O clube das ideas  


Blog do DEPARTAMENTO de FILOSOFÍA do IES Álvaro Cunqueiro de Vigo. Administrado por estudantes de 1º e 2º de Bacharelato.

O noso perfil
lladipa@gmail.com
  CATEGORÍAS
  SAÍDAS. ACONTECEMENTOS
 RECOMENDADOS
 ATOPAR
  ARQUIVO
 ANTERIORES

¿FILOSOFÍA? Sí, grazas
"Para resumir noso análise sobre o valor da filosofía: a filosofía debe ser estudada non polas respostas concretas ós problemas que prantexa, xa que, xeralmente, ningunha resposta precisa pode ser coñecida como verdadeira; senon mais ben polo valor dos mesmos problemas; porque estes problemas amplían a nosa concepción do posible, enriquecen nosa imaxinación intelectual e diminuien a seguridade dogmática que pecha o espíritu á investigación; pero, sobre todo, pola grandeza do universo ca filosofía contempla, o espíritu faise a súa vez grande e chega a ser capaz da unión co universo que constitue o seu supremo ben".

B. Russel; Os problemas da Filosofía.


A filosofía ven sendo desmerecida pola sociedade, parece que xa non é tan importante aprender a cavilar por si mesmo ca aprender idiomas. A vida básase en decisións, boas e malas, e se non se nos ensina a pensar, ¿Canto tardaremos en errar?.
A sociedade de hoxe en día xa esta suficientemente vacía de contido e de sentido coma para eliminar algo que estimula e crea pensamentos que dan lugar a preguntas e quizáis, o atopar a resposta, sentido a vida.

¿E ti que pensas?



Escribe o teu comentario (16) - Categoría: Actualidade - Publicado o 03-10-2008 08:49
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
16 Comentario(s)
1 Nas sociedades de hoxe en día non se adica o suficiente tempo ó pensamento xa que a preocupación polos propios problemas materiais, o que se busca é unha solución rápida a cal non deixa #blgtk08#tempo para pensar en temas máis profundos e existencialistas.
Aínda así invitamos ós lectores deste blog seguir o consello da imaxe dos nosos compañeiros.
PENSAR É GRATIS
Comentario de Zoraida y Daniel (03-10-2008 09:03)
2 Estamos de acordo co comentario anterior.
Hoxe adicamos o noso tempo a cousas meramente materiais que carecen de importancia e que non enriquecen o noso mundo interior.
A filosofía #blgtk08#amósanos a cantidade de formas diferentes de ver o mundo ao longo da historia, ensínanos a aceptar mellor as diferentes opinións que pode haber sobre un mesmo aspeto e infinidade de cousas máis.
Comentario de Sandra (03-10-2008 09:13)
3 E Manu t#blgtk08#amén!!!
Comentario de Sandra (03-10-2008 09:14)
4 A filosofía proporciona a resposta a algunhas preguntas que nos podemos facer día a día,amplia o noso coñecem#blgtk08#ento sobre os pensamentos e as ideas dos outros e servenos de patrón para crear os nosos propios pensamentos.
Comentario de Irene y Andrea (03-10-2008 09:18)
5 Nos tamén estamos de acordo cos dos comentarios anteriores e cos nosos compañeiros que escribiron a entrada. A Filosofía#blgtk08# está moi desatendida e a xente no se da conta de que tamén e importante xa que sen ela non seriamos o que somos agora.
Comentario de Carla y Olaia (03-10-2008 09:19)
6 Quizá esta sociedad persiga más el tener que el ser,como decía Erich Fromm.

Parece que "tanto tienes, tanto vales" y no se promociona el ser mejores personas, más preparadas, más satisfechas, más realizad#blgtk08#as... por eso, "pensar" y filosofar tiene mucho valor en esa tarea que es aprender a vivir.

Saludos afectuosos

¡Felicidades por vuestro blog, es lindo y estimulante vuestro trabajo !
Comentario de merce (05-10-2008 01:13)
7 A filosofía hoxe pode entenderse como unha forma de vida, a forma de vida dos seres humanos que aspiran a construirse a sí mesmos como persoas, por iso alguen afirmou que non se aprende filosofía senon a filosofar.

Aprendemos a filos#blgtk08#ofar, tal e como facemos na clase, cando argumentamos con rigor, clarificamos conceptos e desenrolamos noso sentido crítico, atopando alternativas e defendendo razóns. "Sapere aude" decían os ilustrados. (atrévete a saber e a coñecer por tí mesma)
Comentario de Carmen (06-10-2008 22:56)
8 ¿Cal é o perigo da FILOSOFIA?.

