lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Xuño se porta

Escomenza o Arosa co ascenso, en estos dias imos inaugurar a nova paxina do Faiado...¡Que nadie temble¡ Vai ser facil. Antonio que é o experto pedagogo nos dara as explicacions oportunas, unha e outra vez, as que fagan falla. A paxina leva un espazo no que se ve o blog co montante de fotografias que ten, as novas fotografias iran a o nova paxina. O blog polo tanto de momento non desaparece. Quixeramos que acollerades o novo traballo noso coma sempre o fixechedes, con cariño, vai ter as mismas seccions que o blog, co mesmo nome, falta todo por encher a paxina pero a os poucos ira.
Vai ter unha seccion de comercios é empresas, tamen de colaboradores, o comercio e as empresas por unha pequena cantidad van ter publicidade, os colaboradores levaran o seu nome na paxina tamen, con esto nos axudades no noso traballo, boa falta nos fai, non podemos seguir de esta maneira, adicando todo o tempo do mundo de maneira altruista. Si queredes preguntar o noso correo: damemoria@gmail.com ese é o noso buzon de preguntas.
Disfrutade do dia, saude
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 03-06-2013 08:18
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 Cuando llegué de viaje y Margarita me enseñó la habitación donde tiene las cajas con las fotos que causaron las última contraversia, no le quise decir nada para no asustarla, pero el asustado fuí yó. Hay trabajo duro para varios años, pues aquello solo Margarita le entiende, con negativos casi inservibles para recuperar que no sabes lo que tiene y a lo mejor despues de recuperados no sirven para nada por qué resulta que eran de una boda en la Isla. Dejo sin valoración la gran cantidad de tiempo que se pierde.
Y si antes me asusté, cuando empezamos a visualizar las primeras fotos de esta tanda que yá estan escaneadas y ví que eran de 1.960,casi de hace 50 años, me empecé a preocupar no solo por el tiempo que se tarde, si nó por los medios materiales que se necesitan para procesar todo aquello,con ordenadores,scaner y demás aparatos con muchísimo tiempo de uso y que yá no es#blgtk08#tán para muchos trotes.
Por todo ello creo que llegó el momento de que el Faiado dé un salto de calidad, que comienza ahora con la nueva página y que tiene que continuar por qué si no es así, las fotos que están pendientes y las que entran todas las semanas nos ván a aplastar.
Eso significa unos gastos que indudablemente no pueden sostener Margarita y Antonio y no es que sean una cantidad importante, pero su economia se resiente, sin contar la grandísima cantidad de tiempo que se pierde y que yá no valoro.
Yá sé que estamos pasando un mal momento y no hay dinero que llegue, pero creo que colaborar con 4 euros al mes no es una cantidad que asuste. Son 3 cafés al mes.
Para mí esta colaboración no solo es económica, si nó que es una muestra de cariño hacia Margarita y Antonio y tambien consolidar este proyecto con el que tanto disfrutamos.

Comentario por Candido Castro (04-06-2013 20:37)
2 La imagen muestra la casa en construcción de Serafin Santorum Morrazo, en la calle Rey Daviña y pegada a la de mi familia en donde está situada la Cafeter#blgtk08#ia California.En el trozo de muro que se ve a la izquierda de la foto es donde más tarde se construyó el edificio de correos, que hace poco han cerrado.
Comentario por Jesús Méndez (05-06-2013 00:10)
3 ¡Totalmente de acordo contigo Cándido.Facer as cóusas por "amor a o arte" está moi ben, pero ata certo pun#blgtk08#to.¡Téñeno ben ganado¡.En canto á foto,estamos na rua Rey Daviña,,onde está a cafeteria California.Saudos
Comentario por Roberto Ocaña (05-06-2013 00:15)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal