lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

A tarde....O Diario de Pontevedra

Logo mais tarde subiremos a informacion que fai Fernando Salgado no Diario de Pontevedra, o da Cadena Ser e otras radios que chamaron non e posible, estamos felices da acollida da xente, da acollida dos periodicos que sempre decimos que nos pobos pequenos son moi importantes (Nas ciudades teñen de todo)A partir de hoxe iremos dando noticias do documental a poder ser diariamente.


A fotografia a mandou onte desde A Torre Ramiro do Carril. Gracias amigo
Comentarios (3) - Categoría: Xeral - Publicado o 29-01-2013 09:47
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 Hola a todas-os:
Que bonita foto dun cartél da época, vai
moi ben para falar da extrea do documental, pois anima a#blgtk08# seguir para adiante, e, ainda que este barco non leva as velas postas, dan gañas de dicir."VENTO EN POPA A TODA VELA" Un saudo.
Comentario por Mari Patiño (30-01-2013 10:21)
2 Demuestra esta foto lo importante que era Carril a nivel de Navegación internacional. Nunca he visto nada igual. Vigo, La Coruña, Villagarcía... Pero Carril, en fin alguien lo quiso así. Me alegran estas sorpresas...

Somos los mejores. Las mejores almejas, los mejores vinos, siempre lo mejor del mundo. ¡Viva CARRIL! No sé cómo se arreglarían estas personas para embarcar los pasajeros de Carril.
Y llegaban lo pasajeros en ruta y los artistas carrilexos les bailaban "La Farsa", danza que sólo se baila en esta villa desde hace más de 100 añ#blgtk08#os, cuando Carril era Ayuntamiento. Ahora que estamos celebrando el Centenario de la fusión, nos es grato recordarlo con estas líneas. CARRIL una villa que se estrenó con una estación del tren y un siglo después vive sin acordarse ya que tuvo ayuntamiento propio. Lo mismo sucedió con Vilaxoán. ¡Felicidades a los dos Concellos engullidos! 1912-2012
.......................................
"Pica canteiriño, pica,
pica na pedra miúda;
pica na muller allea,
que outro picará na túa"...
.......................................
Comentario por E. García - 21.01.2013 (01-02-2013 22:35)
3 Ahora que vamos a estar de fiesta por celebrar el I Centenario de la Fusión de los tres Ayuntamientos, deseo enviar un saludo muy especial a un amigo de Carril, que siempre me causó una impresión fuera de serie. Es de lo mejor que tuve a mi alcance, cuando nos veíamos en Santiago. Se llama RAMÓN RODRÍGUEZ PEREIRA. Un fenómeno de las motos, participante en todo lo que sea "estar ahí" con su gente. No sé si era Presidente del Moto Club Compostela ó algo así, pero deseo recordarlo aquí, porque yo siempre le llamaba (en broma), alcalde de Carril. Siempre tenía una sonrisa para todo aquél que lo visitara en su despacho de la Xunta de Galicia, donde hay que estar, para servir al prójimo.

Su pasión hay que repartirla entre las motos, que ya expuse y la informática. Es un "extraterrestre" en lo suyo. El decía que quería "reflotar" su villa, porque lo de Santiago, no le iba a su medida. Tenía toda la razón, porque se ad#blgtk08#elantó a los tiempos, adivinando lo que estaba por venir. Te felicito. siempre te tuve por un hombre-lince. Y para muestra, un botón llega.

Ya que no podemos reflotar tu Concello, por lo menos, piensa que me agrada saber que vas a celebrar ese Centenario con todos nosotros. Y ya sabes que estoy dispuesto a cantar a dúo ó en masa, el "Cumpleaños feliz". Sabes que te queremos desde que nos conocimos. "O ser das Rías Baixas, leva un sello marcado, que une sempre ós que nacimos ahí". E o que non sepa entendelo así, que se vaia con vento fresco. Que así sexa. Un abrazo muy fuerte, amigo Moncho.Salud para todos.
.......................................
"Turra do raño, labrego,
turra do raño e langrea;
que no-ha de faltar quen, folgado,
coma a túa recolleita"...

(De "POESIA GALEGA COMPLETA", orixinal do poeta Manoel Leiras Pulpeiro). Un libro de moita calidade poética.
Comentario por E. García - 18.2.2013 (18-02-2013 16:40)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal