lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Cunino de cumpleanos

Onte falamos con Cunino, nos contou a sua admiracion pola voz de Frank Sinatra, a verdade e que ten razon, Fita e Cunino sempre tiveron claro o de apoiar o Faiado da Memoria, o siguen a ter claro. Fita é unha das protagonistas do noso documental "Desde Dentro do Corazon". Fita chamou a atencion pola sua naturalidade diante da camara. Bueno agradecendolle a os dous hoxe felicitamos a Cunino polo seu cumpleanos. Felicidades amigo.


Comentarios (9) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 01-02-2014 08:04
Chuza! Meneame
9 Comentario(s)
1 Que pases un Feliz Dia en compañia de lo#blgtk08#s tuyos.Un Abrazo

Sergio
Comentario por sergio gomez (01-02-2014 08:35)
2 Hola a todas-os.
Moitas felicidades, e que sigades#blgtk08# escoitando xuntos a Fran Sinatra, moitos anos. Un saudo.
Comentario por Mari Patiño (01-02-2014 10:19)
3 Coñezo a moita xente que celebra o cumpleanos no mes de febreiro, é éso que é un mes pequeniño. Pero ten algo que, non teñen outros. Os días van crecendo hasta chegar a Primavera... Hai moita xente famosa que nacéu en febreiro e siguen tan contentos...

Non teño o gusto de coñecer a Cunino, pero se ve está moi ben relacionado coa xente do seu tempo. Normal. A mín me gusta ter amigos hasta nas aldeas do inferno, por si algún día me levan para alí... Xa teño dito que a mín ésos climas tan calurosos. Prefiero mellor o noso de sempre, pensando en coller catro #blgtk08#patacas e catro ensaladas...

Che deseo toda a felicidade do mundo neste día tan carnavaleiro. Que reine la Paz en tu día y que cumplas muchos... muchos más. Como dice a canción dos Paiasos da Televisión. Un abrazo, amigo. E.G.G.
....................................................................
"Ai vén o tempo de maza-lo liño,
aí ven o tempo do liño mazar,
aí ven o tempo rapazas do Miño,
aí ven o tempo de se espreguizar"...
......................
"AIRES DA MIÑA TERRA"
de M. Curros Enríquez
Comentario por E. García - Santiago (01-02-2014 11:00)
4 Muchas gracias, Sergio y un salúdo, igualmente para ti, Mari Patiño y para Vd. Sr. Garcia, me gusta su comentario y sobre todo por cinco palabras, que menciona en su comentario y que yo, tambien suelo decir " un amigo en el infierno ".

Sr. Garcia, aprovecho este momento, para indicarle, sobre las minas de Wolframio, sobre lo que yo conozcó, las tres minas mas importantes que h#blgtk08#abía, aquí en Galicia, eran la de Fontao, en Vila de Cruces, la de Varilongo, en Santa Comba y la de Fins, en Lousame.

Hay una anecdota de aquella epoca, como corria el dinero a raudales, el edificio del Casino de Noya, dicen, que fué con struido, por uno de esos millonarios del Wolframio y luego se jugaban allí, unas grandes Timbas.

Un salúdo muy cordial amigo.
Comentario por Cunino (01-02-2014 11:30)
5 Es una foto muy bonita y también curiosa.Están los dos muy guapos pero...¡que le pasa a la novia! Él parece decirle que no pasa nada...Están cogidos de la mano y l#blgtk08#a mira con cariño ¿Y ella? con un gesto de enfado...La foto tiene su historia. En una foto que yo tenía también seria, escribieron...está muy seria ¿que le hice?.
Comentario por Marité Montesinos Castro (01-02-2014 14:34)
6 Felicidades a Cunino polo seu cumpleaños, i á sua dona Fita, pola sua intervención no documental;pois ten a desenvoltura necesaria pra facer un papel dig#blgtk08#nísimo,-como así o fixo-..¡Que cumplan múitos mais anos, i que interveñan tamén, en mais documentais..¡¡I nos que os vexamos¡¡...Unha aperta pra tod@s
Comentario por Roberto Ocaña (02-02-2014 01:17)
7 PARA CUNINO. Tienes razón a la hora de hacer las correcciones de mi texto. Yo no soy amigo de polémicas ni disculpas innecesarias. Porque entre lo que sabes tú de todo esto y lo poco que sé yo, ("YO SÓLO SÉ, QUE NO SÉ NADA"), decía una frase muy acertada, que ya tiene muchos años...

Yo ignoro, por ejemplo, si el Wolframio está unido al carbón ó que hay minas dónde abunda ése mineral tan valorado en aquéllos tiempos. Ni siquiera sabía que había tantas minas relacionadas con ése "ORO NEGRO", aquí, en Galicia.

Pero en la zona de Silleda tuvo que haber minas (ó mina) de cierta importancia, porque conozco a gente de allí que "aterrizó" en Vilagarcía (años cuarenta y...)
y traían cuartos a mazo. Compraban todo, al estilo de D. Amancio el rico. Y aún hoy están plagados de dinero. Tienen empresas de todo tipo y no voy a dar más datos. Hasta #blgtk08#hicieron Obras Públicas en Madrid, hace poco, dónde emplearon miles de toneladas de acero. Si, si, dije miles, ya lo sé. Pues éso...

Te agradezco el detalle de poner las cosas en su sitio. De este tema que hemos tratado, no tengo p.i. Me limito a decir Minas... pero esto no llega siempre.
Esas de Fontao deben ser importantes. Y ésas gentes, los NUEVOS RICOS. De risa.
................................................................................"Cando nace un miniño tolleito,
seus parentes ofréceno ó santo;
e metido nun queipo de vimio,
alá o levan, á festa en chegando"...
.........................
M. Curros Enríquez
"AIRES DA MIÑA TERRA"

Para Cunino, en tu cumpleanos. Nunca presumas de "viejo",
que siempre habrá quién te gane la "partida"... FELICIDADES... y gracias.
Comentario por E. García - Santiago (02-02-2014 12:22)
8 Muchas gracias, Roberto, espero seguir disfrutando de todos los años que vayan viniendo. Salúdos

Muchas gracias, Sr. Garcia por todo lo expuesto en su comentario, totalmente de acuerdo.

Núnca presumo de viejo al contrario, más bien de joven, si no fijese en lo siguiente: Actualment#blgtk08#e soy el delegado del equipo infantil de futbol, de la Escuela Deportiva Arousa, en los partidos de los domingos y por la semana, los lunes, miercoles y viernos, le echo una mano al entrenador, para entrenar a los chavales y me lo paso BOMBA, amen de hacer el correpondiente ejercicio fisico, un cordial salúdo.
Comentario por Cunino (03-02-2014 09:15)
9 Pero Cunino:"Mi querido ciber-novio"con permiso de tú Fitiña.¿Como se me pudo escapar el dia de tú cumple.Vaya fallo.De todas formas decia mi madre que todo#blgtk08#s los Santos tienen octava.Asi que aunque tarde te deseo que cumplas muchos más y se te cumpla todo lo que desees.
Un besiño para tí y para Fita.
Comentario por Rita Garrido (05-02-2014 22:01)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal