bioviticultor de valdeorras


Este é o Blog personal dun viticultor, nel podes atopar reflexións para o debate do sector do viño e da Agricultura Ecolóxica, tamén apuntamentos sobre viticultura, enoloxía ...

O meu perfil
manueldocampo@valdeorras.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

ACAPARAMENTO DE TERRAS
Permitideme que reproduza esta nota de prensa polo seu interese. De seguir nesta escalada neoliberalista impulsada polos poderes económicos e políticos, acabaremos todos e todas de escravos do Feudalismo Globalizado.

Campesinos y grupos de la sociedad civil denuncian la propuesta del Banco Mundial de un acaparamiento de tierras donde “ambas partes ganan”


[Washington DC, 22 de abril de 2010] La Vía Campesina, FIAN, Land Research Action Network y GRAIN, juntos con más de cien aliados lanzan la exigencia de frenar la ola actual de acaparamiento de tierras en la que se están apoderando de millones de hectáreas de tierras de cultivos de comunidades rurales de África, Asia y América Latina. Su exigencia coincide con un nuevo informe del Banco Mundial que confirma la magnitud masiva del actual asalto por acaparar tierras y que adelanta siete “principios” para hacer que estos tratos sean socialmente aceptables. La estrategia del Banco Mundial será presentada en Washington DC en una mesa redonda programada para el 25 de abril y cuyos anfitriones son Japón, Estados Unidos y la Unión Africana, y en la conferencia anual de tierras del Banco Mundial, programada para el 26 de abril.


En una declaración, los movimientos y organizaciones denuncian las propuestas de Banco Mundial como un intento por “reducir los riesgos de inesperadas reacciones sociales” mientras promueve que inversionistas corporativos avancen en su toma de control de tierras agrícolas. “Los principios del Banco Mundial”, argumentan los grupos, “intentan distraer del hecho de que la actual crisis alimentaria global no será resuelta por la agricultura industrial a gran escala, que es la que van a aplicar en todas estas adquisiciones de tierras”.


El lunes 26 de abril se llevará a cabo un desayuno-conferencia con la prensa a las 7:45 am en el Bread Line Restaurant (1751 Pennsylvania Av. NW, Washington DC 20006). Representantes de National Family Farm Coalition/Vía Campesina y GRAIN estarán ahí para explicar por qué resulta imposible un acaparamiento de tierras en el esquema de que supuestamente “ambas partes ganan”, como lo propone el Banco Mundial, y para abundar en los pasos requeridos para resolver la crisis alimentaria global.


El domingo 25 de abril, de 2:00 a 3:00 pm habrá grupos en frente de las oficinas de Millenium Challenge Corporation, situadas en el número 875 de la 15th St, NW, donde se lleva a cabo la mesa redonda oficial, para informarle a los delegados de la posición de los movimientos sociales.
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 23-04-2010 10:58
# Ligazón permanente a este artigo
As verdades na viticultura
As verdades na viticultura non existen, cada quen temos a nosa e non ten porqué non ser válida. Canto mais leo, mais escoito, mais anos pasamos traballando nas viñas,... Mais se me caen todas grandes afirmacións que leo, ou escoito. Na viticultura nos diferenciamos as veces en grandes cousas e conceptos, pero outras en pequenas cousas que sempre nos faran sacar un produto diferente. Esto por falar do que aportamos as persoas ao traballo de producir uvas para vinificar, que é un porcentaxe moi pouco importante -aínda que decisivo- se o comparamos co infinito traballo da natureza (simplificada nos elementos: solo, clima e microclima, situación, orientación, caste,...)

Mentras algúns/as pasan a vida intentando mirar cal sería a superficie foliar necesária por acio de uvas, como si dempois o viticultor ou viticultora fose quén de controlar e mesmo establecer eses parametros na realidade. Outros deixamos facer a natureza sen pretender saber o porque de todo o que fai e actuamos o mínimo posible e coas limitacións que temos. ao final é a realidade de cada un dos/as que traballamos as viñas as que deciden ese carácter peculiar de cada un dos nosos viños.
Esperemos que sigamos habendo moitos homes e mulleres traballando as nosas viñas para producir os nosos viños, xa que o día que triunfe o sistema industrial que prescinde da sabedoría das persoas e da cultura ancestral das nosas ribeiras, o viño pasará a ser unha bebida plana uniforme, sen matices e senpersonalidade propia. Esperemos que nunca nos gañen a batalla.
Comentarios (0) - Categoría: Diario dun Viticultor - Publicado o 18-04-2010 21:15
# Ligazón permanente a este artigo
© by Abertal