bioviticultor de valdeorras


Este é o Blog personal dun viticultor, nel podes atopar reflexións para o debate do sector do viño e da Agricultura Ecolóxica, tamén apuntamentos sobre viticultura, enoloxía ...

O meu perfil
manueldocampo@valdeorras.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Contra a liberalización total da produción.
No SLG estamos contra a libralización total do sector do viño, mantendo os dereitos de plantación e profundizando mais no modelo de calidade baseado na identidade coa terra, coas castes autóctonas e coa cultura de cada riveira. para esto resulta imprescindivel poñer no centro das políticas do sector do viño ás persoas, as viticultoras e viticultores; contrapoñendo este modelo de viticultura social de calidade a o modelo industrial que defende o neoliberalismo consistente e producir en zonas de custos baratos para que o consumamos na Europa.
Non é o primeiro xesto que apunta neste sentido, vai meses Sarcosí, e logo a Angela Merquel.

Esperemos que ao final sexamos quen entre todos e todas de conseguir que non se liberalice, xa que de non ser así o sector na Galiza teremos que pechar.

Adxunto esta nova do Agroinformación, e perdoade que non a pase ao galego por falla de tempo.

La CE estudiará las demandas para continuar los límites al cultivo de viñas

Ciolos, que visitará mañana España -Madrid, Burgos y La Rioja-, respondió así, en una entrevista a preguntas sobre la demanda del Gobierno riojano para prolongar ese sistema, que actualmente regula la plantación de vides.


31/03/2011 (Noticia leida 183 veces)

EFE.- El comisario europeo de Agricultura, Dacian Ciolos, declaró hoy a Efeagro que si hay argumentos nuevos, está dispuesto a analizar las peticiones para que continúen los "derechos de plantación" que actualmente restringen el cultivo de viñas y que se eliminarán en 2015.

Ciolos, que visitará mañana España -Madrid, Burgos y La Rioja-, respondió así, en una entrevista a Efeagro, a preguntas sobre la demanda del Gobierno riojano para prolongar ese sistema, que actualmente regula la plantación de vides.

Ciolos recordó que la desaparición de los derechos fue una decisión del Consejo de ministros de la UE (representantes de los Gobiernos), cuando reformó el sector del vino.

Remarcó que dicha normativa permite que España pueda mantener a escala nacional esta limitación hasta 2018, tres años más.

Para evitar la liberalización del cultivo de viñas después de 2018, Ciolos recalcó que tendría que reabrir el acuerdo del Consejo (de la reforma de 2007) y contar con el apoyo de los países, así como del Parlamento Europeo.

No obstante, el comisario recalcó que el año que viene presentará un informe sobre la regulación del mercado del vino.

Afirmó que si entonces "hay elementos nuevos" distintos a los que motivaron la reforma del sector y argumentos que lo justifiquen, estará dispuesto a "discutir" sobre el futuro de los derechos de plantación: "entonces será la ocasión de hablar", según Ciolos.
Comentarios (0) - Categoría: Debates sector do viño - Publicado o 01-04-2011 17:19
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal