lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

JOSITO PORTO CANTANTE DE FACTORÍA DE SUBSISTENCIA “Vilagarcía ten un nivel do copón na música e no teatro”

Aún queda lejos la Navidad pero Josito Porto vuelve a casa. La banda a la que da voz (también es guitarra y bajo) ofrece en el Chiringuito de A Compostela el concierto que no pudo dar en el Salón García. “Non lles pareceu interesante para as festas”, asegura Porto en referencia al gobeirno local. “Vilagarcía demostroume que ten un nivel do copón na música e no teatro”, señala el también actor que lamenta el “mal endémico” que afecta a los gobernantes a la hora de apreciar lo autóctono. Un factor que incide en la situación que da apellido a su Factoría. “A subsistencia é absoluta en todos os sectores pero na cultura é xa un cachondeo. Logros que se conseguiron, cachés mínimos e dignos, foron á merda no que baixa un chupito de licor café”.
Por ello, no es de extrañar que el grupo surgiera en pleno movimiento del 15 M, cuando los indignados estaban acampados en el Obradoiro y Josito Porto se dirigió a ellos anunciándose como un enviado del mediático Conde Roa. Sobrevivió sin rasguñas y se vino arriba. Por ello los conciertos son pura descarga de adrenalina en la que cada uno “fai o que lle da a gana”. Música de “andar por casa” con influencias de todo tipo y canciones que pueden empezar con el inocente sonido de un sonajero y acabar como tragedias griegas. Junto a Porto estarán Sabela Dacal, José Lameiras y Mon Orencio en un concierto que hace especial ilusión al vilagarciano. “Se chove farei un crowfunding para que poñan unha carpa”, promete.
Comentarios (2) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 09-09-2016 07:10
Chuza! Meneame
2 Comentario(s)
1 Hola a todas-os. Oxalá teña moito éxito, póis xa se sabe, ao da casa non lle damos dem#blgtk08#asiado mérito. Veñen catro melenudos de non sei onde....e van como borregos. Un saudo.
Comentario por Mari Patiño (09-09-2016 14:22)
2 Vai sendo hora que os arousáns de antes, máis os de agora, nos demos conta que na Comarca nosa se podría facer grupos de canto, semellantes ao de TREIXADURA, que, me parece moi bó, pero o noso de Vilaxoán podría ser moito mellor. ¡NON SABEDES O QUE TENDES AHÍ! Non teño palabras para decir que nunca oín cantar, como canta a xente da nosa terra... ¡VILAXOÁN!

Pasaron máis#blgtk08# de 60 anos para darse un conta que como Vilaxoán, non hai nada no mundo. Sean homes do mar, mulleres, ou nenos, todo é "ouro" no canto. Manso puxo moito para que poidamos falar así...
Despóis de tantos anos, reconozcamos que o mérito é sempre do maestro: Este é o meu punto de vista. Me gustaría que alguén da nosa Vila, contestara.
22092016. Gracias, por todo.
Comentario por E. García - Santiago (22-09-2016 17:48)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal