lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

As Paxinas do Faiado da Memoria

A de hoxe é unha data importante, sempre dentro do que cabe porque entre as duas paxinas temos subidas 20.500 fotografias. Dicese moi pronto pero convirteuse nun traballo formiguero, a constancia de cotio na recuperacion.
En arquivo pasan de duascentas mil fotografias, imaxenes impagables, ahi estan os vilagarcians protagonistas de un tempo que somentes se queda a traves das imaxenes.
Botamos de menos axudas economicas pra darlle mais solidez a o noso proxeto, que nos permitira facer unha base de datos, que nos permitira escanear con mais holgura e medios. Que o noso arquivo tivese un futuro menos incerto. Os politicos de Vilagarcia nunca han mirado por esta xoia que temos e non o fan porque escasea a capacidade, e sobra o personalismo,
Bos dias,SAUDE
Comentarios (3) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 23-01-2020 07:55
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 Hoy a Margarita le salió a flote lo que hace tiempo lleva barruntando.Esa lucha solitaria para poder darle una solidez al Faiado que es un lujo para un pueblo y que desde los organismos oficiales parecen no oir, pero eso es viejo y ya no sorprende a nadie. Solo pide que nuestra identidad no desaparezca teniendo un futuro asegurado para esas miles y miles de fotografias donde está nuestra historia, tanto familiar como vecinal.
Lo peor que le podría pasar al Faiado es que se hiciese cargo el Ayunt#blgtk08#amiento y acabase amontonado en un desván. Tendría que tener un proyecto de continuidad con una inversión que la garantice y que sirva de historia gráfica de nuestro pueblo,lujo que pocos sitios de España pueden tener.
Creo que Margarita no pide tanto, pero sí un apoyo institucional y que los políticos dejen de mirarse al ombligo y que se den cuenta de lo que significa el Faiado en nuestra historia. Puede ser tambien que los que nos dirigen sean villagarcianos de primera o segunda generación y q
Comentario por Cándido (23-01-2020 14:01)
2 Se cortó.y que hablarles de D. Ricardo Urioste y otros muchos villagarcianos que contribuyeron a engrandecer Villagarcía y cuyas fotografias están en el Faiado n#blgtk08#o les diga nada, pero pertencen a nuestro pasado, que quizá no sea el suyo, pensamiento que creo no estoy equivocado,pues lo confirma el traslado del Obelisco.
Comentario por Cándido (23-01-2020 14:08)
3 Pois claro que se precisa axuda institucional..No FAIADO non aparecen as fotos a diario por arte de máxia.Hay que archivar,escanear ,recoñecer nomes de persoas i lugares,i ordenar todo iste traballo. Encomiable por parte de Margarita,Antonio i os seus colaboradores..Todo féito altruistamente,pero non exento de grand#blgtk08#es sacrificios..¡¡Me consta!!..O concello ten que botar unha man,si non quere perder,--co paso do tempo-- pra Vilagarcia,unha xóia de tantos kilates coma é O FAIADO DA MEMÓRIA.Están a tempo..Ogallá non teñamos que botarlle na cara algún dia, falla de interes por ista importatísima reliquia de tod@-l@s vilagarciáns.
Comentario por Roberto Ocaña (26-01-2020 23:50)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal