lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Finou Manolo Diz

Pérdida irreparable no Carril, morreu Manolo o Nacho.
El foi maestro en moitas cousas, doctorado no mar, mariñeiro indiscutible, mariñeiro de vocación coñecedor de canto rincón tiñan os nosos mares, o salitre era a compañeira de Manolo desde moi neno, xa o seu Pai –el contabao- levabao de neno, xunto a seus irmáns, a pescar no bote pequeno. Manolo as veces quedaba dormido mentras a familia traballaba.
Mariñeiro desde neno.
Logo tiña outra faceta, a de enslnar música, desde dentro do Gato Negro, e desde fora, Manolo ensinou a tocar a xeneracións enteiras do Carril, o pobo que lle debe unha rúa a Manolo, o Nacho, pola súa dedicación vocacional aos seus veciños.
Foi o artista conductor, xunto a seu irmán Verino, das catro historias do noso documental : DESDE DENTRO DO CORAZÓN, a súa presencia entre nós e con nós quedou gravada para sempre.
Desde nena lembroo enrolado no “Teijeiro”, o barco do meu Pai, nunca esquencerei a Manolo, o meu Manolo. Xa Cortegada ten outra ausencia, a sombra do Nacho.
Á súa muller, aos fillos, a Verino, que hoxe arrancáronlle algo moi importante, os dous irmáns quixéronse moitísimo e sempre estiveron xuntos, unha aperta moi grande.
Logo ampliaremos a información e farémoslle o homenaxe de arrancada que debería continuar en outras esferas.
Gracias Manolo por ser AMIGO, COMPAÑEIRO E EXEMPLO DE VIDA.
Antonio, O Faiado da Memoria e mais eu, a filla de Felipe, sempre te levaremos no corazón.



"Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo"

D. Manuel Diz Búa


Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 83 años de edad.
D.E.P.

Su esposa, Carmen Millán Rodríguez; hijos, José Manuel, Mª del Carmen, Rosina y Olalla Diz Álvarez; hijos políticos, Begoña Gerpe Jamardo, Juan Ramón Lorenzo Arriaga y Paulino Domínguez Murillo; nietos, Laura, Nuria, Xurxo y Xabier; nietos políticos, Alberto y Rubén; bisnietos, Hugo, Sofía, Diego, Roi y Luca; hermano, Severino; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Municipal, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde Carril, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 1
Carril, 20 de mayo de 2019
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 20-05-2019 10:01
Chuza! Meneame
1 Comentario(s)
1 No por esperada, me llevo un gran disgusto al enterarme del fallecimimiento de mi buen amigo Manolo, las veces que me he encontrado con su mujer me comentaba lo mal que lo llevaba en el Asilo, su hijo en Semana Santa ya me comento que estaba muy flojito.
Mis recuerdos de el, viene de hace 60 años, recien casado y viviendo en la casita baja de la Rosa, a sus pies en la playa la Cipriana, la Dorna de los Ozores en la que yo navegaba con Ñaco y el en las regatas de los Domingos, hay un "Paciencias" conocido en nuetros entorno náutico que llevaba la Leonisa, pero Manolo si lo pensamos bien si no lo superaba por lo menos lo igualaba, en cuanto a la Paciencia que tenia para explicartelo todo.
Recuerdo la primera travesia subiendo el Umia hasta Isorna, para bajar con el barco cargado de madera que habiamos ido a buscar a un aserradero para el tejado d#blgtk08#e su casa, las tardesde verano con Verino y su pequeño hijo cuando vivia en la Cobacha tocando su bandurria, como me decia eres como Guillermo Timoner Campeón del Mundo tras Moto.
Lo recuerdo en Madrid, en mi despacho con Jesus Lorenzo homologando los Botes de Vela Latina en la Federación de Vela, el cariño que le cogió Arturo Delgado recien nombrado Presidente, y los trofeos que me encargo comprar para las regatas que volvian a tomar auge en Carril, las ayudas que buscaba para levantar el pabellón del Gato Negro en la cantera, al lado de donde hoy está la Opel y que se llego casi a techar.
No solo fué la musica, el remo y la vela, su humanidad y la ultima frase en una conversación facil y distendida a la que siempre te llevaba lo hacia afable y cercano.
Que tenga el descanso eterno.
Un abrazo con todo mi cariño para su familia
Comentario por guillermo (20-05-2019 11:06)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal