lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Lembrarémola

Ela era para todos Luisita Rolán.

Era a viuva de Alfonso Rolán, quen nos anos cincoenta fundara o seu almacen de coloniais, moito almacen de coloniais para un pobo como Vilagarcía.

Luisa e Alfonso casaron e tiveron catro fillas, a mala sorte quixo que Alfonso finase moi novo vai facer case cincoenta anos. Luisita (como sempre se lle chamou) exerceu de iso que hoxe se chama mama coraxe, seguiu co negocio adiante, arropada polo seu circulo familiar. Luisita foi unha das primeiras mulleres de Vilagarcía en ter carnet de conducir.

Foi unha muller moi xenerosa e moi pendiente das penurias que había o seu arredor.

A Ángela, Luisa, María Jesús e Beatriz, as súas fillas, aos seus xenros, netos, e a súa irmán o noso pésame.

Hoxe Vilagarcía quedou sen un membro importante na nosa comunidade, imos procurar con todo sentimento e respeto, non esquenzela.
Comentarios (7) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 06-10-2011 13:39
Chuza! Meneame
7 Comentario(s)
1 Luisita siempre tenía una sonrisa y un optimismo , acompañados de palabras de afecto, para todos los que la conocíamos .Era especial. Mi más sentido pésame para sus hijas y sobre todo #blgtk08#para Angela,Leticia y Alfonso. También un fuerte abrazo para Carmiña. Me hubiera gustado, estar a vuestro lado en estos duros momentos, pero estoy muy lejos de ahí.Ya os veré personalmente. Besos
Comentario por tere (07-10-2011 00:37)
2 Hemos sido vecinos durante muchos años. Su relación con mis abuelos fue siempre muy cercana y familiar. Nunca podré olvidar su sonrisa, su trato amable, su elegancia... Su #blgtk08#belleza.

Mis sinceras condolencias a sus hijas, muy especialmente a María Jesús, que hago extensivas a su cuñada, Tilucha, y a toda la familia. In memóriam.
Comentario por Roberto Núñez Porto (07-10-2011 02:03)
3 Como dice mi primo Roberto eran vecinos de mi abuela Encarnacion, ella vivia en el n° 6 de la calla Juan Carlos, y ellos tenian los coniales en la esquina entre Juan Carlos y Conde de Vallenano . Lei en algun sitio, que cuandola familia Otero cerro el negocio de cereales , que tenian en el mismo sitio, lo ocupo#blgtk08# despues Alfonso Rolan, que era natural de la Caniza, creo que fue empleado de Albino Bouzo, y despues se independizo, montando el negocio de coloniales . Luisa Villaverde , una senora muy agradable venia a comprar cuando yo estaba trabajando en el Bazar de Carmen Nartallo , mi mas sincero pesame a la familia
Comentario por margarita mosquera porto (07-10-2011 11:53)
4 En nombre de toda la familia, agradecemos las muestras de cariño y afecto que personalmente o por otra vía nos han acompañado#blgtk08# en estos tristes momentos.
Gracias a todos.

Nota: Alfonso no era oriundo de La Cañiza, si no de Verin
Comentario por Carlos (07-10-2011 19:34)
5 Era una persona encantadora, todo lo que se diga de e#blgtk08#lla es poco. Un beso muy grande para toda la familia.
Comentario por piluca villaverde (09-10-2011 01:22)
6 Al igual que Margarita y Roberto, yo tambien conocía a Luisita Rolan, desde pequeña, pues vivia en lamisma casa que Roberto.
Desde luego era una gran SEÑO#blgtk08#RA, pues siempre tenía una frase amable, y una sonrisa encantadora. Daba gusto verla envejecer,con exquisita elegancia, y dulzura . Un abrazo para toda su família.
Comentario por Mari Patiño (13-10-2011 21:24)
7 Siento mucho la muerte de la persona mas buena, cariñosa y elegante que conoci en mi vida siempre con esa sonrisa tan maravillosa esas ganas#blgtk08# de vivir a lo largo de su vida.un abrazo muy grande para sus hijas en especial para Beatriz,espero verte y dartelo.muchos besos para todas
Comentario por mariquina (06-05-2012 11:36)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal