lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


Palmarés de
O FAIADO DA MEMORIA


A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Facemos un brindis

Pola saude de toda a nosa xente, que sodes os que estades ahí, con nós a diario, poñendo en valor o noso traballo.

O Faiado da Memoria, que ten moitas realidades para o ano que ben, desexa moita saude a todas e todos os amigos.

Feliz ano 2016, e ao dous mil quince o noso agradecemento polas cousas boas que tamén existiron.

Bos días e saude.
Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 31-12-2015 13:37
Desaparicion de Manolo Cores (Chocolate)

Última semana espantosa na nosa vila.

Hoxe añadimos a longa lista de desaparecidos o pasamento de Manolo Cores, o mitico restaurador Chocolate.

Manolo foi un dos primeiros colaboradores do Faiado, a toda a súa familia, o noso sentimento pola súa morte.


"Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo"
D. Manuel Cores Rodríguez
"CHOCOLATE"


Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 85 años de edad.
D.E.P.


Su esposa, Mª Josefa Muñiz Moreno; hijos, Mariquina, Tono, Tomás y Rosa; hijos políticos, Alejandro, Bill e Isabelle; nietos, Alejandro, Cristina, Nina, Tomy, Santi y Pablo; hermanas, Gelucha y Quinita; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA VIERNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de San Martín de Sobrán, donde se celebrará una misa por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, favores por los que les anticipan gracias.

Los funerales por su eterno descanso se celebrarán el lunes día 4, a las 17:30 h., en la misma Iglesia Parroquial.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde Villajuán (Muelle), parando en O Freixo, Farmacia y Sobradelo (Churula), para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 1
Vilaxoán, 31 de diciembre de 2015
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-12-2015 13:32
Finou Carmen

Carmen Cerqueiras é irmán de Eva, a dona do noso compañeiro Justo Lameiro, aos que desde aquí enviamos o noso respetuoso pésame polo seu pasamento.

LA SEÑORA
Dña. Carmen Cerqueiras Figueira
(Vda. de D. José Luis López López)


Falleció el día de HOY, a los 77 años de edad, después de recibir los Santos Sacramentos y la B.A.
D.E.P.


Sus hermanas, Milagros, Amparo y Eva; hermanos políticos, Juan José Barreira, Justo Lameiro, Mari, Alfonso, Esther, María, Alfonso y Berta; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan una oración por su alma y la asistencia a la conducción del cadáver que tendrá lugar mañana JUEVES día 31, a las CUATRO Y MEDIA de la TARDE, desde el TANATORIO a la IGLESIA PARROQUIAL DE SAN MIGUEL DE CATOIRA, para la celebración del FUNERAL de cuerpo presente a la 5:00 y seguidamente a su INHUMACIÓN en el CEMENTERIO DE DICHA PARROQUIA, favores por los que anticipan gracias.

NOTA: Saldrá un autocar a las 15:30 de la tarde desde Catoira (caja de ahorros) pasando por Abalo (Bar Gento), al tanatorio para la coducción y regreso.


Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
CATOIRA, 30 de diciembre de 2015
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-12-2015 08:41
Finou Carlos Camiño

Os últimos días deste ano levaron o luto a vila e a unhas cuantas familias. Hoxe desgraciadamente temos que darlle unha aperta moi forte a Pura e Manolo Camiño, finou o seu querido fillo Carlos a o que coñecemos desde que naceu.

A súa dona e fillos, aos netos, irmáns, non queremos esquecer aos tíos entre eles Lolita e Pepe Camiño, a todos os que querían a Carlos o noso sentimento pola sua desaparicion.


EL SEÑOR
D. Carlos Camiño Barreiro


Falleció el día de HOY, a los 58 años de edad, después de recibir los Santos Sacramentos y la B.A.
D.E.P.


Su esposa, Ana Gómez Mosquera; hijos, Raquel, Laura y Adrián Camiño Gómez; hijos políticos, Juan Ramón Escobar del Valle (Capi) y Daniel Pérez Pérez; nietos, Xabi, Xiana y Álvaro; padres, Manuel Camiño y Pura Barreiro; madre política, Pirucha; hermanos, Mª Esther, Juanma y Alicia Camiño Barreiro; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan una oración por su alma y la asistencia a la conducción del cadáver que tendrá lugar mañana MIÉRCOLES día 30, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, desde el TANATORIO a la iglesia parroquial de SANTA EULALIA DE AREALONGA, para la celebración del FUNERAL de cuerpo presente y seguidamente a su INHUMACIÓN en el CEMENTERIO MUNICIPAL DE VILLAGARCÍA, favores por los que anticipan gracias.

NOTA: Saldrá un autocar a las 3:45 de la tarde desde La Torre (campo de la fiesta) pasando por Trabanca Badiña (paradas de costumbre) al tanatorio para conducción y regreso.
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 29-12-2015 16:43
Hoxe en Marin

Hoxe dia vintenove de Decembro, proxectaremos o documental A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM na Biblioteca de Marín. Será ás 20:00.imos invitados pola Asociacion da Memoria Historica de Marin, que en estas datas sempre se moviliza para non esquencer os asesinatos do seu alcalde e das persoas que pasaron polas armas na represion.
Quedades todos invitados
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 29-12-2015 09:10
Pasamento de Flor Viñas

" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Flora Elvira Viñas Pérez

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 70 años de edad.

D.E.P.

Su esposo, Tomás Garrido Lage; hijos, Antonio, Tomás, María, Agustín y Anxela; hijos políticos, Rosa Estévez, Bárbara López y Miguel Padín; nietos, Icíar, Tomás, Lía, Claudia, Manuel, Iago y Antón; hermanos, Kaky, Perla, Cotono, Rosa y Marité; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan al funeral que por su eterno descanso se celebrará MAÑANA MARTES, a las ONCE de la MAÑANA, en la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, favores por los que les anticipan gracias.

Nota: La incineración de sus restos mortales tendrá lugar HOY LUNES a las OCHO Y MEDIA de la TARDE, en la intimidad familiar.


T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilagarcía, 28 de diciembre de 2015
O noso sentido pesame pola sua desaparicion.
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 28-12-2015 19:17
Morreu Amadeusiño

Así lle chamaban as súas tías Esmeralda, María e Antonia. Elas criárono desde o un de Decembro de mil novecentos trinta e nove, en que chegou con dous anos a casa, a miña casa, a súa casa. Queríanlle moito, mimárono o que puideron e cando as súas irmáns, Lourdes e María do Carmen, se foron cos seus pais, Amadeo non quixo, quedouse coas súas tías, cos seus primos Margarita, Moncho, Tarata e José que eran para el como irmáns, criados tamén naquela casa común das Ferreiras.
Hoxe Amadeo tirou a toalla e descansa para sempre, pena que non creamos na xusticia divina, pena que non sexa verdade todo aquelo que nos contaron porque hoxe seríamos moito mais felices.
Amadeusiño, hasta sempre.

D. Amadeo Abalo Suárez


Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 78 años de edad.

D.E.P.


Su esposa, Carmen Barros Mariño; hija, Beatriz Abalo Barros; hijo político, Raúl Bustarviejo Rodríguez; nietos, Yeray y Rebeca Bustarviejo Abalo; hermanos, Antonio y Delia; hermanos políticos, Marita, Manolo y Rosa (Vda. de Manuel Doval); sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. María de Rubianes, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial de Rubianes, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 16:00 h., desde Zamar, parando en la Iglesia, Estudiante, Sentín y O Churrasco, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 1
Rubianes, 28 de diciembre de 2015
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 28-12-2015 12:27
Morreu Ramon

Moncho Brea, home de Ana Pérez, viven a beira da capilla do San Cibran, e son amigos nosos.

Tamén colaboradores do Faiado. Sentimos a morte de Moncho, ainda que sabemos que a vida non era vida desde fai unha chea de tempo, a Ana, fillos e netos, o noso cariño e respeto polo pasamento de Moncho.




EL SEÑOR
D. Ramón Brea Bouzán


Falleció el día de hoy, a los 76 años de edad, después de recibir los Santos Sacramentos y la B.A.

D.E.P.


Su esposa, Ana María Pérez Galbán; hijos, Belinda, David y Héctor Brea Pérez; hijo político,Víctor Iglesias; nietos, Jorge, Victoria, Pepe y Pablo; hermanos políticos y demás familia.

Ruegan una oración por su alma y la asistencia a la conducción del cadáver que saldrá MAÑANA LUNES DÍA 28, a las CINCO de la TARDE desde el TANATORIO a la Iglesia Parroquial DEL DIVINO SALVADOR DE SOBRADELO, donde se celebrarán los funerales de cuerpo presente y seguidamente a su inhumación en el CEMENTERIO DE DICHA PARROQUIA, favores por los que les anticipan gracias.

NOTA: Saldrá un autobús a las 4:00 de la tarde de O Freixo pasando por Farmacia de Villajuan y Churula al Tanatorio para la conducción y regreso.
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 28-12-2015 11:47
Esta morrendo o ano

Cada un fara os seus propios balances, cada un depende da sorte e outras cousas, para nos, para esta casa pois non estibo tan mal...imolo despedir con cariño dentro de pouquiños dias, namentras ollade a fotografia
Comentarios (5) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 26-12-2015 08:41
Finou Concha

De Vilaxoan, dias pasados petamos na sua porta e non contestou, damonos conta que xa estaba enferma, Concha a lembramos todos como unha moi boa funcionaria do Instituto Social da Marina, moi eficiente, filla de Concepcion, a sua familia o noso sentido pesame.


Dña. Concepción Piñeiro Bravo
" CONCHA LA DE CONCEPCIÓN "

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 78 años de edad.

D.E.P.

Sus hermanos, Ramón y Antonia; hermanos políticos, Isabel Canto Coello y Ramón Durán Serantes; tío político, Joaquín Mariño (Vdo. de Dña. Antonia Bravo); sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA VIERNES, a las CINCO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de San Martín de Sobrán - Vilaxoán, donde se celebrarán las exéquias fúnebres por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial, favores por los que les anticipan gracias.

Los funerales por su eterno descanso se celebrarán el LUNES día 28, a las SEIS Y MEDIA de la TARDE, en la misma Iglesia Parroquial.


T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilaxoán, 24 de diciembre de 2015
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 25-12-2015 08:59
1 [2] [3]
© by Abertal




contador de visitas en mi pagina web