lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Dous de Septembro do 1900

Preparábase o terreo para a fusión dos tres concellos, logo aconteceu o feito da adhesion o 1 de Marzo de 1913. Ese dia cen anos mais tarde se estrea o documental "DESDE DENTRO DO CORAZON"
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 07-12-2012 09:33
FIN DE ANO A BORDO DO SOLVA


Engadimos este vídeo realizado a partir doutro enviado por Valentín Gómez e que nos mostra a vida no buque MS SOLVA no fin de ano de 1987.

Sirva como homenaxe de todas e todos aqueles que viven ou están nestes momentos fora da nosa terra.

Para eles, que nos ven desde a lonxanía, que sepan que seguiremos en pé, como faro costeiro, alumeando para que sigan tendo a referencia do seu pobo.

Bicos para todos e disfruten, faga sol ou chovan chuzos de punta.

Comentarios (0) - Categoría: Galería de Vídeos - Publicado o 06-12-2012 18:37
FELIZ 2013

Os do Faiado da Memoria, a Margarita e o Antonio, estamos esperanzados co novo ano que entra.

No 2013 contaremos coa estrea (vamos a cruzalos dedos, tocar madeira,...)do noso documental vilagarciano "DESDE DENTRO DO CORAZÓN".

Eso enche os nosos corazóns. Que veña a ilusión, o amor, a esperanza, os soños, a positividade, o traballo, a solidaridade, a cercania, a amistade, a SAUDE, as boas cousas... para TODOS E TODAS QUE TEÑADES UN FELIZ 2013 (e desta que sexa de verdade)

E para felicitaros o ano escollemos un dos cadros do documental que mostra a cara marítima do Carril e vos deixamos co primeiro trailer onde vos indicamos a data de estrea, non o lugar que xa será comunicado no seu momento.



Gracias e disfrutade do que queda de ano.
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 06-12-2012 18:31
O DIA NOVE XANTAMOS

Xa somos trinta e sete, mañan pola noite, cerramos a lista de comensales. Xa sabedes no Boliño de Tremoedo, os menus de doce a quince euros,e moita gana de disfrutar, de pensar soio en pasalo ben, xuntos, o Faiado e a sua xente. Nos vemos, gracias por acompañarnos.
Comentarios (10) - Categoría: Xeral - Publicado o 05-12-2012 16:06
CARTA A UN AMIGO IMAGINARIO

06 Diciembre 2009



Amigo imaginario:

Aprovecho el “puente” de la Constitución y de la Inmaculada, para escribirte esta carta, que estará llena de sentimientos y de nostalgia, en este último mes del año.

En una de mis cartas anteriores, concretamente del pasado mes de julio, te mencioné la existencia del blog ‘ Arquivo da Memoria Social’ (O Faiado da Memoria). Pues, bien, amigo mío, a los creadores de este blog -a los que, cariñosamente, llamamos Rectores- se les ocurrió la genial idea de hacer un festival ‘revival’ de música de los años ‘60, reuniendo a los integrantes de grupos locales de rock, así como intérpretes individuales o colectivos, en las distintas modalidades y estilos musicales de aquella época.

No resultó fácil contactar con todos, hombres y mujeres que en aquella época eran muy jóvenes, debido a que muchos de ellos viven o trabajan en otras ciudades -alguno, incluso, en otro país allende los mares-, pero, aún así, la perseverancia de los señores Rectores hizo posible reunir a gran parte de los intérpretes de antaño, incluido uno que lleva 48 años viviendo en Brasil.

El reencuentro de algunos componentes, después de casi 50 años, fue realmente emocionante. Muchos recuerdos de juventud, añoranza de vivencias inolvidables e irrepetibles…

Fueron tres meses de agotadores ensayos, dos días a la semana, lo que supuso, para muchos de ellos, desplazamientos importantes. Sin embargo, el entusiasmo y la ilusión de volver a reunirse y subir de nuevo a un escenario, propiciaron la buena disposición que todos ellos mostraron y que se reflejaba, día a día, en los progresos que dejaban traslucir en cada ensayo.

El día anterior al festival, en el ensayo general, quedó patente la calidad de aquellos músicos que, en aquella década prodigiosa, siendo jóvenes, habían triunfado con todos los honores.

Llegó el gran día, y, en las horas previas al festival, los preparativos, las múltiples comprobaciones: luces, sonido, imágenes… Nervios, muchos nervios. El gran piano de cola, el órgano electrónico, la batería, las guitarras eléctricas y clásicas…, perfectamente situados en el lugar correspondiente del escenario. Todo estaba a punto para el gran acontecimiento.

La sala del Auditorio Municipal, con su aforo de 754 butacas al completo, atenuó las luces, se hizo el silencio y… ¡Comenzó el espectáculo! El presentador, actor de profesión, hizo una semblanza de los artistas que iban a intervenir; así como también, documentados comentarios alusivos a la ciudad y a los artistas que, por uno u otro motivo, no podían estar presentes. Se proyectaron imágenes, ‘in memóriam’ de los artistas fallecidos, acompañadas de una muy emotiva banda sonora, compuesta para la ocasión. Las emociones contenidas, o manifestadas, flotaban en el ambiente. Fue el momento más conmovedor y mágico de la noche.

Las actuaciones se fueron sucediendo una tras otra, y los prolongados aplausos, en todas y cada una de ellas, eran la muestra inequívoca de la extraordinaria e incuestionable calidad de las interpretaciones musicales de aquellos maduros artistas -muchos de ellos, abuelos- que, aunque algunos pudieran dudarlo, también fueron jóvenes una vez.

Como puedes ver, amigo mío, todo un éxito de público, de presentación, de puesta en escena y, naturalmente, de actuaciones magistrales.

Una noche para el recuerdo, la emoción y la nostalgia. Una noche…, inolvidable.

Un fuerte abrazo, querido amigo.

Roberto



(Escrita por Roberto Núñez Porto)


Comentarios (6) - Categoría: Xeral - Publicado o 04-12-2012 16:28
PARA NOS FOI UN PLACER

A resposta da xente foi estupenda, nos sacaron as entradas da man. Farian falla tres auditorios. En Vilagarcia sobran ARTISTAS
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-12-2012 23:25
Mañan cumprese tres anos

Do concerto organizado polo Faiado lembrando os anos 60. Foi....BONITO
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-12-2012 23:14
SEGUNDO AVISO

Para a comida do dia nove no Boliño de Tremoedo. Xa estamos nas trinta e unha persona, queda hasta pasado maña mercores dia cinco para anotar a xente. Temos guitarra e cantantes de abondo, polo tanto non esquencer que temos que atopar ratiños de felicidade e esquencer os malos rollos da vida
Comentarios (2) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-12-2012 15:51
Sentimos non poder facer mais


Escomenzamos esta subida de fotos onte. Debido ao cambio de domicilio e que as compañías telefónicas tárdanche un mes en darche a línea de adsl (toda unha vergonza) lévanos subir, unha soa foto, hora e pico. Sentímolo pero a paciencia agótase. Vodafone non arranxará isto hasta o 15 de Decembro (se non nos conta, polo medio unha nova tarabana por que xa van...). É desquiciante.


A subida de hoxe está nas seguintes Galerías:


A LAXE 1


OS AMIGOS 4


Sentimos non poder subir máis fotografías.
Disfrutade do pouco que xa virá mais.
Comentarios (0) - Categoría: Actualizacións da Galería de Fotos - Publicado o 01-12-2012 16:13
[1] [2] [3] 4
© by Abertal