lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

O Xoves pleno no Concello.

Un Pleno municipal no que se debatira un posible recoñecemento a sociedade civil arousana na loita contra o trafico de drogas e contra aqueles que se fixeron ricos a conta da vida dos rapaces que iban caendo afastados pola heroina e demais sustancias. O pasado vinteoito de Novembro, se cumpriron vintecinco anos de aquela manifestacion organizada pola FEDERACION DE APAS DO SALNES. Non imos detallar mais nada sobor todo aquelo, somentes decir que desde Vilagarcia se traballou e moito, contra esa desgracia que a tantas familias lles tocou vivir. Alegramonos que se lembre que en Arousa houbo xente que se deixou a piel na loita, e fumos quen a pesar de loitar contra uns energumenos nos que era previsible calquer tipo de reaccion. O Xoves as cinco da tarde no salon de plenos do Concello que e a casa de todos. Bos dias
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 29-01-2019 09:33
O Faiado da Memoria espacio vivo

"O Salón de Pura e Antonio" na sede de O Faiado da Memoria, tanto se pode usar para unha exposición, para unha proxección, unha charla, un debate, unha asamblea, unha presentación, unha rolda de prensa... ou para un plató de cine como o fai Eloy Puga gravando a Carlos Rey para o seu documental "SANTAYA E OS VELLOS GAITEIROS".

O Faiado da Memoria creando espazos culturais con vida
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 26-01-2019 09:06
Gonzalo Bouza Brey gana en su terreno

La victoria en categoría absoluta fue uno de los nueve podios del Fontecarmoa
Redacción | Vilagarcía 23.01.2019 | 02:04
Medallistas del club vilagarciano con los trofeos conseguidos en el campeonato. // FDV
Medallistas del club vilagarciano con los trofeos conseguidos en el campeonato. // FDV
El Club Xadrez Fontecarmoa fue el protagonista destacado en el desarrollo del Campeonato Provincial de ajedrez celebrado en el Auditorio de Vilagarcía. A su condición de anfitrión, la entidad vilagarciana añadió otros méritos significativos como el hecho de ser el mejor en el medallero con nueve podios.

Todo ello en una cita en la que la participación fue muy numerosa alcanzándose la cifra de 299 ajedrecistas inscritos de toda la provincia repartidos en siete categorías: senior (69 jugadores), juvenil (12), cadete (33), infantil (35), alevín (59), benjamines (59) y promesas (32).

La obligatoria participación para clasificarse para el campeonato gallego y la buena trayectoria que viene desarrollando esta competición en sus anteriores ediciones, provocó que se superaran todas las previsiones de participación, convirtiéndose en el torneo más importante de Galicia en cuanto al número de jugadores.

El Xadrez Fontecarmoa recibió el torneo al mejor club en una clasificación en la que fue seguido en cuanto a número de medallas por el Xadrez Mos, con cuatro, y la Escola de Xadrez de Pontevedra con tres preseas.

El torneo absoluto deparó la victoria del jugador local, Gonzalo Bouza Brey, que finalizó invicto cediendo solo unas tablas. Lo acompañó en el podio su compañero del Fontecarmoa, Luis Segura, siendo tercero Constantino González del Laroca de Nigrán. La campeona femenina, octava de la general con una gran actuación, fue la joven Mireya Represa Pérez del Club Laroca de Nigrán, que repite triunfo por sexto año consecutivo.

En juvenil se produjo otro triunfo para los locales. David Suárez, con pleno de victorias, se alzó con el oro, seguido por Paula García de Marín y del vilagarciano Oscar Victorero. La categoría cadete tuvo como vencedor al vigués de la EX Pontevedra Rubén Fernández. La mejor fémina del cuadro fue Ana Fernández del Laroca.

Segunda en la general alevín y campeona femenina fue Paula Suárez del Fontecarmoa. Hubo doblete local en benjamines con César Oubiña e Irene Diz como protagonistas

INFORMACION FARO DE VIGO AROUSA
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 23-01-2019 07:15
Carlos Rey parabens

Hoxe Carlos Rey esta de cumpleanos, el ainda que non o parezca e un autentico coñecedor da Cultura Popular Galega, das Tradiccions, dos Mitos da Historia, en definitiva Carlos e un bo etnografo, un luxo, geneticamente e facil, Carlos é un dos netos, do inesquencible Manolo Rey, autor da LENDA DE MONTELONGO, entre outras obras. Carlos tivo a desgracia de nacer nun pobo que se desprecia, que se destruye a intelixencia...Carlos, parabens, feliz cumpleanos amigo, a ver si tomamos uns pasteliños, unha aperta de Margarita e Antonio, e o noso agradecemento por ser o noso amigo.
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 22-01-2019 09:03
Hasta sempre Uxa

Finou Uxa da Torre e acabamos de enterarnos, fumos amigas, as circunstancias fixeron que nos entenderamos a perfeccion, era unha muller de sentimentos fortes, a inxusticia non a soportaba. A Loli, Fran e sobor de todo a David un abrazo.


" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Mª del Carmen Durán Soto
"UXA"
(Vda. de D. Julio del Río Figueira)

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 89 años de edad.
D.E.P.
Su hija, María del Carmen del Río Durán; nietos, David y José Francisco Calvo del Río; hermanas, Carmen (†), Dolores (†), Matilde y Mercedes (†); hermano político, José; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA DOMINGO, a las CINCO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrará La Liturgia de la Palabra y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

Los funerales por su eterno descanso se celebrarán el LUNES día 21, a las SEIS de la TARDE, en la misma iglesia parroquial.

Saldrá un ómnibus a las 16:00 h., desde A Torre, pasando por Trabanca Badiña, con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 20-01-2019 09:10
Parabens a miña amiga Esperanza

Que hoxe esta de cumpleanos, esa nena que vemos bailando co seu Pai, Tomas Alcalde, xa e avoa, ten moitisima sorte, porque vive unha felicidade diaria con Carmen, Esperanza sempre soñou estar cerca dos netos, a boa fe que o consiguiu.
Nos que compartimos con ela a vida, de unha maneira ou outra, somentes esiximos unha boa pastelada, para celebrar todo esto que tanta envidia nos da o ser avoa, e disfrutalo.
Amiga, moitos bicos, parabens, saude e moitas risas con Carmen e o resto da familia. Moi feliz dia
Comentarios (3) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 18-01-2019 09:06
Dia triste no pobo

Finou Jose Gonzalez Cores,Pepe o Trancho, asi queria que lle chamaran. Un todo terreno en voz, daba gusto oir cantar a Pepe, aqueles recitais no Liceo, no Cine Cervantes, unha voz desaproveitada como tantas.Formou parte de diferentes grupos e corales Pola sua idade e porque era un home moi aberto, moi extrovertido, lembraba moitas Vilagarcias, moitas familias, lugares,eventos, era unha enciclopedia vilagarcian...¡Canto sentimos o pasamento de Pepe¡A os fillos netos, a toda a familia, o noso respetuoso pesame por Jose, sentimolo moitisimo.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. José González Cores
(Vdo. de Dña. Teresa Culler Martínez)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 94 años de edad.
D.E.P.
Sus hijos, Teresa, Mª Jesús, Xosé Calros, Fernando y Francisco González Culler; hijos políticos, Ramón Carlos Encisa, Ignacio Vidal, Mari Carmen Parada y Mª Jesús Romero; nietos, Ana, Alberto, Carmen Mª, Laura, Maite, Roi, Vera y Alba; bisnietas, Mara, Marina y África; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MIÉRCOLES, a las CUATRO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

Habrá servicio de ómnibus desde el Tanatorio, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilagarcía, 15 de enero de 2019


Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 16-01-2019 14:14
Manolete, moitisimos parabens

Manolete Carbia e mais eu, casi non nos vemos, pero da igual, estas palabras que estou escribindo estan feitas con sentimento, de verdade. Hoxe o meu amigo de fai mais de trinta anos esta de cumpleanos, data redonda, sesenta e cinco cumple, temolo que celebrar, Lina e Manolete viviron conmigo momentos bos e malos, Manolete e un optimista, un Carbia correudo co corazon grande como os Carbia de verdade. Bo dia amigo, un bico moi grande. Queremoste
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 12-01-2019 08:53
Naceu IAGO

Acabo de recibir unha bonita noticia….¡Hoxe chegou, naceu Iago¡.
Explicome, Iago e o primer fillo de Jacobo, o primeiro neto de Elena, a miña amiga Elena Vila, miña prima Elena. Compartimos xuntas unha adolescencia e unha xuventude, compartimos xuntas unhas circunstancias familiares que nos unian, non esquenzo agora neste momento tan feliz a Lecha, nai de Elena, que grande seria para ela coñecer a Iago. Este que nace hoxe e o futuro, falo do pasado, pero sin ese pasado non seria posible esto de agora, o actual.. Entendedeme todos, Pauliña a Nai, Jacobo o Pai, os avos maternos que non coñezo,a os bisavos de Lugo, a Pablo,Diego irman de Paula, a Casilda e Jose Carlos a toda a familia a miña felicitación, eso de ser avoa Elena dame moita sana envidia, Iago naceu en Madrid, cando veña a Rubians dareille un bico. Algo bo empeza a ter o ano. Xaneiro frio pero quente, calido, dia grande. BENVIDO.
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 11-01-2019 19:52
El Cristo restaurado por Bascuas presidirá la entrada al salón parroquial de Carril

Es la previsión que tienen las feligresas que colaboran con la iglesia - Rosi Longa comparte la idea de llevar la imagen a la capilla de Cortegada, pero no depende de ella
María López FARO DE VIGO-AROUSA Vilagarcía 11.01.2019
El taller de restauración de antigüedades se ubica en el número 12 de la calle Esperanza, en Carril. // Iñaki Abella
Fotos de la noticia
El Cristo que el vilagarciano Moncho Bascuas lleva restaurando más de dos meses en su taller de la calle Esperanza se colocará, una vez esté terminado, en la entrada del salón parroquial de Carril, es decir, en la casa del cura. "Ahí se hacen las meriendas de las bodas de plata y de oro en el Corpus. Es un sitio muy bonito y alto y creemos que quedará muy bien", comenta Rosi Longa, una de las feligresas que colabora activamente con la iglesia carrilexa, tanto en la organización de actos religiosos, como en Cáritas o también en la limpieza del templo.

Por tanto el deseo de Bascuas de que la imagen de Jesucristo crucificado abandone tantos años a la sombra y luzca públicamente parece que se hará realidad. No obstante el salón parroquial se abre en contadas ocasiones, como es el caso de la efemérides del Corpus, en el mes de junio.

De ubicarse en el interior de la iglesia, el Cristo, completamente restaurado, sería visto por un mayor número de personas, pero el problema es que dentro del templo ya hay otro.

En cuanto a la idea de Alicia Bascuas, la hermana de Moncho, de trasladar el Cristo a la ermita de la isla de Cortegada una vez que la Xunta la haya rehabilitado (el proyecto ya está redactado), Rosi Longa considera que sería una muy buena opción. "Si restauran la capilla, allí quedaría genial, pero eso ya no depende de nosotros", comenta la feligresa, que también forma parte de la directiva de Gato Negro.

Ella es partidaria de recuperar la romería de la Virgen de Cortegada, "pero en su día, en septiembre", recalca. Considera que también sería necesario restaurar esta imagen
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 11-01-2019 10:19
1 [2]
© by Abertal