Club de lectura Nós tamén navegar IES Lagoa de Antela


ler sen cancelas

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

VICTORIA FEIJÓO VALORA OS LIBROS QUE VAI LENDO

Vicki opina:

Phoolan Devi encantoume.

Un dos fragmentos que me gustou moito foi:

”Ya no había banda. Vickram había muerto y yo estaba sola. Estaba físicamente destrozada. Tenía diecioho años y cicatrices de las torturas de aquellos hombres que no eran hombres sino bestias y perros sanguinarios. Me habían roto las muñecas en una comisaría y no se me habían curado bien. Apenas podía sostener el fusil para disparar. Tenía que sujetarlo con las dos manos y sólo me quedaba una bala. Pero para los sipahis me había convertido en Phoolan Devi la intocable, ¡la reina de los bandidos!
Aquella noche le prometí en silencio a la culebra que era mi aliada que no volvería a ser mujer. Todo lo que hiciera a partir e entonces lo haría como hombre.
El mal había dejado su marca en mí. Había sobrevivido a la maldad y no tenía nada que perder. Era más fuerte que nunca.”

É un libro moi duro, pero merece a pena.

Agora estou lendo un de Agatha Christie.

Que me queres, Amor? de Manuel Rivas: algúns relatos gustáronme, pero foron poucos!

Amantia, de Mª Xosé Queizán: lino moi rápido, e non me deu tempo a engancharme. Non me chamou moito a atención.

O enxoval da noiva, de Víctor Freixanes foi o que máis me gustou dos tres, pero tampouco foi para tanto!! Tamén o lin bastante rápido.

E lin tamén Rachel se va de viaje, de Marian Keyes, e gustoume moito, porque é moi longo, fíxome chorar e tamén tiña momentos divertidos, e era moi ameno e fácil de ler.

E agora estou cun de Lucía Etxebarria, que é un libro de relatos que se chama Una historia de amor como otra cualquiera, tamén me fai chorar, por iso me gusta

El ocho, de Katherine Neville..., Cartas sobre la mesa de Agatha Christie e agora estou con Iacobus, de Matilde Asensi. Agatha Christie, coma sempre, estupenda...
Comentarios (2) - Categoría: VARIOS - Publicado o 14-07-2008 21:00
# Ligazón permanente a este artigo
© by Abertal