Lugar para o encontro e a lembranza.
A forma de participación neste é póndose en contacto, ben a través do correo electrónico que figura debaixo deste texto ou ben no mesmo concello, e donando material gráfico sobre a vida propia e da familia ou sobre a vila e historia de Pontecesures. O que nós realizamos é unha copia desas fotografías ou documentos e, rapidamente, devolvemos os orixinais.

Tamén se poden enviar arquivos gráficos (TIFF ou JPEG) ao mesmo correo electrónico. Neste caso rogaríamos que a resolución fose alta (600 p.p.p, como mínimo) para poder traballar con elas.

Logo só resta disfrutar coa memoria que aquí irase subindo.

O meu perfil
memoriapontecesures@gmail.com
 ÍNDICE
 GALERÍAS FOTOS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 ARQUIVO CRONOLÓXICO
 ANTERIORES

As maquinas de coser...
As maquinas de coser...

Que axudaban a moitas mulleres a contribuir ca economia da familia



donada pola familia teijeiro enrique

Anterior Volver á galeríaSeguinte

2 Comentario(s)
1 Era en el taller de costura de Fina Carrera. Por la izquierda arriba: creo recordar que se llama Milagros de Porto,Lily,Chelo de Ventura,la parte de abajo Marisa de Infesta, Isabel de Ventura,Mauela de Valga,Lola de Valga,Remedios, Isabel, la siguente no recuerdo su nombre, delante de la maquina Fina Carrera y su hija.
Comentario por Finita (13-08-2011 12:44)
2 Esa idea la tuvo mi madre. Había que ayudar a la economía de la casa. Mi padre de factor en la estación de Renfe y ella con tres niños...Estaba enferma del corazón y no podía hacer esfuerzos. Pensó en la máquina de coser. Ella sabía coser y aprendió a bordar en Pontecesures. No sé si llegó a bordar "para afuera". Pero hacía la ropa nuestra y la ropa interior de mi padre y sus camisas. En eso su madre, mi abuela era una maestra. Le había enseñado su suegra, que "tenía un taller en Ribadavia" y con seis hombres en casa hacía buena falta. Yo continué la tradición familiar aunque en otras cosas.
Comentario por Marité Montesinos Castro (12-01-2012 20:35)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal