lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

O Faiado da Memoria tamen participa

Como non podia ser de outra maneira, e MEMORIA, o proximo sabado vemonos, quedades todos invitados, a vivir con nos a primeira Andaina entre roteiros, as dez e media na porta do Cementerio municipal.Organiza INICIATIVA CIDADAN POLA MEMORIA HISTORICA Vemonos
Comentarios (0) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 10-04-2018 20:04
Hasta sempre Seso

De nena era a súa veciña, Seso era o fillo mais vello de Aurora e Pepe, do Bar Arrancadeira, en Santa Lucia.

sobre todo, para min, era o irmán mais vello de Marisa que era un dos meus idolos tamen de Carlitos, mais ben amigo de meu irmán.

Seso casou con Fita e marchou do barrio cara a Caldihuela.... e o tempo pasou... hoxe finou Seso, estou no Porriño, desde alí estou botando a vista atrás... lembrando a infancia, cada día con menos xente testigo dela.

Canto sinto que non volte a ver a Seso... a Fita, fillos, a Lola, Suso, Carlos, unha aperta chea de sentimento.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. José Cuevas Castiñeiras

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 84 años de edad.
D.E.P.


Su esposa, África Feijóo González; hijos, José, Carlos, Luis, Javier, Miguel y Suso; hijos políticos, Gloria, Marina, Margarita y Maite; nietos, Vanesa, Miriam, Laura, Ariadna, Miguel y Carmen; nietos políticos, Óscar, José y Diego; bisnietos, Lucas, Enrique y Alma; hermanos, Jesús, Lola y Carlos; hermanos políticos, Esther, Mari Carmen, Suso, Chelo, Gelucho y Marisa; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde Guillán (Plazoleta), pasando por Pereira, con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Pereira - Guillán, 8 de abril de 2018
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 08-04-2018 19:12
Plaza de Ravella Numero 27

Esa e a casa do Faiado da Memoria, a casa de todos os que colaborades con nos sempre, con casa e sin ela, en poucos dias tera lugar a sua inaiguracion oficial, nun acto en que nos gustaria que nos acompañarades, porque O Faiado é unha obra de todos, vosa e nosa, xa seguiremos contando, bos dias.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 05-04-2018 08:21
Na memoria de Maximo Patiño

Mal rematou Marzo e asi de mal escomenzou Abril, referimonos as mortes de unhas cuantas persoas queridas do noso pobo, hoxe temos que doernos de novo polo pasamento de Maximo Patiño, fundador da Coral Polifonica de Vilaxoan, Maximo foi un luxo no pobo, e hoxe temos que sentir, chorar a sua desaparicion .
A sua dona, fillos e familia en xeral, o noso sentimento de pesar polo pasamento de Maximo



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Máximo Patiño Méndez

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 88 años de edad.
D.E.P.

Su esposa, Mª de la Paz Isabel Ríos Morales; hijos, Máximo y Ana, César y Montserrat, Astrid y Gustavo y Mar; nietos, Javier, Nacho, César, Carmen y Jorge; hermano, Emilio; hermanos políticos, Rosario Miguéns Martiñán, Mª del Carmen, Mª del Pilar y Mª Jesús Ríos Morales y José Luis Llovo Santos; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de San Martín de Sobrán - Vilaxoán, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial, favores por los que les anticipan gracias.



T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilaxoán, 2 de abril de 2018
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 02-04-2018 17:21
Sin casi darnos conta

Pois si, rematou Marzo e xa levamos dous dias de Abril, xa sabedes que na Praza de Ravella, no numero vintesete primeiro piso, temos unha exposicion sobre o mundo do traballo. Estamos a espera da vosa visita, porque aquela e a nosa e a vosa casa, abaixo a veira do portal, hai unha placa e ten o noso numero de telefono por si estamos a tomarun cafe, nos chamades e en cinco minutos estamos ali. Esperamosvos.
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 02-04-2018 08:28
Finou Luis Renda

Donante do Faiado e amigo noso, lembramolo de camarero no Club de Regatas, no pobo imolo botar de menos, Luis bo viaxe, foi un pracer coñecerte, despedimoste con dor.






" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Luis Renda García
"Luisito" (Jubilado del Club de Regatas)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 80 años de edad.
D.E.P.


Su hermano, Francisco Renda García(†); hermana política, María Agrelo Angustia; sobrinos, Francisco José y María de los Ángeles Renda Agrelo; bisobrinos, Vanesa, Julio(†) y Yolanda Padín Renda; Iván y Daniel Renda Mateo; primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las TRES Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.


Saldrá un autobús a las 14:30 h. desde A Laxe (Plazoleta), pasando por la Iglesia Parroquial de Santa Eulalia de Arealonga, para la asistencia al sepelio y regreso.


Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilagarcía, 1 de abril de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 01-04-2018 16:12
No pasamento de Pilar Arines

Filla de Marina e Fermin, familia querida e respetada no pobo, Pilar era unha das fillas mais vellas dos Arines, a ultima en fallecer, todos a lembramos no kiosco da estacion do tren. Tivo un unico fillo, Nardito, tamen desaparecido antes que sua nai. Mañan procuraremos dar mais datos sobre o enterro de Pilar, namentras o noso sentido pesame a sua familia.


" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Pilar Arines Otero
(Vda. de D. Antonio Montero Esteiro)

"No lloreis por mi, familiares y amigos,
que con vuestro cariño y oraciones, voy al cielo"

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 98 años de edad.
D.E.P.
Su hijo, Nardo Montero Arines(†); nietos, Sonia Belén y Pablo; bisnietos, Valentín y Nicolás; hermanas políticas, María del Carmen Lages, Dolores Cuevas y Ramona Cuevas; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, para su incineración en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde la Iglesia Parroquial Sta. Eulalia de Arealonga, al Tanatorio, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilagarcía, 1 de abril de 2018
Comentarios (3) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-03-2018 22:17
Finou José Luis Agra

No seu tempo pertenecía a plantilla da administración da ELECTRA, donde seu pai era o xerente. José Luis Agra, por vía materna, membro da querida familia Villaverde, finou nas últimas horas. Queremos facerlle chegar a toda a súa familia, en especial a sua irmá María del Carmen, o noso mais sentido pésame.


D. José Luis Agra Villaverde

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 75 años de edad.
D.E.P.


Sus padres, José(†) y Maruja(†); hermana, María del Carmen; ahijada, Rosalía García Troncoso; primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA SÁBADO, a las ONCE de la MAÑANA, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrará La Liturgia de la Palabra y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

El LUNES día 2, a las 11:00 h., se celebrará una Misa por su eterno descanso, en la misma Iglesia Parroquial.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilagarcía de Arousa, 30 de marzo de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 31-03-2018 08:27
“Xénese”, una muestra sobre el trabajo, abre las puertas del nuevo local de O Faiado

La exposición “Xénese”, que recrea en 23 fotografías el mundo del trabajo en Vilagarcía, abrió las puertas ayer del nuevo local de O Faiado da Memoria, situado en la Praza de Ravella.

Un acto que se enmarca en la conmemoración del décimo aniversario de la asociación cultural, que prepara un año cargado de novedades para disfrute de los vilagarcianos y de los amantes de la historia y la fotografía.
La muestra cuelga de las paredes de la sala “Pura e Antonio”, que recibe su nombre de los padres, recientemente fallecidos, de Antón Caeiro, alma máter de O Faiado junto a Margarita Teijeiro. Sirve este espacio de homenaje para dos personas cuyo papel fue básico en la puesta en marcha del local. De hecho, la única fotografía sin escenario vilagarciano es la que recrea la “tienda de Antonio”, en Gondomar.

Las instalaciones tendrán, además, un uso colectivo. Y es que la intención de O Faiado es que las instalaciones situadas en Ravella sirvan también para todos aquellos colectivos que precisen de un lugar donde exponer o en el que dar una rueda de prensa, una charla o cualquier otro tipo de actividad.


Sorpresas preparadas
En cualquier caso, ayer tuvo lugar la apertura de puertas, con nueva exposición incluida, pero la inauguración del local se producirá más adelante. Es una de las sorpresas que prepara O Faiado, que ayer recibió el apoyo del público. Los asistentes pudieron ver, además de las fotografías, una réplica de una mariscadora realizada por Platis, y que preside el espacio. Los que todavía no hayan podido ver la exposición tienen hasta finales de abril para hacerlo.

Es la primera parte de un trabajo que en próximas ediciones retrocederá todavía más en el tiempo. Pero O Faiado todavía prepara muchas más sorpresas para este décimo aniversario.

Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 27-03-2018 08:25
Antonio de festa de cumpleanos

Chisss…escoitade…hoxe esta Antonio de cumpleaños….¡Nada mais e nada menos que Antonio…para min e moi difícil expresar o meu interior un dia asi, por un lado gustariame expresar o que eu sinto…por outro e unha especie de desnudo co que non podo, Antonio sabe que para min e un dia grande, seu Pai me contaba como había sido aquela noite en que Pura había empezado a sentir que chegaba o momento do parto…o pai corria como un poseso polos camiños de Gondomar en busca da parteira….todo veu como tiña que ser, foi un ser libre con unha primeira infancia en liberdade cos seus amigos polos montes de Gondomar, na casa dos soños perdidos, en aquel Fontan que de vez en cando necesita ver, con eses ollos especiais…os da infancia perdida. NUNCA Antonio foi tan Antonio como en Fontan, a min gustariame hoxe agasallalo ca infancia que tivo, sin Lábor, sin nove anos sin tenda acaparadora de atencions…eu darialle a luna pintada de colores, Felicidades Caeiro, querote.
Comentarios (43) - Categoría: Xeral - Publicado o 25-03-2018 08:59
© by Abertal