lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Monseñor Laureano
Monseñor Laureano

Unha das personas, que non o esquenzerán, é Pepe Redondo. Os dous son naturais de Moraña. Pepe foi a ver a Satiro dúas veces a Panamá´. Pepe e Lolita foron o seu enterro a Ferrol. Para Pepe, Satiro era especial.

De internet sacamos o seguinte parrafo adicado ao Padre Durán:

El Padre Durán era un sacerdote que ejercía fielmente su compromiso cristiano sobre la base de ese principio profético que dice: ‘La vocación sacerdotal o religiosa es siempre, por su naturaleza, vocación al servicio generoso de Dios y al prójimo. El servicio, entonces, se transforma en caminos y mediación preciosa para llegar a comprender mejor la propia vocación’.
El pleno de la Asamblea Nacional lamentó mediante resolución la desaparición física del Monseñor y director Ejecutivo de Cáritas Arquidiocesana de Panamá, Laureano Crestar Durán.

Se señala que Monseñor Crestar Durán, párroco desde 1975 de la iglesia de la Santísima Trinidad, llegó a Panamá procedente de España en la década de los 60 y realizó un trabajo con los más desposeídos.

Se destaca además que fue capellán de la cárcel Modelo, donde llevó mensajes de aliento a los privados de libertad y a través del movimiento familiar cristiano, orientó a un sin número de familias panameñas.

Que a través de Cáritas Arquidiocesana llevó alimentos y ayuda a un gran número de familias necesitadas en la ciudad y el campo.

Que Monseñor Crestar Durán recibió en 1985 la orden Vasco Núñez de Balboa en el grado de Grana Comendador y luego en 1990 el título de capellán del Santo Padre, otorgado por el Papa Juan Pablo II y en el año 2000 la comisión nacional pro valores cívicos y morales lo distinguió como ciudadano notable, entre otras muchas distinciones por su entrega y trabajo. Paz a su alma.

Anterior Volver á galeríaSeguinte

4 Comentario(s)
1 Paz a su alma! y que su estrella nos ilumine a todos!
Comentario por Marina (06-09-2011 01:59)
2 Señora administradora do faiado: Non sei si e fruto da casualidade, ou estabades xa enterados, pero na subida de fotos anterior, concretamente publicada o dia 14-8-2011,atopei unha foto titulada. ((A escola e o baile enVilagarcia))con nenas das Franciscanas,i un sacerdote, sabedes quen? pois nada menos que D.Satiro.Non me digas Margarita que non e conincidencia!, creo que a subiches a misma semana que finou.Que sirva pa que nos lembremos de esta boa persoa!!
Comentario por Marina (06-09-2011 02:42)
3 Señora administradora do faiado: Non sei si e fruto da casualidade, ou estabades xa enterados, pero na subida de fotos anterior, concretamente publicada o dia 14-8-2011,atopei unha foto titulada. ((A escola e o baile enVilagarcia))con nenas das Franciscanas,i un sacerdote, sabedes quen? pois nada menos que D.Satiro.Non me digas Margarita que non e conincidencia!, creo que a subiches a misma semana que finou.Que sirva pa que nos lembremos de esta boa persoa!!
Comentario por Marina (06-09-2011 02:42)
4 No fue casualidad. Es que mi hermano y Satiro murieron casi el mismo dia. Parece que como se tenian en gran estima Dios se los llevo juntos de camino a ese otro mundo.Era familiar nuestro y yo puse lo de su muerte.Resulta agradable y gratificante leer las cosas buenas que todos han escrito sobre el.Gracias
Comentario por monchy duran (13-11-2011 00:59)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal