Morgadáns


Unha ollada informal o balcón do Val Miñor-Morgadáns
Dende este blogue pretendemos dar unha visión dos aconteceres en Morgadáns,eso si co vergallo na mán para quen o merecer,pero deixando claro que hai outro xeito de face-las cousas;en termos mariñeiros,¡Un aviso para os navegantes!


Inicio do reloxio


Calendario








Visitante

contador visitas


A subela do Xabarda
morgadans@gmail.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 PESQUISADOR
 PROCURAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

5 outubro 2022 eventos historicos

San Froilan e a República Portuguesa ...!

Hoxe para os menos enterados e de sinalar que dan comezo as festas mais importantes de Lugo e comarcas,o San Froilán,non hai lugués que non teña como data de concorrencia este cinco de outubro de cada ano.
Até o dia 12 vaise deitar a casa pola xanela,comidas familiares,-para comer LUGO …!- encontros locais e da emigración,e votos de todo tipo para o ano próuximo,con ou sen pandemia,con ou sen crise.(Este ano van a ser un pouco mais medidas debido a intervención militar norteamericana e a OTAN na Ucrania).

Quando visitarmos Portugal,reparamos uma coisa en quase todas as vilas e povos há o “Café Central” e o “Café Portugal”,e se formos de vagarinho e com certo ar cultural há tambem umas placas nas rúas importantes “Avenida 5 de outubro” e “Praça da República”, porém não conheço nenhum museu com estes nomes.

Isso tem causa do acontecimento do ano 1910 onde foi proclamada a república portuguesa,tendo como atores ao Partido Republicano portugués , ao exército,e, a os ideais socialistas que naquela altura refrescavam o país.

Houve mortes e custou ferro e farinha, mas o resultado ficou até hoje, a parasitose monárquica que infestava o país, violenta por demais foi embora,e a mais o povo puído eleger os seus destinos um pouquinho mais democraticamente.


Eu pessoalmente penso que os regimes republicanos sao muito mais avançados que os regimes parasitarios monárquicos, ao menos economicamente, tem um presidente elegido por tudos e para tudos,melhor ou pior mas elegido.

PD.Polo momento en Morgadans ainda non temos unha república,nen un partido republicano,para podermos ter a libertade de facer respeitar a nosa lingua,a nosa toponímia,e evitar a contaminación dos nosos montes coas ventoiñas,que non traen beneficio algún…a todo se chegará.!!! Saude e Terra.
Comentarios (0) - Categoría: Outubro 2022 - Publicado o 05-10-2022 09:21
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correio: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0