lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

VIVA O CARRIL E A SÚA AMEIXA NATIVA

É a Festa da Ameixa, e o Faiado quere aproveitar para reivindicar a ameixa natural e babosa do noso pobo... a de sempre, a que sabe a Carril, ao noso mar.

Aproveitar tamén para lembrar a figura de Joaquín Merino, visitador desde fai moitos anos do noso pobo, tamen propagandista dos nosos productos e paisaxes.

O Faiado agradece todo o ben que lle fixo Joaquín a nosa zona, lembrámolo veraneando no Carril, e logo na rúa Mulatas no barrio de San José, onde ainda veranea a súa familia.

Boa festa a todos.
Comentarios (4) - Categoría: Xeral - Publicado o 18-08-2012 10:00
Chuza! Meneame
4 Comentario(s)
1 me gustaría saber el motivo de la nomenclatura de O Carril, que este ver#blgtk08#ano la vi bastante incluso en alguna embarcación,muchas gracias
Comentario por fernando crusat méndez (26-08-2012 23:21)
2 Fernando non podemos contestarche con seguridade, pero pensamos que foi unha forma de falar #blgtk08#que creou escola, fai anos moitos anos era "O Carril", logo perdeuse e agora volve de novo.
Comentario por O Faiado (27-08-2012 09:22)
3 Un millón de gracias a todos los que habéis participado en la organización del precioso homenaje a Joaquín Merino, mi padre, durante la XX Festa da Ameixa de Carril el pasado Agosto. A Miguel Ángel Rodríguez, a Goyo González y a Seso Xiráldez por las emotivas palabras que le dedicaron y, sobre todo,a José Mª del Restaurante FURRUXA por la idea.

No tuvimos ocasión o, mejor dicho, no nos dejó el llanto, agradecéroslo en el momento como queríamos.

En Carril empezamos a veranear hace tantos años como yo tengo, que no son pocos. Creo que fue en 1959 (yo tenía uno y pico, y era la quinta de los hermanos - algunos aún no habían nacido). Primero estuvimos en el 25 (Trabanca), en casa de la Sra. Dominga. Después en Carril, en casa de Antoñita Alemparte - que estaba pegadita a la casa de los Garrido (a la que nos desparramábamos, de vez en cuando, con toda tranquilidad) - y finalmente en S. José (Villagarcía) donde algunos de nosotros, casi todos, continuamos veraneando.

Dicen#blgtk08# que nadie muere mientras viva en el recuerdo de los demás. Si es así, mi padre nos acompañará siempre. De él aprendimos millones de cosas y con él vivimos otras tantas. Imborrables todas. De él aprendí a nadar, y eso fue, precisamente, en el muelle de Carril, con él contemplé y admiré impresionantes puestas de sol, y el sol se oculta "por detrás de Cortegada". Con él comimos y bebimos auténticos manjares del mar y de la tierra y, de ésos, los hay todos en Carril. En Carril empezamos a veranear con mis abuelos maternos. Mis hijos también empezaron a veranear con los suyos, y yo espero poder también enseñar algún día a nuestros nietos a disfrutar del mar, del monte, de las vistas, de las comidas y de las maravillosas cosas que yo viví (antes de que el cemento se lo trague todo).

En fin, mil gracias a todos, otra vez, por este reconocimiento.


Un abrazo,

Mercedes

P.D.: Prometo enviaros algunas fotos de nuestra vida en Carril.

Comentario por Mercedes Merino Pérez (15-09-2012 12:14)
4 Graciñas Mercedes, o teu Pai levou o nome do noso ala por donde iba, e Joaquin Merino i#blgtk08#ba por moitos sitios. Noraboa por ese pai, non te esquenzas de esas fotografias.GRACIAS
Comentario por FAIADO (15-09-2012 13:50)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal