lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
WEBSERIE HISTORIAS ARREDOR DA VIDA

Nominada aos premios Youtubeir@s 2022

REMOVENDO A TERRA

Selección Oficial no 36 CINEUROPA, 2022

RESONANCIAS DO PASADO

Premio do Público no MICE de Santiago de Compostela, 2022

Selección Oficial no Primavera de Cine de Vigo, 2021

EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.

Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)

Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


Selección Oficial Mostra de Cine de Lugo

THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Monseñor Laureano
Monseñor Laureano

Unha das personas, que non o esquenzerán, é Pepe Redondo. Os dous son naturais de Moraña. Pepe foi a ver a Satiro dúas veces a Panamá´. Pepe e Lolita foron o seu enterro a Ferrol. Para Pepe, Satiro era especial.

De internet sacamos o seguinte parrafo adicado ao Padre Durán:

El Padre Durán era un sacerdote que ejercía fielmente su compromiso cristiano sobre la base de ese principio profético que dice: ?La vocación sacerdotal o religiosa es siempre, por su naturaleza, vocación al servicio generoso de Dios y al prójimo. El servicio, entonces, se transforma en caminos y mediación preciosa para llegar a comprender mejor la propia vocación?.
El pleno de la Asamblea Nacional lamentó mediante resolución la desaparición física del Monseñor y director Ejecutivo de Cáritas Arquidiocesana de Panamá, Laureano Crestar Durán.

Se señala que Monseñor Crestar Durán, párroco desde 1975 de la iglesia de la Santísima Trinidad, llegó a Panamá procedente de España en la década de los 60 y realizó un trabajo con los más desposeídos.

Se destaca además que fue capellán de la cárcel Modelo, donde llevó mensajes de aliento a los privados de libertad y a través del movimiento familiar cristiano, orientó a un sin número de familias panameñas.

Que a través de Cáritas Arquidiocesana llevó alimentos y ayuda a un gran número de familias necesitadas en la ciudad y el campo.

Que Monseñor Crestar Durán recibió en 1985 la orden Vasco Núñez de Balboa en el grado de Grana Comendador y luego en 1990 el título de capellán del Santo Padre, otorgado por el Papa Juan Pablo II y en el año 2000 la comisión nacional pro valores cívicos y morales lo distinguió como ciudadano notable, entre otras muchas distinciones por su entrega y trabajo. Paz a su alma.

Anterior Volver á galeríaSeguinte

4 Comentario(s)
1 Paz a su alma! y que su estrella nos ilumine a todos!
Comentario por Marina (06-09-2011 01:59)
2 Señora administradora do faiado: Non sei si e fruto da casualidade, ou estabades xa enterados, pero na subida de fotos anterior, concretamente publicada o dia 14-8-2011,atopei unha foto titulada. ((A escola e o baile enVilagarcia))con nenas das Franciscanas,i un sacerdote, sabedes quen? pois nada menos que D.Satiro.Non me digas Margarita que non e conincidencia!, creo que a subiches a misma semana que finou.Que sirva pa que nos lembremos de esta boa persoa!!
Comentario por Marina (06-09-2011 02:42)
3 Señora administradora do faiado: Non sei si e fruto da casualidade, ou estabades xa enterados, pero na subida de fotos anterior, concretamente publicada o dia 14-8-2011,atopei unha foto titulada. ((A escola e o baile enVilagarcia))con nenas das Franciscanas,i un sacerdote, sabedes quen? pois nada menos que D.Satiro.Non me digas Margarita que non e conincidencia!, creo que a subiches a misma semana que finou.Que sirva pa que nos lembremos de esta boa persoa!!
Comentario por Marina (06-09-2011 02:42)
4 No fue casualidad. Es que mi hermano y Satiro murieron casi el mismo dia. Parece que como se tenian en gran estima Dios se los llevo juntos de camino a ese otro mundo.Era familiar nuestro y yo puse lo de su muerte.Resulta agradable y gratificante leer las cosas buenas que todos han escrito sobre el.Gracias
Comentario por monchy duran (13-11-2011 00:59)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0