lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Data cuarenta e dous de confinamento

Pois nada, aparte dos mensaxes subliminales dos que nunca foxeron nada pola sanidade publica, os do Faiado consideramos este confinamento como algo rentable para conservar a vida. Moitas mortes no horizonte, terrible o que aconteceu neste Pais, esas residencias cheas de cadaveres...como pra non facer caso, como pra non tomar medidas, é as medidas teñen que ser para todos, non se estaba preparado para esto, non hai que mirar mais que pra a Gran Bretaña, ou Estados Unidos. Non foi facil, sigue sin ser facil, pero nos estamos ben, e pensamos que a xestion da pandemia esta a facerse con garantias preventivas, como ten que ser.
Bos Dias, Saude
Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 25-04-2020 08:33
Chuza! Meneame
4 Comentario(s)
1 A la izquierda Casabella, Quinso, Carlos Meaños, los hermanos Quintans y en el medio Joaquín Dominguez. La foto es#blgtk08# en el Obelisco que es donde, aunque no quiera nuestro Ayuntamiento con terquedad, se reunían los villagarcianos.
Comentario por Cándido (25-04-2020 14:10)
2 Si, querido amigo Cándido.
Debemos recordar siempre que, por mucho que quieran hacernos olvidar que ese símbolo central de Villagarcía estaba ahí, dándole nombra a la plaza, para muchos, como yo, aún continuará siendo y siempre será #blgtk08#la Plaza del Obelisco".
A ver si convenceis algún concejal que tenga un poco de nostágia del pasado y tome las riendas para traer el monumento de nuevo a su lugar de orígen y referencia ...
Desde Brasil unha aperta!!.
Comentario por Jose Manuel Casalderrey (26-04-2020 20:32)
3 Querido José Manuel, el problema está que los que mandan son villagarcianos "nuevos" que no tienen ni idea de las vivencias del pueblo y están asesorados por gente que lee historia pero no la interpreta. Son, en general, concejales #blgtk08#no nacidos en la villa o que nacieron en ella y no se preocupan más que de la "poltrona", sin tener en cuenta el sentir de los ciudadanos que somos los que les pagamos. Ayer en TVE pusieron un "corto" de Manolo. Un abrazo para Anne.
Comentario por Cándido (27-04-2020 13:27)
4 Se me olvidaba recordarte el follón que se armó con los bancos de Ravella que tan cerca te tocan. Villagarcía siempre se distinguió por el olvido de su historia y de sus tradiciones y como ejemplo te diré que le p#blgtk08#onen nombres a calles a personajes que jamás estuvieron aquí ni hicieron nada por el pueblo, dejando en el olvido a personas que lucharon por el progreso económico y cultural de nuestro querido pueblo. Un abrazo.
Comentario por Cándido (27-04-2020 13:34)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0