lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Presentamos TINTA DE LIMON

o venres, día 20 de abril, ás 20:30 horas, a editorial TANDAIA e O FAIADO DA MEMORIA van a presentar na sede deste último (Praza de Ravella, 27, 1º) a novela de Esther Álvarez, TINTA DE LIMÓN.

Trátase dunha novela de ficción con base na Memoria Histórica e publicada, en parte, a partir de micromecenazgo (crowdfunding).

Tinta de limón es una novela histórica que destapa una parte de la historia española, según el protagonista, adulterada por cronistas e historiadores.

Fidel Dopico Moldón, miembro de un sector de la IV Agrupación Guerrillera de Galicia, habla desde su sepultura, situada bajo la cimentación de la autopista AP-9, y sobre la que circulan multitud de hombres y mujeres que ignoran un pasado enterrado a tan escasa distancia.

Los recuerdos afloran a la superficie, impulsados por la emotividad de cinco guerrilleros y un perro, atrapados en la incógnita del tiempo. Vida y muerte se mezclan de modo indisoluble en la narración, consiguiendo que tanto el pasado como el presente articulen los soportes de idéntica denuncia.
A autora é ESTHER ÁLVAREZ

Nació en A Coruña un 3 de abril de una primavera cualquiera, en compañía de una hermana melliza. Ser nieta de un concejal de la II República, encarcelado en 1942 y sometido a un consejo de guerra en 1952 por colaboración con la resistencia antifranquista, acuñó gran parte de sus convicciones.

Durante la infancia, comparar las andanzas de Don Alonso Quijano o la ironía romántica de Bécquer con las historias que contaba su abuelo, la llevaron a creer que la vida real y la literatura eran prácticamente iguales. En ambas había personajes similares, tramas afines e idénticos contextos donde una falta de ortografía debía cumplir la misma penitencia que una declaración de guerra.

Atraída por el mundo de las letras, escribió infinidad de relatos que publicó en las últimas páginas de sus carpetas escolares, y colaboró con artículos de opinión en periódicos locales, tintados con la censura. El día que recibió una carta manuscrita de Antonio Buero Vallejo alentándola a seguir escribiendo, descubrió que el reconocimiento es la física de los sueños.

Hoy es madre y empresaria. Desempeñar ambos cometidos a la vez, la ha implicado en diferentes terrenos del mundo real donde hasta lo más usual puede ser lo más desconocido. Tinta de limón será el primer manuscrito que publica y, aunque le encante aburrirse de vez en cuando, ya tiene otros en marcha.
Comentarios (1) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 17-04-2018 08:32
Foi un pracer, Nieves

Fai un rato sonou o teléfono para anunciarnos que días pasados finara Nieves, nai de Manolo Vázquez e sogro de Lolita Camiño.
Bueno, nos conocíamos a Nieves, unha muller introvertida e moi discreta. Cando chegue a certa edade, cada vez máis próxima, quero que me coiden e queiran como a ela. O seu fillo e a sua nora, entregaron unha chea de anos a coidalos, a coidalos con Amor.
Fixo un ano en Marzo que finara Manolo, o home de Nieves, e agora… ela. A verdade é que non existe o consuelo cando os país morren, pero é un privilexio coidalos hasta os noventa anos.
Sentimos a morte de Nieves, pero resulta especialmente emocionante vivir a condición humana do seu fillo e a súa nora, aos que desde aquí, mandámoslle unha aperta chea de sentimento.
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 14-04-2018 20:29
Dias tristes en Vilagarcia

Acabamos de saber do pasamento de Se Bazarra, noso amigo Se, o dulce Se. El foi unha institucion a nivel musica en Vilagarcia, algun dia se escribira de Jose Bazarra dos Durans e do que significou nun pobo pequeno cando el e un grupo de amigos se subian a un escenario ala polos anos setenta...eran o modernismo a representacion de un mundo distinto a o que ate de aquela coñeciamos. Unha aperta moi grande para Juana que tera que aprender a vivir sin Se, o seu amor o seu home, a sua compañia de toda unha vida. A toda a sua familia o noso cariño
Comentarios (3) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 19:36
Finou Esther Saez

Era a viuda de Juan Andujar, nai de Maite e Jorge a os que lle mandamos unha forte aperta desde o Faiado da Memoria co que tanto colaboraron. O noso sentimento de pesar a toda a familia polo pasamento de Esther unha persoa que todos botaremos de menos.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Esther Sáez Del Bosque
(Vda. de D. Juan Andújar Vázquez)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 89 años de edad.
D.E.P.
Sus hijos, Jorge y Maite Andújar Sáez; hijos políticos, Mari Carmen Cascallar y Marcos Míguez; nietos, Marta, Gustavo, Juan, Óscar y Jorge; nietos políticos, Gabriel, Nuria y Alba; bisnietos, Antía, Laura, Mateo, Uxía y Lía; hermanos, Rufino(†), Concha, Carmen y Pili; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA SÁBADO, a las CUATRO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, para su incineración en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:30 h., desde la Iglesia Parroquial al Tanatorio, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 2
Vilagarcía de Arousa, 12 de abril de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 12:04
Finou Jaime Carril
Para Begoña, os seus fillos e toda a sua xente o noso pesame, o noso sentimento pola figura de Jaime e polo momento que estan a vivir.




" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Jaime Alberto Carril Miguéns

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 54 años de edad.
D.E.P.
Su esposa, Begoña Hierro Lorenzo; hijos, Xaime Alberte e Iago Alberte Carril Hierro; madre, Juana Miguéns (Vda. de José Luis Carril); madre política, Elvira Lorenzo (Vda. de Moncho Hierro); hermanos, Ana, José Luis, César, Juan y Begoña; hermanos políticos, Rafael, Montse, Pilar, Alfonso, Victoria, Jesús, Carlos, Bernardo, Coco e Irene; sobrinos, Rafael, Jaime, Paula, Bernardo, Ramón, Jesús y Erea; tíos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar VIERNES, a las CINCO Y CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Municipal, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 16:15 h., desde Carril (Plazoleta), con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Carril, 12 de abril de 2018


Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 11:54
O Faiado da Memoria tamen participa

Como non podia ser de outra maneira, e MEMORIA, o proximo sabado vemonos, quedades todos invitados, a vivir con nos a primeira Andaina entre roteiros, as dez e media na porta do Cementerio municipal.Organiza INICIATIVA CIDADAN POLA MEMORIA HISTORICA Vemonos
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 10-04-2018 20:04
Hasta sempre Seso

De nena era a súa veciña, Seso era o fillo mais vello de Aurora e Pepe, do Bar Arrancadeira, en Santa Lucia.

sobre todo, para min, era o irmán mais vello de Marisa que era un dos meus idolos tamen de Carlitos, mais ben amigo de meu irmán.

Seso casou con Fita e marchou do barrio cara a Caldihuela.... e o tempo pasou... hoxe finou Seso, estou no Porriño, desde alí estou botando a vista atrás... lembrando a infancia, cada día con menos xente testigo dela.

Canto sinto que non volte a ver a Seso... a Fita, fillos, a Lola, Suso, Carlos, unha aperta chea de sentimento.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. José Cuevas Castiñeiras

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 84 años de edad.
D.E.P.


Su esposa, África Feijóo González; hijos, José, Carlos, Luis, Javier, Miguel y Suso; hijos políticos, Gloria, Marina, Margarita y Maite; nietos, Vanesa, Miriam, Laura, Ariadna, Miguel y Carmen; nietos políticos, Óscar, José y Diego; bisnietos, Lucas, Enrique y Alma; hermanos, Jesús, Lola y Carlos; hermanos políticos, Esther, Mari Carmen, Suso, Chelo, Gelucho y Marisa; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde Guillán (Plazoleta), pasando por Pereira, con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Pereira - Guillán, 8 de abril de 2018
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 08-04-2018 19:12
Plaza de Ravella Numero 27

Esa e a casa do Faiado da Memoria, a casa de todos os que colaborades con nos sempre, con casa e sin ela, en poucos dias tera lugar a sua inaiguracion oficial, nun acto en que nos gustaria que nos acompañarades, porque O Faiado é unha obra de todos, vosa e nosa, xa seguiremos contando, bos dias.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 05-04-2018 08:21
Na memoria de Maximo Patiño

Mal rematou Marzo e asi de mal escomenzou Abril, referimonos as mortes de unhas cuantas persoas queridas do noso pobo, hoxe temos que doernos de novo polo pasamento de Maximo Patiño, fundador da Coral Polifonica de Vilaxoan, Maximo foi un luxo no pobo, e hoxe temos que sentir, chorar a sua desaparicion .
A sua dona, fillos e familia en xeral, o noso sentimento de pesar polo pasamento de Maximo



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Máximo Patiño Méndez

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 88 años de edad.
D.E.P.

Su esposa, Mª de la Paz Isabel Ríos Morales; hijos, Máximo y Ana, César y Montserrat, Astrid y Gustavo y Mar; nietos, Javier, Nacho, César, Carmen y Jorge; hermano, Emilio; hermanos políticos, Rosario Miguéns Martiñán, Mª del Carmen, Mª del Pilar y Mª Jesús Ríos Morales y José Luis Llovo Santos; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de San Martín de Sobrán - Vilaxoán, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial, favores por los que les anticipan gracias.



T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilaxoán, 2 de abril de 2018
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 02-04-2018 17:21
Sin casi darnos conta

Pois si, rematou Marzo e xa levamos dous dias de Abril, xa sabedes que na Praza de Ravella, no numero vintesete primeiro piso, temos unha exposicion sobre o mundo do traballo. Estamos a espera da vosa visita, porque aquela e a nosa e a vosa casa, abaixo a veira do portal, hai unha placa e ten o noso numero de telefono por si estamos a tomarun cafe, nos chamades e en cinco minutos estamos ali. Esperamosvos.
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 02-04-2018 08:28
[1] ... [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] ... [250]
© by Abertal