lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Finou Waldina

Que tivo no Carril un kiosco media vida, moi coñecida e moi querida lamentamos o seu pasamento, foi unha das primeiras donantes de imaxenes do Faiado, a os seus fillos, Fernando e Moncho, en definitiva a toda a sua familia o noso pesame, o noso sincero sentimento pola sua perdida.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Waldina Pereira Vidal
(Vda. de D. Ramón Rodríguez Agrasar)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 90 años de edad.
D.E.P.
Sus hijos, Moncho y Fernando; hijas políticas, Mercedes y Manola; nietos, María, Pablo y Sara; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MIÉRCOLES, a las SEIS Y CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Municipal de Carril, favores por los que les anticipan gracias.


Saldrá un ómnibus alas 17:15 h., desde Carril, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 1
Carril, 15 de mayo de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 16-05-2018 07:44
Se nos foi Moncho

Ramon Rodriguez, un dos innumerables netos de aquel Manuel Rodriguez natural de Godos e tantos anos no cargo de asentador na RENFE de aquel tempo. Moncho foi unha persoa querida por nos ca que compartimos moitas horas en Rubians na casa da Lecha a sua tia política . Hoxe sentimos a morte de un amigo, outro mais que se vai para sempre. A toda a sua familia, moi en particular a Maruja a sua dona o noso sentimiento de cariño e de pesar.




" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Ramón Rodríguez Rodríguez

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 78 años de edad.
D.E.P.
Su esposa, María Josefa Otero Santiso; hijos, María José y Antonio(†) Rodríguez Otero; hija política, Cecilia Gómez Camiño; nietos, Marta Domínguez Rodríguez, Laura y Martín Rodríguez Gómez; hermanos, Manolo, Gonzalo, José Luis, Jesús María y Tilucha(†); hermanos políticos, María del Carmen, Carmen, María Jesús y Joaquín; primos, José Carlos y Casilda; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA DOMINGO, a las SIETE Y CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. María de Rubianes, donde se celebrará La Liturgia de La Palabra y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial, favores por los que les anticipan gracias.

Los funerales por su eterno descanso se celebrarán el LUNES día 14, a las 18:30 h., en la misma Iglesia Parroquial.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 1
Rubianes, 12 de mayo de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 12-05-2018 14:32
Finou Eugenio Bouzada

Que xunto a seu irman Javier colaborou e donou a O Faiado da Memoria, numeroso material grafico, hoxe sentimonos tristes polo seu pasamento e expresamos a sua familia o noso sentido pesame.




" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Eugenio Francisco Bouzada Romero

Que falleció cristianamente el día de ayer,
a los 78 años de edad.
D.E.P.
Su esposa, María Teresa Gil Padín; hijos, María Teresa, José, Juan, Nacho y María Bouzada Gil; hijos políticos, Jorge, Elena, Ana, Nerea y Juan; nietos, Paloma, Cayetana, Pedro, Martina, Hugo y Mario; hermanos, José Jacobo(†), Jaime y Javier; hermanos políticos, María Teresa Jaureguízar Azarola, María Teresa Escudero Gil, María José Gómez Fandiño, Juan Gil Padín(†) y Magdalena González Rollán; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las ONCE de la MAÑANA, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial de Cornazo, favores por los que les anticipan gracias.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Vilagarcía de Arousa, 30 de abril de 2018
Comentarios (11) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 30-04-2018 10:54
Na Memoria de Sagrario

Hoxe finou Sagrario, a canaria, viuva de Angelito o Tecelán.
A través de Angel coñecemos a Sagrario, pero ela, que valía un montón, soupo ganarnos, e a queremos por dereito propio.

Aqueles pitillos fumados con tanto pracer... as dúas, na porta do super de Luchi.

Bueno, a morte de Sagrario sentímola, e con todo o noso agarimo, mandámoslle a súa familia, de parte da filla de Felipe, e do seu home, Antonio, unha aperta moi grande, sentida co corazón.




" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Norma Sagrario Álamo Marrero

(Vda. de D. Ángel López Martínez)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 85 años de edad.

D.E.P.


Sus hijos, Ángela, Juan, Sagrario del Carmen, Agustín y Alejandro López Álamo; hijos políticos, Benjamín Rey, Meli Sosa y Marcos Moral; nietos, Víctor, Iraya, Daniel, Aruma, Silvia, Norma, Gabriel, Carlota, Joel, Paola, Simón, Jorge y Carlota; hermanos, hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA JUEVES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, para su incineración en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.


T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Carril, 25 de abril de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 26-04-2018 10:40
Foi un pracer, Nieves

Fai un rato sonou o teléfono para anunciarnos que días pasados finara Nieves, nai de Manolo Vázquez e sogro de Lolita Camiño.
Bueno, nos conocíamos a Nieves, unha muller introvertida e moi discreta. Cando chegue a certa edade, cada vez máis próxima, quero que me coiden e queiran como a ela. O seu fillo e a sua nora, entregaron unha chea de anos a coidalos, a coidalos con Amor.
Fixo un ano en Marzo que finara Manolo, o home de Nieves, e agora… ela. A verdade é que non existe o consuelo cando os país morren, pero é un privilexio coidalos hasta os noventa anos.
Sentimos a morte de Nieves, pero resulta especialmente emocionante vivir a condición humana do seu fillo e a súa nora, aos que desde aquí, mandámoslle unha aperta chea de sentimento.
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 14-04-2018 20:29
Dias tristes en Vilagarcia

