchas más sorpresas para este décimo aniversario.

Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 27-03-2018 08:25
Antonio de festa de cumpleanos

Chisss…escoitade…hoxe esta Antonio de cumpleaños….¡Nada mais e nada menos que Antonio…para min e moi difícil expresar o meu interior un dia asi, por un lado gustariame expresar o que eu sinto…por outro e unha especie de desnudo co que non podo, Antonio sabe que para min e un dia grande, seu Pai me contaba como había sido aquela noite en que Pura había empezado a sentir que chegaba o momento do parto…o pai corria como un poseso polos camiños de Gondomar en busca da parteira….todo veu como tiña que ser, foi un ser libre con unha primeira infancia en liberdade cos seus amigos polos montes de Gondomar, na casa dos soños perdidos, en aquel Fontan que de vez en cando necesita ver, con eses ollos especiais…os da infancia perdida. NUNCA Antonio foi tan Antonio como en Fontan, a min gustariame hoxe agasallalo ca infancia que tivo, sin Lábor, sin nove anos sin tenda acaparadora de atencions…eu darialle a luna pintada de colores, Felicidades Caeiro, querote.
Comentarios (43) - Categoría: Xeral - Publicado o 25-03-2018 08:59
A nova casa nosa...e vosa

Imos empezar a dar noticias boas, como debe de ser…

¡Chegou a primavera!…

Noutro orden de cousas, tanto ou mais importante que esa, témosvos que comunicar que O FAIADO DA MEMORIA ten un novo espacio, e esta vez non se trata dun virtual, senón real, tocable, e que queremos compartir con todos vos.

Por fin, logo de dez anos de ter comenzado esta andaina con todos vos agora fumos quen de ser capaces de conseguir un anaco de Vilagarcia para ter as nosas cousas, para que veñades a visitarnos, para que poidades traer as vosas fotos e películas, para sentarnos a falar, para traballar no silencio que escollamos, para que veñades a ver fotos e recoñecelas, tamén a pedilas, claro….

¡Estamos felices, radiantes!

A partir do luns, día vinteseis, estades todos invitados a coñecer o nova casa do FAIADO.

Nela tamen poderán celebrarse actos que non sexan nosos, asociacions, particulares, empresas, artistas, etc ten a casa a súa disposición para realizar nela exposicions, presentacións, roldas de prensa, charlas, proxeccións. etc

¿E donde estamos… pois no centro de Vilagarcía, na PRAZA DE RAVELLA, 27, primeiro piso.

Para visitalo só tedes que premelo botón do timbre e serás benvido/a.

Agora o mundo da Cultura ten un novo espacio da man do FAIADO DA MEMORIA.
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-03-2018 09:20
Oficialmente remata o inverno

¡¡Deixadeo ir¡¡ Benvida a primaveira, ainda que de momento non se nota, escomenzamos hoxe unhas datas sentidas, de traballo e de emocions que queremos compartir con todos vosoutros, verdadeiros dinamizadores do Faiado da Memoria, o luns estreamos Exposicion e algo mais que logo contaremos, bos dias e moitisima saude.
Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 21-03-2018 08:09
A mitad de Marzo

Porque hoxe e dia quince, faltan seis dias pra que comenze a primaveira, a ver si levamos unha sorpresa e chegan os dias claros e de sol. Xa falta pouco pra que o Faiado da Memoria vaia avanzando as suas actividades para festexar o seu decimo aniversario. Bos Dias, moita saude
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 15-03-2018 08:28
Parabens Jose Carlos

Hoxe Jose Carlos Dasilva, esta de cumpleanos, e non e un cumpleanos calquera...é o que marca a data da xubilacion, do descanso, dos viaxes, do ocio, do disfrutar da familia, dos netos...¡Uf¡ Coidado que pode ser un tempo de actividade plena, de mareo, nos queremos que o pase feliz, porque o merece, bo dia, bo ano, boa vida. Moita saude.
Comentarios (2) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 10-03-2018 08:34
Cara a o fin de seman

Como quen non quere a cousa xa van ala os dez primeiros dias do mes de Marzo, con outros dez mais entramos na Primavera...¡Que bonito¡ Este ano cheo de novedades porque o Faiado cumple dez anos, hai que celebralo, estamos a preparar todo iso, loxicamente xa o contaremos. Bos dias, saude
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 09-03-2018 08:08
Oito de Marzo....folga

Por dereito, por igualdade, por loxica, por xusticia, maña dia oito de Marzo dia da muller traballadora, esto dos días de a min particularmente non me gustan, pero este de mañan o vexo distinto, estamos nun momento reivindicativo, e de verdade que non hai dereito que as mulleres sexan vistas nas sociedades, sobor de todo na nosa un escalon por debaixo dos homes. Xa teño a idade suficiente para saber que esto e inxusto, unha muller suele ser o cerebro das familias, a racionalidade, o traballo, o amor solidario a cambio de nada. Que sepades que mañan vou a folga, esto non e nada interesante pero seria importante que o país polo que toca as mulleres lle desen un toque de atención a os incompetentes que nos gobernan, que nos pagan unha chea de cartos menos a o ano por ser do mismo sexo que as suas nais….mañan non hai fotos, que sepades.Bos dias
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 07-03-2018 08:17
1 [2]
© by Abertal