lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

A NOSA POSTURA É A DE SEMPRE

En relación ao que se conta na prensa de hoxe sobre o OBELISCO como noticia, temos que contar de que,por parte deste mesmo goberno municipal, baralláronse uns cantos lugares para colocalo, salvo o orixinal e que nos seguimos a pensar que, por “caprichitos”, non se pon alí, na Praza de Galicia, tamén coñecida popularmente do Obelisco por ter esa “columna ornamental” (como di o outro, alí.
Agora tamén sabemos que a familia de Ramón Fontenla, o artista canteiro que o fixo, piden o mesmo, entón non entendemos case nada. CAPRICHO. ¿Hai alguen que solicite que non se coloque na “súa Praza”?. Ninguen.
Por certo, é moi feo que se minta desde os concellos, desde as alcaldías: “a vilagarcía antiga” non é unha asociacion, non é ningún “colectivo”, é un señor que coloca fotografías, de dudosa procedencia, nun facebook. Punto.
Nos seguiremos a pedila Praza de Galicia como lugar idóneo. Por que fora dalí esta praza xa perde o seu alcume, que resistiu ao nome fascista que lle puxeron e co que aldraxaron ao obelisco durante 38 anos. Falaremos con tódolos partidos para que teñan a ven levalo nos seus programas electorais, e si houbera un pouco de sentido común, levaríase a Pleno este tema, e paralizaríase a súa colocación no Cavadelo, porque esa acción de desvestir a un santo para vestir a outro costa cartos e os cartos dos concellos son de todos nós.
Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 10-06-2018 09:32
Chuza! Meneame
5 Comentario(s)
1 Visto lo visto, hoy para político sirve cualquiera pues aparte de su escasa formación para el puesto, olvidan de que están puestos por el pueblo y del cual cobran un sueldo y al que hay que atender en sus peticiones olvidándose de los caprichos personales. Pasó igual con los bancos de Ravella y hay que ver como acabó el tema. Es indudable que h#blgtk08#abrá quien por ignorancia y con ganas de dar la "matraca" piense distinto, a pesar de ser opiniones muy minoritarias, pero si reina la sensatez, que lo dudo, vista la cabezonería inexplicable del Ayuntamiento el único sitio que tiene el Obelisco es el que todo villagarciano conoce y es..... el Obelisco. Algunos pierden votos por puro capricho.
Comentario por Cándido (10-06-2018 12:42)
2 A quen se lle ocurre?..Trocar a rotonda do Cavadelo pra colocar o Obelisco no seu lugar?..¡¡Surrealista¡¡..¡¡.Non haberá onde polo na praza de Galicia?'¡¡..Eu penso que as veces quenes administran os noso impostos toma decisións "as tontas ias locas",pois óutra explicación non lle encontro..Sin invadir móito a praza ,a caron das oficinas de Abanca quedou unha esquina que nin que fose posta a propósito pra instalalo ali..Mediten, co#blgtk08#nsulten co povo,pois é a única forma de ver, o que o mesmo desexa..¡¡Armas pra consultar teñen¡¡@s cidadáns temos memoria...¡¡.Non tomen decisións porque si¡¡Tomen decisións pensando por i para o povo¡¡.. ¡¡Consulten¡¡..Co tempo llo agradeceremos i vostedes teran a conciencia tranquila pois en democracia as decisións se toman previo diálogo con quenes pagamos impostos...¡¡.Non escarallen o póuco patrimonio que nos queda¡¡.Digo eu..
Comentario por Roberto Ocaña (11-06-2018 01:01)
3 Leido en la prensa el razonamiento del concejal de turno sobre la ubicación del Obelisco, me pone los pelos de punta el pensar que un señor así pueda dirigir mi pueblo. Es tan corto que no llega a entender que su ubicación no son cuestiones de alturas, edificios lindantes y otras disculpas, es una cuestión de sentimientos y aún encima#blgtk08# lo apoya una asociación cuya cabeza pensante casi no había nacido cuando paseábamos y se sacaban fotos en el emplazamiento en que logicamente debía reponerse. Pero parece que el Ayuntamiento está para fastidiar a los vecinos y ser campeones del mundo de cabezoneria. Si así nos gobiernan en el resto de los asuntos, pobre Villagarcía.
Comentario por Cándido (12-06-2018 19:58)
4 Cuando estuve en Villagarcía, dos años atrás, fuí entrevistado por una reportera de la rádio en el barrio de Santa Lucía, que al verme frente al obelisco allí ubicado entonces, me hizo algunas preguntas sobre mi opinión a respecto de la probable mudanza del mismo para su lugar original, que estaba siendo prevista para aquel año.
Comenté mi satisfacción, incluyendo la de mi família, con tal iniciativa restauradora de lo poco que había quedado íntegro del pasado de Villagarcía, recordando el aún reciente episodio de los Bancos del Jardín de Ravella.
Veo ahora que continuan deformando nuestra querida ciudad, con decisiones de concejales que jamás representarian los des#blgtk08#eos de los villagarcianos.
Creo que, como hicimos con los Bancos del Jardín, debemos hacer ahora un plebiscito, via internet, para presentarlo al Conselho, exigiendo la vuelta del Obelisco al lugar de donde jamás deberia haber salido: a la Plaza del Obelisco, hoy llamada de Plaza de Galícia por decreto, pero que para todos nosotros aún es y siempre será nuestra querida Plaza del Obelisco.
Asi que, manos a la obra y a apuntarse en un plebiscito que algun concejal con inteligencia y honestidad de propósitos decida apoyarlo.
No podemos dejar que nos quiten lo poco que dejaron de la memoria de nuestro pueblo...
Desde Brasil,
José Manuel Casalderrey
Comentario por José Manuel Casalderrey (13-06-2018 18:36)
5 Estimado José Manuel, están trabajando a toda pastilla para que nadie llegue a organizarse y armar ruido, así que dalo por hecho. Y has#blgtk08# dicho una verdad, que estos concejales no representan los deseos del pueblo, solo están por la poltrona. Un saludo para Anne y para tí.
Comentario por Cándido (13-06-2018 21:27)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal