lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

NON É TAN DIFÍCIL


Despois dos cincoenta (etantos) cumplidos isto da informática se lle fai un pouco costa arriba... pero non hai nada que un ser humano non poida superar, aguantar... ou o que nos boten. O da informática ten tantas cousas que descubrir que é un mundo apaixoante... un mundo marabilloso. Ben, os do Faiado cando comenzamos este blog tomamos a decisión de que se alguén quería firmar como anónimo, ibámolo a permitir. Cambiaron as circunstancias, a moitos dos nosos blogueiros non lles gusta, a nos tampouco, sobre todo, os talantes que as veces se emplean nos comentarios sén firmar.

Por outro lado hai xente sen práctica blogueira, nese cuadradiño donde se fai o comentario arriba hai un espazo que sirve para poñer o nome da persoa... facilísimo. Se alguén quere, os do Faiado, ofrecémonos para ensinar o requisito do comentario, non teñades apuro xa ninguén naceu aprendido.

Non queda outro remedio que borrar os comentarios que veñen como anónimos, imos a ser todos iguais.
Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 14-03-2012 09:35
Chuza! Meneame
5 Comentario(s)
1 Gracias, no tiene mucha importancia, pero creo que es de buena educación firm#blgtk08#ar un comentario. Hasta se admiten solo los nombres ¿que más quereis? Saludos
Comentario por Marité Montesinos Castro (14-03-2012 11:19)
2 Las casas de la Renfe , cuando se terminaron de construir hicieron el sorteo para las personas que habian solicitado , a mi padre le toco una teni#blgtk08#amos mucha ilusion de vivir en frente de la playa, pero cuando fuimos a visitarlas por dentro desilusion muy pequenas para una familia numerosa .
Comentario por Margarita Mosquera Porto (14-03-2012 13:12)
3 Tengo por norma desde mis comienzos en este blog no contestar a ningún escrito anónimo, pues su libertad para ocult#blgtk08#arse termina donde empieza la mia a no contestar sin saber con quien hablas.
Enhorabuena por esta decisión.
Comentario por Cándido (14-03-2012 13:17)
4 Inauguración de las viviendas de RENFE.- El miércoles 31 de enero de 1962 tuvo lugar el acto de entrega de las llaves de las 54 viviendas de renta limitada de RENFE a sus beneficiarios, previa bendición de los bloques. Construidas en la actual calle Rosalía de Castro, justo enfrente de los talleres de RENFE, estas viviendas iban a permitir que los operarios no tuviesen que desplazarse a su lugar de trabajo.
El acto fue presidido por el Delegado Provincial de Vivienda, Dávila Zurita, acompañado del alcalde Jacobo Rey Da#blgtk08#viña, de altos mandos regionales de RENFE y de otras autoridades y representaciones locales. Los bloques fueron bendecidos por el párroco de Carril y Consiliario de la Hermandad de Ferroviarios, R. P. Ríos Mosquera.
Abrió el acto el jefe de las oficinas de RENFE en la ciudad José Castro, luego intervino el alcalde y luego el Alfredo Armenta de RENFE. Al acto asistieron los operarios de los tallares, los beneficiarios con sus familias mucho público. Las viviendas comenzaron a ocuparse en el mes de marzo de 1962.
Comentario por javier bouzada romero (14-03-2012 18:54)
5 En primeiro plano á dereita, a estación vella, e á esquerda, a casa"o #blgtk08#Encantiño"propiedade do Dr Sande Soto(traumatólogo) xa xubilado.Saudos
Comentario por Roberto Ocaña (14-03-2012 23:36)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal