lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

La Marina
La Marina


Esta es la otra parte de la foto anterior, ahi a la izquierda esta el patio de la casa de Luis Carus, donde se guardaba la "Nai" la dorna emblematica de Vilagarcia

foto donada por Mari Cruz - Realizada por Luis Carús

Anterior Volver á galeríaSeguinte

3 Comentario(s)
1 Sempre na nosa vida temos cachos incompletos, e sempre os habera, porque desgraciadamente temos xente que se foi pra sempre,e nunca volveran. Pero logo temos personas, seres humans que onte foron moi importantes na nosa cotidianidade, no noso todolos dias e que un dia as circunstancias nos alexaron.Tiña un amigo na miña infancia, Toñito Besada, seu Pai traballador da Renfe, sua Nai Cefe guapisima, vivian na estacion do tren.
Cando nos fomos de S Lucia perdin a Toñito (xogabamos xuntos todolos dias)ese foi un dos dramas que lle tocou vivir a unha nena de nove anos, perder os seus amigos, as distancias non son o de ahora. Preparando a exposicion dos sesenta, se me agudizou o valeiro do Toñito. Bueno acabo de falar con el...estou feliz. Solo queria compartilo, e como sei que vai entrar no blog, darlle a benvida
Comentario por margarita (24-06-2009 16:40)
2 Elexin a foto da praia de S Lucia porque ali xogabamos Toñito e unha servidora.Nos veremos viernes, porque vai vir a Vilagarcia. Atencion visitantes do Faiado a exposicion "Anos 60" se aplaza posiblemente a o proximo martes. Avisaremos
Comentario por margarita (24-06-2009 17:10)
3 En la Calle da La Marina tuvo el señor CARLOS COMENDADOR un negocio dedicado a Sanitarios y otros artículos de la Construcción. Allí trabajaba un gran amigo mío, se llamaba Manolo, que era el responsable aparente del negocio. Estaba situado hacia el final de la Calle y al lado había una oficina de Consignataria de Buques. Tenía un único productor, se llamaba José Carballo. Muy buena persona, vive Dios.
Creo que se casó y no tuvo mucha suerte en el Sacramento del Matrimonio. La esposa de este amigo era de Cornazo de Abaixo y familiar de aquél Presidente argentino con raíces arousanas, llamado Alfonsín.

Recuerdo que ese amigo, empleado en Comendador, vivió donde meses más tarde se estableció el amigo Cores con su Restaurante "CHOCOLATE", muy conocido en Galicia y fuera de Galicia, por la calidad de su cocina y sus mariscos. Los comensales eran los mejores propagandistas de esta Casa. Era muy citado en Radio, TV y Prensa escrita. Y cuando se ocupa un sitio como ése, hay que responder en todo.
Quizá se le hizo muy pequeño el sitio, pero, ya era demasiado tarde... Había un cliente que venía al "CHOCOLATE", desde cualquier parte de España y hablo del cantante Julio Iglesias, muy amigo de la familia Cores.

Recuerdo a Carlos Comendador como un atleta de aquél tiempo. El participaba en Carreras de la zona. Tenía unos tres o cuatro atletas más de Arousa que participaban en competiciones deportivas. Estaba Viqueira, hijo del médico del mismo apellido, Poyán y algún otro que los veía entrenar en La Lomba. Me gustaba verlos y cuando ganaban, mucho más...

Lo que cuento del negocio de Carlos Comendador, calculo que debió ser por el año 1951 ó cerca. Había otro empleado allí que hacía de viajante, era de La Torre y se llamaba Costoya.
No los he vuelto a ver. Ni sé si están "aquí, o allá". Me gustaría que fuera en la primera parroquia, Pero...
Mi amigo Manolo estuvo navegando y se marchó para Mallorca, pero, no sé más. Su madre, era la viuda del hombre que inmortalizó nuestra tierra con la Zarzuela gallega "A LENDA DE MONTELONGO", con la colaboración del otro fenómeno llamado Buhigas y para la música Bernardo del Río. Ahí es ná!
---------------------------------------
"¡Quén poidera correr mundo,
Por ser como vossabida!
Qu'anque traballos se pasen,
Aló polas lonxes vilas;
Tamén ¡qué cousas se saben!,
Tamén ¡qué cousas se miran"!
..................

Rosalía de Castro, en
"CANTARES GALLEGOS",
xa está todo dito.





Comentario por E. García - 15.04.2013 (15-04-2013 11:04)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal