lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Tere de cumpleanos

Tere Briones estivo de cumpreanos o día seis pasado. Non a felicitamos daquela pero o facemos hoxe. Facémolo de corazón, Tere foi unha das primeiras personas en apoialo Faiado.
En agosto de 2008 fixemos a nosa primeira exposición na sala Rivas Briones, no Mercantil. Queríamos darnos a coñecer e da man do concello, e do concelleiro Castro Ratón, embarcámonos no mundo das exposicions de fotos, unha nave que non dominábamos pero que nos gustaba, gustábanos moito.
Puxemos un libro de firmas para que o público deixase a súa opinión e escribise o que lle parecia... e o puxeron, entre elas Tere, a nosa Tere Briones, que se mostrou encantada e deixou o seu teléfono, sin saber con quen ía a tratar.
Dalí a uns días, puxémonos en contacto e foi Antonio co portátil e o escaner a súa casa. Facíanos falla as fotografías xa que habia que facer arquivo.
Foi encantadora con nos, donounos os seus tesouros con toda a súa xenerosidade.
Hoxe queremos decirlle que sexa todo o feliz que ela merece, que é unha gozada cumplir anos e atoparse así de guapa como estás, Tere, FELICIDADES!. Imos adicarche INDIA, a canción de Roberto Carlos que nos contou un paxariño que che gosta moito.





Comentarios (11) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 09-12-2014 19:15
Esto e unha promesa

As promesas se cumplen
Prometo que me da un pouco de apuro facelo pero de vez en cando como todos vos facedes imos poñer unha fotografia da nosa cosecha persoal. Como deciamos anteriormente a promesa foi feita a nosa amiga Maria Jose Vazquez, neta do Arousan, que esta a nosa esquerda na fotografia do ano 1980, fotografia que ella non tiña e que nos prometemos subir. Nos acompañaba Loli Landeira e imos poñerlle a musica e a cancion do Duo Dinamico SOMOS JOVENES...

Somos jóvenes, amor
somos jóvenes tú y yo
y esa juventud ha de perdurar
como el cielo azul y el mar
porque cantando siempre
siempre siempre siempre
junto a ti nuestra canción

O corazon sigue a estar xoven, ainda que o resto...se vai indo. Maria Jose, querote, saude







Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 07-12-2014 07:45
A los exámenes, con papel y boli de casa


REPORTAJE no Diario de Arousa de Olalla Bouza en colaboura co Faiado da Memoria

El antaño Instituto Laboral es hoy en día el Colegio Anexo, aunque su imagen ha cambiado o faiado


El curso se inauguraba a golpe de misa rezada (ni siquiera cantada) en la iglesia parroquial y los exámenes aparecían anunciados a bombo y platillo, y con duras instrucciones, en la prensa de la época. Pero nadie duda de que los años de instituto forman una de las partes más dulces de la memoria colectiva e individual y así ocurre también en el caso del Instituto Laboral, que después pasó a llamarse José Calvo Sotelo y, ya en democracia, Anexo.
El instituto de Vilagarcía, como popularmente se le conoce, marcó la vida de numerosas generaciones desde que fue inaugurado, allá por 1931, por el alcalde Elpidio Villaverde, aunque su construcción fue promovida por un regidor anterior, Enrique Rodríguez Lafuente e inicialmente se destinó a escuela con comedor para los niños y durante la guerra a hospital de los heridos.
Fue a mediados de los 50 cuando se convirtió en instituto y son muchos los momentos que guardan con absoluta lucidez los alumnos que pasaron por allí, siendo una de las figuras más recordadas la del conserje don Gonzalo. Roberto Núñez lo describe en el blog de O Faiado da Memoria como ?muy cumplidor, abriendo la puerta del aula y asomándose, sin soltar la manecilla, diciendo: Faltan cinco minutos, don Rodrigo. Y así cada hora, en cada clase, cambiando el nombre del profesor?. El guión solo se alteraba durante las clases que impartía el profesor Miguel Losada, que ?nos freía con apuntes?, recuerda Núñez Porto que indica que entonces el bedel no solo daba un primer aviso, sino también un segundo. ?Ya es la hora, don Miguel?. E incluso un tercero. ?Pasan cinco minutos, don Miguel?.
Horas tediosas entonces que hoy en día constituyen amenos recuerdos para aquellos jóvenes que, eso sí, no conocieron la educación pública. Los ?maestros? de los recortes, y mejor no dar ideas, podrían tomar buena nota de los métodos que se seguían allá por los años sesenta, tal y como aparece reflejado en la prensa de la época que anunciaba la temporada de exámenes recordando a los alumnos que a los escritos debían llevar de casa ?papel tamaño folio y pluma o bolígrafo. Está prohibido el uso de tintero?. En el caso de las alumnas, también tenían que llevar su costurero para ?las Enseñanzas del Hogar? y uniforme para Educación Física.


Comentarios (12) - Categoría: Os Artigos do Faiado - Publicado o 07-12-2014 05:55
Tres dias de festa

Este sigue a ser o pais das festas, con crisis e sin ela, somentes queriamos desexarvos, que xa que estan ahi aproveitedes para pasalo ben, si podedes ide a CULTURGAL a feira da Cultura en Pontevedra, no stand da libreria Nobel estan a venta os nosos documentais, xa sabedes que os tempos novos non contan ca cultura pero sin ela somos como borregos. Bos dias, saude.
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 06-12-2014 08:36
OS NOSOS DOCUMENTAIS NO CULTURGAL

Desde mañán, día 5 de decembro, hasta o domingo, 7, celebrarase en Pontevedra a Feira das Industrias Culturais, CULTURGAL 2014. E alí estaremos presentes con catro das nosas producións documentais (A VOLTA DOS NOVE, AILLADOS, A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM e DESDE DENTRO DO CORAZÓN)colocadas no stand que LIBRERÍA NOBEL ten nesa feira.

Si tedes a ben de visitalo CULTURGAL podedes dar unha voltiña polo ESPAZO LECTOR NOBEL e mercar un destes traballos que, por outra parte, son un bo agasallo para estes nadales que veñen ahí correndiño. A memoria sempre e boa para estes tempos onde o alzheimer nos domina por completo... incluso as personas que non o padecen como enfermedade.

Graciñas pola vosa visita.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 04-12-2014 15:27
En Culturgal

Hoxe inaugurase en Pontevedra a feira da cultura, Culturgal, merece a pena ir a vela, un dos expositores é libreria Nobel, donde temos a venda os nosos documentais, Ali estaran A VOLTA DOS NOVE, A MEMORIA NOS TEMPOS DO WOLFRAM, AILLADOS é DESDE DENTRO DO CORAZON. Van ser tres dias de feira, hay libros musica, audovisuais...non perdades a ocasion.
Comentarios (7) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 04-12-2014 08:40
Angel e Chito

Fotografia dos anos cincuenta na mili, estan en Malaga chegaron a bordo do Almirante Cervera, obviamente na mili, de pe a dereita o noso donante é amigo Angel Fresnedo, abaixo o tamen noso donante é amigo Chito Boveda
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-12-2014 08:34
Benvido Decembro

Bueno imos ser optimistas, Outubro e Novembro xa se foron polo tanto quedan uns dias pra deixar atras o otoño, entramos no inverno pero Decembro é un mes bonito para facer balance do ano que esta a pasar e encher o corazon de bos sentimentos pra o que escomenza, positivismo a tope. Saude e bo mes para todos
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 02-12-2014 07:55
Exposicion no auditorio

Informacion de Fatima Frieiro no Diario de Arousa e fotografia de Emilio Moldes




Pocas fotos son las que Rosa Bueno, conocida como Rosita Rañó, tiene con la cámara colgada al cuello, aunque muchas son las instantáneas que ella visionó y retrató detrás del objetivo. Es precisamente esta historia personal, y por supuesto profesional, la que se plasma en cada una de las cerca de cien fotografías que conforman la exposición que ayer se inauguraba en el Auditorio de Vilagarcía. Fueron sus cuatro hijos los comisarios de una muestra que pretende ser el homenaje a toda una vida, la de su madre, y también un recuerdo a los numerosos fotógrafos de primer nivel que hicieron carrera en la capital arousana.
De hecho la pasión de Rosita por la fotografía la heredaron sus hijos y la muestra es también un recuerdo sentido a su padre, José Rañó, que falleció muy joven. La vida de décadas en la capital arousana está expresada en imágenes en una muestra realizada con el corazón y que plasma esa historia local vista desde la óptica de Rosita Rañó.
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 01-12-2014 07:50
[1] [2] 3
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0