Acabamos de saber do pasamento de Se Bazarra, noso amigo Se, o dulce Se. El foi unha institucion a nivel musica en Vilagarcia, algun dia se escribira de Jose Bazarra dos Durans e do que significou nun pobo pequeno cando el e un grupo de amigos se subian a un escenario ala polos anos setenta...eran o modernismo a representacion de un mundo distinto a o que ate de aquela coñeciamos. Unha aperta moi grande para Juana que tera que aprender a vivir sin Se, o seu amor o seu home, a sua compañia de toda unha vida. A toda a sua familia o noso cariño
Comentarios (3) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 19:36
Finou Esther Saez

Era a viuda de Juan Andujar, nai de Maite e Jorge a os que lle mandamos unha forte aperta desde o Faiado da Memoria co que tanto colaboraron. O noso sentimento de pesar a toda a familia polo pasamento de Esther unha persoa que todos botaremos de menos.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Esther Sáez Del Bosque
(Vda. de D. Juan Andújar Vázquez)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 89 años de edad.
D.E.P.
Sus hijos, Jorge y Maite Andújar Sáez; hijos políticos, Mari Carmen Cascallar y Marcos Míguez; nietos, Marta, Gustavo, Juan, Óscar y Jorge; nietos políticos, Gabriel, Nuria y Alba; bisnietos, Antía, Laura, Mateo, Uxía y Lía; hermanos, Rufino(†), Concha, Carmen y Pili; hermanos políticos, sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA SÁBADO, a las CUATRO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Crematorio de Arosa, para su incineración en la intimidad familiar, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:30 h., desde la Iglesia Parroquial al Tanatorio, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 2
Vilagarcía de Arousa, 12 de abril de 2018
Comentarios (0) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 12:04
Finou Jaime Carril
Para Begoña, os seus fillos e toda a sua xente o noso pesame, o noso sentimento pola figura de Jaime e polo momento que estan a vivir.




" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Jaime Alberto Carril Miguéns

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 54 años de edad.
D.E.P.
Su esposa, Begoña Hierro Lorenzo; hijos, Xaime Alberte e Iago Alberte Carril Hierro; madre, Juana Miguéns (Vda. de José Luis Carril); madre política, Elvira Lorenzo (Vda. de Moncho Hierro); hermanos, Ana, José Luis, César, Juan y Begoña; hermanos políticos, Rafael, Montse, Pilar, Alfonso, Victoria, Jesús, Carlos, Bernardo, Coco e Irene; sobrinos, Rafael, Jaime, Paula, Bernardo, Ramón, Jesús y Erea; tíos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar VIERNES, a las CINCO Y CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Municipal, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 16:15 h., desde Carril (Plazoleta), con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Carril, 12 de abril de 2018


Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 13-04-2018 11:54
Hasta sempre Seso

De nena era a súa veciña, Seso era o fillo mais vello de Aurora e Pepe, do Bar Arrancadeira, en Santa Lucia.

sobre todo, para min, era o irmán mais vello de Marisa que era un dos meus idolos tamen de Carlitos, mais ben amigo de meu irmán.

Seso casou con Fita e marchou do barrio cara a Caldihuela.... e o tempo pasou... hoxe finou Seso, estou no Porriño, desde alí estou botando a vista atrás... lembrando a infancia, cada día con menos xente testigo dela.

Canto sinto que non volte a ver a Seso... a Fita, fillos, a Lola, Suso, Carlos, unha aperta chea de sentimento.



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. José Cuevas Castiñeiras

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 84 años de edad.
D.E.P.


Su esposa, África Feijóo González; hijos, José, Carlos, Luis, Javier, Miguel y Suso; hijos políticos, Gloria, Marina, Margarita y Maite; nietos, Vanesa, Miriam, Laura, Ariadna, Miguel y Carmen; nietos políticos, Óscar, José y Diego; bisnietos, Lucas, Enrique y Alma; hermanos, Jesús, Lola y Carlos; hermanos políticos, Esther, Mari Carmen, Suso, Chelo, Gelucho y Marisa; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA LUNES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Vilagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

Saldrá un ómnibus a las 15:45 h., desde Guillán (Plazoleta), pasando por Pereira, con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Pereira - Guillán, 8 de abril de 2018
Comentarios (1) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 08-04-2018 19:12
Na memoria de Maximo Patiño

Mal rematou Marzo e asi de mal escomenzou Abril, referimonos as mortes de unhas cuantas persoas queridas do noso pobo, hoxe temos que doernos de novo polo pasamento de Maximo Patiño, fundador da Coral Polifonica de Vilaxoan, Maximo foi un luxo no pobo, e hoxe temos que sentir, chorar a sua desaparicion .
A sua dona, fillos e familia en xeral, o noso sentimento de pesar polo pasamento de Maximo



" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hijo "
D. Máximo Patiño Méndez

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 88 años de edad.
D.E.P.

Su esposa, Mª de la Paz Isabel Ríos Morales; hijos, Máximo y Ana, César y Montserrat, Astrid y Gustavo y Mar; nietos, Javier, Nacho, César, Carmen y Jorge; hermano, Emilio; hermanos políticos, Rosario Miguéns Martiñán, Mª del Carmen, Mª del Pilar y Mª Jesús Ríos Morales y José Luis Llovo Santos; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO Y MEDIA de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de San Martín de Sobrán - Vilaxoán, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio Parroquial, favores por los que les anticipan gracias.



T. 986 501 101 - www.ppffa.com
Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 4
Vilaxoán, 2 de abril de 2018
Comentarios (4) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 02-04-2018 17:21
© by Abertal