lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

En Vilagarcia...Satiro
En Vilagarcia...Satiro

En Panama onde levaba coarenta e cinco anos era o padre Duran, mais concretamente Padre Laureano Crestar Duran, finou o pasado dezanove de agosto. A sua morte foi un autentico drama para os mais desfavorecidos en Panama, el vivia para eles, mentras que na sua persoa no personal do Padre Duran non existian luxos vivia espartanamente. Os seus restos viaxaron a Ferrol donde pideu ser enterrado cos seus pais e un irman que morrera moi noviño, acompañaron os seus restos autoridades eclesiasticas panameñas.


donado por anonimo

Anterior Volver á galeríaSeguinte

9 Comentario(s)
1 Creo entender, que en Vilagarcia, o coñeciamos como D.Satiro. Era no mais amplio sentido da palabra,un home integro!.Lembro que estando no colexio chegou como cuaxutor, sendo D.Francisco Chantada parroco,¡era moi novo!,e as nenas estabamos abralladas do guapo que era.Pero sobre todo boa persoa. Sempre andaba a procura dos descarriados, xogaba cos rapaces ao fubol.Era unha bella persona.Si hai un recuncho para a boa xente el tendra que estar ali. Sirva esto como meu pequeno homenaxe
Comentario por Marina (05-09-2011 19:12)
2 Pois sabedes o que pasaba con D.Satiro, que foi gañando de un en un, a todos, fixose amigo dos xovenes e dos mais vellos,incluso do mais radical de todos.Este veciño era o clasico que vivia cabreado co mundo enteiro, quedara viudo con unha filla e un fillo,y era moi bo pai, pero na taberna dicia que non llo perdoaba a Dios, era a sua maneira de desaogar o seu dor.Lembro as largas parrafadas que (Satiro asi o chamaba)botaba con el,i el sempre provocandoo, pero como un mestre artesan,dedicandolle moito cariño,Satiro foino modelando hasta o punto que chegaba a taberna e preguntaba que lle pasaria a Satiro? porque non viria?.Asi,pasado un tempo, este home padeceu un cancro terminal,(daquela casi todos serian terrminales)pois era Satiro quen o visitaba a diario,e cando estaba a piques de espirar, mandou a sua filla que xa era unha moza,a nosa taberna para que alguen fora a buscar a Satiro,que queria confesar con el.Creo que tardou pouco tempo despois daquelo, en marchar a misiones,verdadeiramente penso que viveu, toda sua vida polos demais,esa e,a autentica iglesia!!
Comentario por Marina (06-09-2011 02:44)
3
Lembro anecdotas de D.Satiro,gustariame que alguen que o coñeceu comentara algo.Cando iba pola Torre,(ahi era donde se lle notaba o espiritu misionero)entraba na tienda-bar de Franco e Victoria,os meus pais!os homes xogaban partidas de cartas,domino,chave,todo eso que se facia daquela,dician moitas palabrotas,lembro a miña nai cando me decia que esas burradas, como si non as oira,que nunca as repetira,porque nunha muller quedaria moi feo,¡si escoitara ahora a pobre de miña nai, como falan as rapaciñas adolescentes!
Comentario por marina (06-09-2011 07:34)
4 Don Satiro debería ser modelo a seguir,para muchos de nuestros curas actuales,no tanto como en Misiones, sino como la vida austera que lo caracterizo.
Comentario por margarita crespo (06-09-2011 22:58)
5 D. Satiro Crestar fue coadjutor en la iglesia parroquial entre 1961 y 1964. En noviembre de ese año se marchó a Panamá. Muchos de los niños que frecuentabamos el atrio de la iglesia entonces guardamos un grato recuerdo de él.
Comentario por javier bouzada romero (09-09-2011 18:29)
6 Satiro, ademas de todo la que contais,era un sacerdote implicado, junto com Morado, Balsa, Melio, Velez, Perello,Fandiño, formaba, formabam parte de un SINDICATO de clase, denominado HOAC, que funcionaba a nivel nacional en el seno de Accion Catolica,yo recuerdo, cuando la poli, que vivia en nuestro propio edificio venia a confiscarlas. anunque el poli tambien formaba parte del HOAC.- Pero SATIRO era un hombre grande para sacar eso adelante en aquellas fechas.
Comentario por kuki fandiño (10-09-2011 11:56)
7 Lo que venia a confiscar el amigo policia eran las revista y de 10 llevava dos.
Comentario por kuki fandiño (10-09-2011 11:58)
8 Recuerdo a Don Satiro con cariño, me dió clase en las franciscanas, los cursos de quinto y sexto de bachiller, luego se marchó a misiones y creo que lo volví a ver una de las veces que vino por Vilagarcía.
Lo recuerdo a él y a su madre, una señora encantadora, pues nosotras las franciscanas cuando ibamos a la parroquial a algún acto, teniamos acceso por una puerta del patio del colegio al atrio de la iglesia y su madre siempre estaba allí.

Parece que lo estoy viendo desde la clase de profesores llegar a las monjas montado en su moto,creo que era un sacerdote muy actual para aquellos tiempos y eso le honraba mucho.

Desde aqui todo mi afecto para su familia y mi recuerdo para él este donde este, una bellisima persona.

Comentario por piluca villaverde (14-09-2011 19:21)
9 El padre de D.Satiro trabajó en la Bazán en Ferrol y su madre, la señora Maruja ,ya viuda, se vino a atenderlo. Vivia en la casa Parroquial, al lado de la Iglesia en unas habitaciones que hay en el primer piso a la izquierda y digo esto por qué al fondo estaba la Emisora Parroquial, de la que él, teoricamente, era el Director.
Cuando nos encontrábamos en el largo pasillo nos gastábamos la broma de un duelo a pistola, a ver quien desenfundaba antes. Le encantaba andar en moto y tenia una de montar, no tipo Vespa y le caia la sotana por los lados. Ese D. Satiro, joven, solidario y alegre.
Como la Emisora se cerraba a las 12 de la noche, a veces venia a hechar una parrafada y siempre tuve la impresión de que su forma de ser no era del agrado de Chantada, hombre chapado a la antigüa y que la manera de actuar de D. Satiro no era bien vista por él.
Fuese como fuese, dejó huella en Vilagarcía como un extraordinario sacerdote y excelente persona.
Comentario por Cándido (01-10-2011 13:56)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal