lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Traxedia nunha familia vilagarcian

Erich Moledo Troncoso, un vecino de la parroquia vilagarciana de Bamio, fallecía ayer tras sufrir un accidente al precipitarse por una zona acantilada mientras practicaba barranquismo en O Ézaro, municipio de Dumbría. Según han informado fuentes de los servicios de emergencias el suceso tuvo lugar al filo de la una de la tarde cuando el joven estaba en compañía de otros tres amigos, también de Vilagarcía, realizando este deporte de riesgo. Según ha trascendido los jóvenes se encontraban en la parte más alta de la cascada, en la zona de las pozas que hay entre el embalse de Santa Uxía y O Ézaro. De hecho es este un lugar al que suelen acudir deportistas a bajar el acantilado por medio de cuerdas.
La investigación sobre lo que le ocurrió a Erich Moledo Troncoso sigue abierta, dado que al cierre de esta edición los servicios de rescate y de emergencias todavía estaban intentando localizar el cuerpo. Según las primeras pesquisas apuntan a que el de Bamio hacía barranquismo por libre, un deporte que ya habría practicado en otras ocasiones, y que podría haber sufrido un desvanecimiento o un ataque de pánico. Según los primeros datos a los que ha podido acceder este periódico Erich se habría agarrado, sin éxito, a uno de sus compañeros, pero finalmente se cayó en una de las pozas que existen en la base de los acantilados.
Fueron sus acompañantes los encargados de dar la voz de alarma al 112 que movilizó de inmediato a los bomberos de Cee, a los socorristas del entorno de O Ézaro, a la Guardia Civil y a una ambulancia asistencial.
Las labores de rescate fueron muy complicadas, dado que la poza en la que habría caído el cuerpo se encuentra en un lugar prácticamente inaccesible.
Lo que se hizo en un primer momento fue reducir el caudal del río cerrando las compuertas del embalse. Sin embargo, no fue suficiente. Las compuertas del embalse complicaban las tareas de localización del vilagarciano cuya búsqueda se prolongó durante horas.
La caída de la tarde y el hecho de que debido al temporal oscureciese antes de lo habitual dificultó aún más las tareas. Fue pasadas las siete y media de la tarde cuando llegaron al lugar buzos del Grupo Especial de Actividades Subacuáticas (GEAS) de la Guardia Civil. Fueron ellos los que lograron localizar el cuerpo sin vida del joven, pero sacarlo se convertía en una tarea muy complicada al ser una zona árida y de difícil acceso.
El operativo de rescate, que todavía seguía activo al cierre de esta edición, fue seguido por numerosos vecinos y curiosos que se mostraban consternados por lo sucedido.

o FAIADO DA MEMORIA mostra o seu pesar e sentimento por esta morte

Noticia e fotografia do DIARIO DE AROUSA
Comentarios (2) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 24-08-2015 08:21
Chuza! Meneame
2 Comentario(s)
1 UNHA TRAXERIA DE CAMPIONATO
---------------------------------------------------
De un tempo a esta parte abundan estos deportes de riesgo que non valen para todos. Moitas veces hai fallos que os deportistas descoñecen é aparece o peligro por descoñecimento do que estamos a tratar.

O montañismo, submarinismo, ésos deportes que van os xóvenes polo aire montados nuns aparellos moi fráxiles, que dan lugar a rezar cando empezan a levantarse por enriba de nós...

Hai que ser moi valiente para subirse nun aparato coma ésos que hai (ou había) pola Lanzada... ¡Dios nos colla confesados, antes de competir con ésos avións que nos leva moi lexos por enriba do mar! Esto non vale para mín, porque eu prefiero mellor quitar o billete de ida e v#blgtk08#olta en ésos avións tan grandes que vai por Madri adiante é chega a Buenos Aires. ¡Jesús! ¡Buenos Aires, alá lexos!

Bueno, pois, que lamento moito a desaparición de este home noviño que se nos foi na flor da vida...
A seus pais, irmáns, abuelos, tíos, primos ¡todos!
incluindo esposa (ou moza), que nadie se acorda das mozas, nun caso así... Porque casi sempre, a moza é aquéla muller (que non ten papeis), pero chega con decir... ¡muller! Agora vale todo. Como ten que ser. Unha moza-moza, é como aquela que non chegóu a ver ao cura, pero despóis, o veu todo...
Hai anos, todo era pecado. Agora non se confesa nin o cabalo do Apóstolo! Porque non é coma antes... Meu sentido pésame a toda ésa familia, sin olvidarnos dos seus amigos. Un abrazo.
Comentario por E. García - Santiago (24-08-2015 10:09)
2 CESAR DEXOUNOS NO MELLOR DA SUA VIDA FACEND#blgtk08#O O QUE LLE GUSTABA OS DEPORTES MEU PRIMO
Comentario por RAQUEL (02-11-2015 21:27)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal