lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

NIN UN PASO ATRÁS

Vaiche boa que estas verbas adicadas o Carril deberían estar no blog, pero non somos perfectos, tamén nos deprimimos, frustrámonos, pasámolo mal.

Desde xaneiro pasado estamos a traballar nunha exposicion para o Carril. Chamamos aos nosos colaboradores, fumos as casas, dimos a tabarra de mala maneira, estivemos na Cofraría, no Gato Negro, gravamos a xente, logo de sentir ese trato humano que nos deron os veciños do Carril, quixémolo facer ben, encerrámonos e puxémonos a traballar. A cousa deu para moito. Tíñamos feito coarenta e catro paneis. Cando os rematamos viu a sorpresa: No Concello dixéronos que non había cartos para a imprenta.

A nosa ilusión polo chan.

Sentimos rabia, frustración...¡Pero non había volta de folla! Era un efecto colateral da tan nomeada crisis. Chegounos.

Pero se non temos cartos (nunca tivemos moitos) o que si nos sobra é imaxinación. Ben, puxémonos a discurrir (especialmente Marga que o Antonio ten a cabeza noutros lares, hai que diversificar, como el di), non podíamos deixar a xente tirada, a xente estaba encantada coa idea, e so o comunicarlle persona por persona de que a cousa no ía adiante as enfermaba e parecía contaxioso posto que tamén nos afectaba a nos.....Bueno pois imos facer unha exposición para tempos de crisis.

Vamos a realizar UNHA EXPOSICIÓN VIRTUAL!.

E iso que é. Bueno, moi ben non o sabemos pero a solución cando cheguen as festas de San Fidel e no sitio que tíñamos preparado: o Gato Negro.

Nese día despexaranse tódalas incognitas.

Mais información en próximos capítulos. Permañezan atentos a esta mesma pantalla.
Comentarios (15) - Categoría: Xeral - Publicado o 08-07-2010 19:37
Chuza! Meneame
15 Comentario(s)
1 ¡Desde luego que falta de respeto hacia vuestro trabajo¡ Y que falta#blgtk08# de respeto hacia Carril¡ ¿No son de Carril nose cuantos concejales?
Comentario por Mary (09-07-2010 08:08)
2 Propoño que a Alcaldesa e concelleiros (Do Carril)deixen de cobrar un mes, e que ll#blgtk08#e den a opcion a o Carril de recrearse no seu pasado, na sua historia. De vergoña.
Comentario por Sergio (09-07-2010 08:20)
3 Propoño que a Alcaldesa e concelleiros (Do Carril)deixen de cobrar un mes, e que ll#blgtk08#e den a opcion a o Carril de recrearse no seu pasado, na sua historia. De vergoña.
Comentario por Sergio (09-07-2010 11:42)
4 Para los mangantes de turno, Carril es ideal pa#blgtk08#ra sus comilonas y otros menesteres.Vergonzoso!
Comentario por Juan Carlos Porto (09-07-2010 22:26)
5 Propongo algo que no sé si estarán de acuerdo los blogueros y la gente de Carril. Cuántas familias entran en los paneles de la exposición? Cuántas personas de cada familia?.Sugiero que se divida, el importe de la imprenta entre toda la gente que sale en los paneles#blgtk08#, la que esté con vida claro, o sus familias y aportar cada uno, una cantidad simbólica, uno o dos euros por ejemplo. ¿Llegaría lo recaudado? Os animo a que lo publiqueis señores rectores, a ver si se consigue con la reacaudación que se haga. Un abrazo y adelante.
Comentario por Tere (11-07-2010 00:19)
6 Los que no estamos de acuerdo con es#blgtk08#ta propuesta somos los del Faiado.
Comentario por faiado (11-07-2010 08:16)
7 Tamén me sumo as vosas queixas, polo que O Carril reprsenta para min, alí esta parte da miña familia, e tamén alí repousan #blgtk08#os meus ancestros.
Con respeuto os concelleiros, sintome xuiz e parte, ¡ non vos pasedes! os políticos tamén comen.
Comentario por lolita camiño (11-07-2010 13:57)
8 Estoy totalmente de acuerdo contigo Lolita en que los politicos tambien comen y que sería absurdo que tuviesen que donar parte de su sueldo para proyectos como este.
Pero hay un factor añadido en sus funciones y es que el dinero que manejan es el tuyo , el mio y el de todos los ciudadanos, dinero que a veces ,y no siempre, se emplea en proyectos vacios de interes,absurdos y que en muchos casos no contribuyen en absoluto a elevar el nivel cultural e histórico de Vilagarcia.
Desgraciadamente parte de este dinero #blgtk08#público se diluye en objetivos que contentan a la ciudadanía en masa ,llamemosle "Objetivos Populares" y dejan a un lado la intencionalidad de mostrar a los ciudadanos algo tan importante como nuestro pasado.
Te asusutarías si supieses lo que cobran algunas orquestas contratadas para las fiestas de Vilagarcia, orquestas por otra parte que muestran un simple espectaculo de luces y sonido dejando a un lado la calidad musical exigible con respeto a su caché.
Los politicos comen pero tambien comen con tu dinero.
Comentario por Juan Carlos Porto (12-07-2010 10:58)
9 He leído con atención los comentarios vertidos sobre este asunto, y tengo que manifestar mi total desacuerdo con la propuesta referida a la renuncia salarial de ciertos políticos locales. No apruebo esos radicalismos. Pero, del mismo modo, tampoco apruebo la forma de proceder de la administración local, en relación con la exposición fotográfica retrospectiva que ‘O Faiado’ pretendía hacer sobre el pueblo de Carril.

Soy consciente de que las arcas públicas están muy maltrechas. Y, también, que hay otras necesidades que requieren atención prioritaria. Pero, del mismo modo, también veo como se subvencionan, por ejemplo, event#blgtk08#os gastronómicos de todo tipo, sin pestañear, porque saben que, en donde haya comida y bebida, el éxito de asistencia está asegurado, y eso proporciona mucha popularidad. ¡Qué buenos son los padres escolapios, que buenos son que nos llevan de excursión!

Sin embargo, para un acto cultural relacionado con la memoria histórica de un pueblo y de sus gentes; hombres y mujeres que con su trabajo, y no pocas privaciones, han contribuido a formar ese pueblo y a engrandecerlo, se le niega, rotundamente, el mínimo apoyo económico necesario. Y eso, en mi opinión, es una discriminación injustificable. Y, también, intolerable.
Comentario por Roberto Núñez Porto (12-07-2010 22:25)
10 ¡Lo de SIEMPRE!!. Se trata de una crisis selectiva y que, como SIEMPRE, afec#blgtk08#ta sÓlo a unos cuántos. Sólo que esos cuántos, son los mismos... ¡SIEMPRE!!.
Comentario por Mary Gallego (13-07-2010 12:25)
11 Comprendo y comparto la enorme frustración de tener una exposición preparada después de un enorme trabajo, dedicación e ilusión y que luego no se pueda llevar a cabo por falta de subvención.
También entiendo que, referente a la economía, los tiempos no están para "lanzar cohetes". En tiempos mejores, la#blgtk08# Concellería de Cultura probablemente tuviera fondos para subvencionar la exposición.
Pero, ¿No puede ahora la Concellería de Cultura buscar apoyo de la industria, el comercio o entidades de Carril para conseguir financiación para este evento?
¡Solo hace falta dinero para los paneles y poco más!
Comentario por Paco Salgado (16-07-2010 16:19)
12 Animo parella,que ó vos non fagades non ó fai ningu#blgtk08#en, nada pode detervos.
Saudos dende Mexico.
Comentario por juan leites (18-07-2010 02:04)
13 Carril e mais Vilaxoan sempre estiveron discriminados po los Vilagarcianos(falo do Concello) pero como dí a canción popular "no hay quien pueda,con la gente Marinera...",no Carril cantamos CARRILEXA),así que eu que che son moi refraneira dígo#blgtk08#bos que"a o mal tempo boa cara".Adiante que vai a estar todo moi ben e cailusión dos Carrilexos.Nos veremos o Venres todolos 2faiadenses" a pesar do calor,xa se abrirán as portas de Rianxo pa que chegue ese airoño do mar e nos refresque.Bicos.
Comentario por Isabel Garrido Castromán (28-07-2010 10:56)
14 Un éxitazo la exposición de Carril,qué bien Margarita y Antonio,otra vez mis felicitaciones,ayer imposible ver todas las pantallas con las fotos de nuestro pueblo y sus gentes,solo conseguí ver completo uno de los 6 televisores,con calmiña iré viéndolos todos,anímo a los fai#blgtk08#adenses a que se pasen por el Gato Negro,vale la pena.Gracias otra vez por vuestro esfuerzo.Tíñades que escoitar as palabras que nos dedicaron os dous,Marga emocionada e con un arte para abanicarse e "discursar",digno de unha profesional,bueno moito meior.Bicos para os dous.
Comentario por Isabel Garrido Castromán (31-07-2010 15:31)
15 ehh¡¡¡¡esquecíaseme felicitar a Juan Carlos Porto que deleitounos con un concierto da Coral que él dirixe,chamada C#blgtk08#ortegada,simpático desenvolto e todo un artista.Felicidades a os componentes da sua Coral po lo ben que o fixeron.
Comentario por Isabel Garrido Castromán (31-07-2010 15:38)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal