lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

O edificio da dereita
O edificio da dereita

E dos poucos que quedan no pobo que a nadie se lle ocurreu demoer, derribar, un edificio que supoñemos creado por algunha das grandes firmas da arquitectura de outros tempos. Temos en conta que polo noso pobo traballou xente coma Gomez Roman que diseñou a Praza de Abastos, ou Jenaro de la fuente autor da Casa de Montero na vella estacion.

La zapateria Eureka es la de hoy Calzados Acosta y la Droguería la de Salgado.El edificio de delante, menos mal que no se derribó y hoy es una de las edificaciones bonitas de Vilagarcía.Actualmente su bajo está ocupado por una oficina de la Caixa .
Comentario por tere (30-09-2009 23:39)
El edificio que corresponde al cartél de "drogueria",no corresponde al negocio de Emilio Perez Salgado.Esta drogueria de la foto, pudiera haber sido de la familia Villar, o alguien relacionado con ellos.
La drogueria Perez Salgado,fué abierta al publico en el edificio siguiente ,y abierta al publico hasta nuestros días, y no por mucho mas tiempo ,desde hace 72 años.Ahora dudo, no se si són 76.
Comentario por luis (15-10-2009 15:50)
Era a drogueria de Bouza-Trillo, Pai de Lucho e Fermin. Chamabase Luis Bouza Trillo, habiase casado con Orencia filla do notario de Ponteareas, pero a el o que lle gustaba era o mundo da Cultura e andaba todo o dia metido en folklores, foi concelleiro en tempos da Republica, publicaba articulos en prensa, namentras Orencia atendia a drogueria. Cando a guerra, foi cosido a multas e morreu no ano 40
Comentario por faiado (15-10-2009 16:21)


Anterior Volver á galeríaSeguinte

3 Comentario(s)
1
Efectivamente, el cartel ponía “EUREKA” y era la zapatería de mi abuelo materno Benito Marcial Acosta Vicente, al que por desgracia no llegué a conocer, siendo la zapatería más antigua de Vilagarcía, que actualmente la regenta mi primo Luis.
Comentario por Jose Luis Sanz Acosta (31-08-2022 07:50)
2
Era y sigue siendo la que dice Eduardo García (Zapatería Acosta), y al lado estuvo el Bazar de Sobrino, hoy La Ferretería Hasta donde yo sé, el Zapato Americano estaba en un edificio que quedaba más o menos enfrente de la Droguería Salgado y que fue derribado no hace mucho, para edificar otro.
Comentario por Máximo Patiño Ríos (31-08-2022 07:50)
3 Maximo, Zapato Americano estaba situado en los bajos del edificio que vemos a la derecha, que en la actualidad está todo ocupado por una entidad bancaria. Fue de los pocos edificios que no se cargaron, es precioso
Comentario por O Faiado da Memoria (31-08-2022 07:54)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0