Voltaremos ós tempos platónicos nos que Sócrates era xulg#blgtk08#ado polas autoridades atenienses a morte , como narra Platón na "Apoloxía", por corromper á xuventude?
Comentario de Sonia (09-10-2008 22:38)
9 Pero ti,Sonia partes de que a xuventude xa esta corrompida e en realidade só estamos creando as nosas propias ideas pois como dicia Nietzsche nos somos un paso entre o simio e o superhome.
O que quero dicir é que a xuventude non está corrompida senón que cada vez os rapaces saen mais preparados e cos seus propios ideais, #blgtk08#como afirmaba Nietzsche o superhome necesita ter as suas propias ideas e iso é o que estamos a facer os rapaces de hoxe. Ti preguntas se volveremos a eses tempos pois non, porque estamos a mellorar ainda que isto non quere dicir que Nietzsche este librado de que o seu superhome e as suas ideas se convertan en puro subxetivismo.
Comentario de Manuel (10-10-2008 08:44)
10 El problema de la sociedad no es la necesidad de que se le enseñe a pensar, es simplemente el encontrar las ganas de hacerlo...no se puede aprender algo que no tiene interés, sobre todo cuando s#blgtk08#e habla de las masas, pues ahora se tiende al "no pensamiento"...Nietzsche lo explica bastabte bien con "las tres evoluciones del espiritu" el alma debe pasar de camello a leòn y de león a niño.
Comentario de Adri (10-10-2008 08:46)
11 A filosofía non só é unha materia de estudo, senón que serve para a vida cotiá do día a día. Pódese utilizar para resolver problemas ou plantexa#blgtk08#r novas ideas, novos pensamentos dos que xurdirán outro tipo de problemas a raíz do plantexado, pero o fin e o cabo é isto o que é a filosofía.
Comentario de Gonzalo y Alberto (10-10-2008 08:53)
12 Na miña opinión, a filosofía é un bo instrumento para contempla-la realidade pero, ao fin e ao cabo, que sería da nosa vida sen os nosos impulsos,#blgtk08#sen os nosos erros, sen ser nós mesmos...

A filosofía está ben pero, a nosa astucia e o noso instinto están por riba dela.
Comentario de Adrián Rodríguez (10-10-2008 08:54)
13 Manuel, te equivocas al pensar que la juventud cada vez esta mas preparada, con sus propios ideales. La sociedad cada vez esta mas condicionada por el pensamiento único...Y con respecto a Nie#blgtk08#tzsche, con su idea del superhombre no tiende al subjectivismo. El problema es que no tienes en cuenta la capacidad de juzgar lo que esta bien y esta mal, deberias leer algo antes de opinar.
Comentario de Adri (10-10-2008 08:55)
14 No Adri el te equivocas eres tu. La sociedad no va hacia un pensamiento unico sino que la sociedad ya esta en un p#blgtk08#ensamiento unico. Las generaciones venideras llegaran con sus propias ideas, cumpliendo los ideales de Nietzsche.
Comentario de Manuel (10-10-2008 09:04)
15 Realmente non sei o que queredes decir ca expr#blgtk08#esión "pensamento único", ¿podedes aclaralo?.
Comentario de Carmen (19-10-2008 01:54)
16 El mundo actual se abre ante a nosotros como un amplio abanico de oportunidasdes, elegir correctamente aquellas de las cuales podremos sacar provecho es una ardua tarea.
Por lo general centramos egoistamente nuestra meta en satisfacer nuestras necesidades económicas y dejamos relegado aquellos temas más mundanos.
El hombre se comvierte en filósofo desde el momento en que comienza apreguntarse por el mundo que lo rod#blgtk08#ea y las cosas que acontinuación ocurren en él.
El análisis del mundo actual y más inmediatamente de la situación económica que vive nuestro país es o debería ser uno de los principales temas de preocupación y con él otros tantos que se derivan, en estos momentos es cuando deberíamos plantearnos el rumbo de nuestra vidas, lo que hasta ahora hemos hecho para de este modo corregirlo y empezar de cero con energías renovadas.
Comentario de Danna 2ª bach.A (06-02-2009 10:28)
Deixa o teu comentario
Nome:
E-mail: (Non aparecerá publicado)
URL:: Debe comezar por http://
Comentario:
© by Abertal
Licencia Creative Commons


Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0