lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Unha mensaxe

Recuerdo en los años 70 en el local que estaba al lado de la iglesia de arealonga,lo bien que lo pasabamos,estabamos Aly,Pilis,Peto,Cupeiro,Picoloro,Pampin,Riky,Patejo,etodos bajo la tutela de del cura D.Daniel.
Que tiempos mas maravillosos.
Me gustaria contactar,con todos ellos y reunirnos para recordar viejos tiempos,en compañia de D.Daniel,si todavia vive.

Comentario de Sese
Comentarios (10) - Categoría: Xeral - Publicado o 26-06-2013 17:48
Chuza! Meneame
10 Comentario(s)
1 Por supuesto que D. Daniel vive y es el párroco de Sobradelo, y como ya le c#blgtk08#onoces, no te diré lo estupendo que es pues ya lo sabrás.
Un saludo,
Comentario por Beatriz (26-06-2013 22:12)
2 Afortunadamente,D.Daniel vive. I estou seguro, de que o dia que déixe iste mundo,-ogallá sexa dentro de múitos anos- seguirá vivindo,po#blgtk08#rque curas coma el, cóntanse cos dedos dunha man.¡Grande,D.Daniel¡.¡Todo o bó que falemos del, e póuco comparado co que merece¡..Saudos
Comentario por Roberto Ocaña (27-06-2013 00:18)
3 Siempre tuve una devoción muy especial por este Santo, Patrón de mi pueblo. Lo veía como un santo muy familiar y bonito. Creo que "vivía" en la Capilla de su nombre, en un barrio que estábamos protegidos por el santo y su perro. Era el barrio de San Roque. Nuestro barrio.

Antes había mucha devoción al Patrón en su fiesta anual: 16 de agosto. Hoy está todo "de patas arriba" y los que antes veíamos esto con una seriedad absoluta, hoy, casi parece una fiesta carnavalesca, con música tipo pachanga y unas paradas que lo dicen todo.

No voy a entrar en si lo de antes era mejor o peor que esto de hoy. Sólo diré que todo de ahora, es diferente... Sólo puedo decir que desde hace unos años la gente ve en esto una tradición que hubo, pero está cambiado, bajo el punto de vista religioso, y turístico. Que ahora es lo que más conviene, porque arrastra turistas que vienen a pasar con nosotros nuestro G#blgtk08#ran Día del Verano. Esto mueve dinero, y hoy es lo único que vale... Por esas fechas y ya en vísperas se observa un movimiento de gente joven que vienen desde muy lejos. Y lo van a pasar bien, que es lo que importa y vendrán otro año con más gente, etc., etc. "Así se escribe la Historia", amigos del FAIADO. En vez de cerrar puertas a lo que venga, ¡ábrelas!
Porque el que cierra las puertas nunca llegará a ninguna parte. Daba gusto ver nuestro pueblo lleno de gente joven, casi toda, en busca de felicidad. Como el pueblo se presta para esto ¡ADELANTE!
¡TODO ES VUESTRO, hermanos! Y volver el próximo día de San Roque! Os esperamos con los brazos abiertos... Bicos.
........................................
"-Pasei a Ría de Arousa,
nunha lanchiña de vela;
non vin cosa máis bonita,
nin penso volver a vela"...
...............




Comentario por E. García - Santiago (27-06-2013 12:29)
4 Transitan pola rua "Padre Feijoo".Dos que portan o santo Roque,na parte diantéira non lembro os seus nomes, pero eran fixos nestas tarefas ,i vivian no Vintecinco.Habituais do bar "Entra i veras",o bar dos músicos por excelencia....Si querias falar con alguén referente á contratación de,orquestras,bandas de #blgtk08#música etc,pra algunha festa, era visita obrigada a dito bar a partires das oito da tarde.Por outra banda dicir que os axentes municipais vestidos de gala ,son, ;o da deréita Módia,que vive na Torre ,o da esquerda Manolo "o barbéiro",vive en Rubiáns i detrás diste Jaén,-falecido- que vivia na Lomba.Saudos
Comentario por Roberto Ocaña (30-06-2013 01:21)
5 A la izquierda de corbata el#blgtk08# inolvidable Herminio Mulet.
Comentario por Cándido (01-07-2013 14:10)
6 En relación al comentario de Roberto Ocaña, rectificar el comentario relativo al falle#blgtk08#cimiento del Policía Local "JAEN", el cual todavía vive (y espero que por muchos años)
Comentario por FILLO DE JAEN (05-07-2013 12:53)
7 'Non sei como ei pedir disculpas por un comentario que non ten perdón¡.Loxicamente non quixen facer dano a ninguén.Cáusame unha grande ledicia saber que o bó de Jaén,vive ,i como ben di o seu fillo,que #blgtk08#sexa por múitos anos.Dende estas liñas lle mando unha forte aperta,tanto pra el, como pra os seus parentes,pedindo de novo, sepan disculparme.Algo que lles pido de todo corazón .Forte aperta pra tod@s
Comentario por Roberto Ocaña (08-07-2013 23:29)
8 Roberto, no tienes que pedir disculpas, has puesto una información que creías correcta y yo se que fue sin intención alguna de molestar a nadie, a veces pasa. Soy seguidor del Faiado desde su inicio, he leído muchos comentarios tuyo#blgtk08#s y siempre los he considerado correctos, respetuosos, y en los cuales he encontrado mucha información sobre detalles de lugares y personas de nuestra ciudad que yo desconocía, cosa que te agradezco.

Un saludo.
Comentario por FILLO DE JAÉN (09-07-2013 11:31)
9 Non sabes ben a ledícia que me produce o saber que me sinto disculpado por unha persoa tan cercana a Jaén como é o su propio fillo.Somente teño que#blgtk08# sentir gratitude hacia todos vos, i añadir que xestos como este, non fan mais que confirmar a grandeza das persoas.Forte aperta pra toda a familia
Comentario por Roberto Ocaña (09-07-2013 23:43)
10 Benvido fillo de Jaen, graciñas por ser seguidor do Faiado, a ve#blgtk08#r si te animas e comentas, para o proxecto esto importa. Gracias
Comentario por Faiado (11-07-2013 07:59)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal