lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


Palmarés de
O FAIADO DA MEMORIA


A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Despedimos Novembro

Con unha imaxen de Emilio Mosquera vestido de mariñeiriño cos seus pais e irmans, imos despedir Novembro e decirlle hasta o ano que ben, mañan falaremos do que entra, bos dias e moita saude
Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 30-11-2015 08:23
Finou Moncho Gago


" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "

D. Ramón Gago Lorenzo


Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 75 años de edad.

D.E.P.

Su esposa, Rosa Mª Otero González; hijos, Luis, César, Carlos() Rosana y Miguel; nietos, César, Luis, Daniel, Blas, Claudia y Sofía; hermana, Mari Carmen (Vda. de D. Enrique Regueiro); hermana política, Juana Luna (Vda. de D. Luis Otero); hijos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la misa que tendrá lugar MAÑANA DOMINGO, a las UNA de la TARDE, en la Capilla del Tanatorio. Seguidamente serán trasladados sus restos mortales al Crematorio de Arosa, en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.


Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 2
Vilagarcía, 28 de noviembre de 2015

Os do Faiado sentimos a morte de Moncho e participamos a os seus seres queridos o noso pesame
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 29-11-2015 08:10
Finou Manolo Touron

-


Manuel Tourón ante la placa en memoria de su padre. // Iñaki Abella
El conocido médico de Vilagarcía de Arousa Manuel Tourón Santamaría, falleció ayer en la ciudad a los 79 años, lo que ha provocado la consternación de familiares y amigos. Sus restos mortales son velados hasta esta tarde en la sala número 3 del tanatorio de la recta de Rubiáns.

Manuel Tourón Santamaría estaba muy vinculado a Vilagarcía de Arousa donde pasó la mayor parte de su vida. Pacientes, amigos y compañeros destacaban su "ojo clínico" en la detección de enfermedades y su jovialidad no dejó indiferentes a cuantas personas le conocieron.

Además de ser un especialista en medicina general muy querido por sus pacientes que atendía en el centro médico del Sergas en la calle San Roque, Manuel Tourón tuvo durante años una consulta en las inmediaciones de la Plaza de España, frente a la iglesia parroquial de Santa Eulalia, habilitada también para los exámenes psicotécnicos.

Además, en el servicio público tuvo otra faceta ya que participó en la corporación municipal de Vilagarcía de Arousa como concejal del Partido Popular, en la lista que encabezó José Luis Rivera Mallo, siendo alcalde el socialista Javier Gago López. Desempeñó la labor política entre 1991 y 1995.

Tourón Santamaría era hijo del querido y recordado médico Manuel Tourón López, fallecido a los 54 años de edad, apodado "el médico de los pobres", por su trato humanista y solidario, a quien el Concello de Vilagarcía dedicó una calle con su nombre.

En enero de 2010, cuando se cumplió el cincuenta aniversario de la muerte de Tourón López, el Concello de Vilagarcía, presidido entonces por la socialista Dolores García, organizó una jornada de homenajes que culminaron con una ofrenda floral ante la placa en su memoria. Al acto asistieron sus dos hijos Manuel y Luis Tourón Santamaría.

Honras fúnebres

Familiares, amigos y conocidos velan el cadáver de Manuel Tourón Santamaría en la sala número 3 del Tanatorio de Arosa, en la recta de Rubiáns hasta esta tarde a las 17,45 horas, momento en que será trasladado a la iglesia parroquial Santa Eulalia de Arealonga para la celebración comunitaria de la palabra de cuerpo presente. Seguidamente se procederá a su incineración. Los funerales por su eterno descanso serán mañana a las seis de la tarde en la iglesia parroquial.

Noticia do Faro de Vigo en Arousa e fotografia de Iñaqui Abella

O Faiado da Memoria esprexa o seu pesame a familia é amigos
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 29-11-2015 08:04
Hoxe no Mercantil
O domingo, 29, dentro do acto de clausura do CURTAS FILM FEST que organiza o Liceo Casino de Vilagarcía, proxectarase a nosa curta MISTER, GUANPENNING!, capítulo reeditado do documental "Desde Dentro do Corazón".Xa sabedes, sera o broche de ouro arredor das nove da noite, non o perdades







Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 28-11-2015 16:28
Datas complicadas

O Diario de Arousa esta a pasar unhas datas dificiles, a causa da xestion dos seus empresarios os que despiden a os traballadores, os mesmos que pagan os salarios con un par de meses de atraso



Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 28-11-2015 13:16
Fai vintedous anos
Un dia de verdadeiro temporal de auga e vento, Vilagarcia encheuse de corazons esperanzados de toda Galicia en loita contra o narcotrafico e contra a sentencia da Operacion Necora




Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 28-11-2015 09:06
Felicidades para Marilu é Tania

En datas pasadas estiveron de cumpleanos a Nai e a Filla, e as cousas ainda que sexa con retraso hai que celebralas, e estas guapas mozas son de celebrar os acontecementos que a vida lle brinda, e fan moi requetebien, son dous dias. Bueno aqui vos deixo o noso agasallo unha cancion de Alejandro Sanz que un paxariño nos contou que vos encanta. Parabens e unha aperta


Comentarios (2) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 27-11-2015 17:31
O Faiado da Memoria cos traballadores

Neste caso cos traballadores do Diario de Arousa, eses traballadores que tantos sacrificios levan feito polo seu xornal, polo posto de traballo e polos compañeiros. Levan dous meses de atraso nas suas nominas, botanlle os compañeiros cos que levan traballando dia a dia moitos anos... Esas patronais con pel de cordero que lle siguen a chupar a sangue a os traballadores. Hoxe se concentran as oito trinta da tarde na Praza de Galicia, ali estaremos, é o noso xornal o de Vilagarcia, imos na sua defensa e na defensa de quen o fai, dos seus xornalistas. Onte a corporacion en pleno por unanimidade botou a favor do seu apoio a os traballadores, hoxe esperamos que o pobo acompañe a concentracion. Bos dias
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 27-11-2015 08:01
Finou Juanita

A Nai dos irmans Escaloni Rodriguez, sentimos moitisimo non habernos enterado a tempo,por aquelo de compartir estes momentos ca xente amiga. A toda a familia o noso sentido pesame

LA SEÑORA
Dña. Juana Rodríguez Vicente
"JUANITA LA MARAVILLAS"
(Vda. de D. Manuel Escaloni Seoane)

Falleció el día de HOY, a los 86 años de edad,
después de recibir los Santos Sacramentos y la B.A.
D.E.P.


Sus hijos, Mercedes, Manuel, Antonio, Carmen, Mila, Juan, Nieves y Ángeles; hijos políticos; hermana, Concepción (CHITA) (Vda. de José Núñez); hermana política, Dolores Pérez (Vda. de Desiderio Scaloni); nietos, bisnietos, tátaranieto, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan una oración por su alma y la asistencia a la conducción del cadáver que tendrá lugar mañana MIÉRCOLES día 25, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, desde el TANATORIO a la Iglesia Parroquial de SANTIAGO DE CARRIL, para la celebración del FUNERAL de cuerpo presente y seguidamente a su INHUMACIÓN en el CEMENTERIO MUNICIPAL DE CARRIL, favores por los que anticipan gracias.

Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 26-11-2015 20:58
Moitos parabens a Queralt
Queralt Collado Verdaguer fixo onte seis anos...é unha pulguiña pequena filla da miña prima Pilar e Jose Luis que son catalans e viven en Barcelona. Nos queremos presentarvos a Queralt neste video no que esta no seu cole ensaiando para un concerto o proximo sabado no Palau con un grupo de rock, ademais de Queralt seus irmans Arnau e Roger tamen estan no grupo. Queralt é unha bizneta de Jose Ramos aquela persoa con un posto relevante na Transmediterranea que fomentou o embarque de tanta xente de por aqui na compañia. Jose era irman da miña avoa Pepa. Queralt temos moita gana de verte, a teus irmans e a os teus Papas. Moitas felicidades e que o concerto sexa un exito.


Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 26-11-2015 18:52
1 [2] [3] [4]
© by Abertal




contador de visitas en mi pagina web