Malmequer


Pandereiteir@s e festeir@s da beira atlántica da Galiza


Malmequer
malmequer.vigo@gmail.com
 GAVETAS
 OS SERÁNS (Sección de consulta)
 FOTOS PARA A HISTORIA
 LIGAZÓNS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

26 de decembro con Siareiros Galegos
Nova cita no calendário para tod@s @s galeg@s que queiram apoiar as nossas selecçons nacionais. Siareir@s Galeg@s prepara-vos um dia lotado de actividades. O Sábado 26 de dezembro as ruas de Compostela, o estádio de Santa Isabel e a sala Capitol acolherám as actividades do nosso colectivo.

O próximo 26 de Dezembro Compostela acolherá umha nova jornada em que se evidenciará a enorme fortaleza do movimento em defesa das selecçons nacionais. Igual que acontecera em 2005 em Compostela, em 2006 e 2008 na Corunha e 2007 em Vigo, Siareir@sGaleg@s estará nas ruas e desta volta tambem organizará o jogo da selecçom de futebol. Esperamos que esta seja umha grande mobilizaçom nacional em defesa do nosso direito a ter selecçons nacionais

As actividades realizadas todos estes anos nom podem ficar no esquecemento por nom contar com apoio institucional. Somos um povo luitador que temos capacidade para nos auto-organizar, que nom vamos permitir que nos quitem o nosso e por isso temos que estar todos e todas juntas este ano com mais força que nunca.

O dia 26 espera-nos umha jornada de festa e reivindicaçom em que berraremos bem forte que somos umha naçom, que temos direito a ter selecçons desportivas e que reclamamos a oficialidade.

MANIFESTAÇOM: Às 17 horas manifestaçom desde o passeio da alameda para exigir o direito da Galiza a ter selecçons e competir a nível internacional. Depois de percorrer as ruas compostelas a manifestaçom concluirá no campo de Santa Isabel

JOGO DE GALIZA: Siareir@s Galeg@s como já sabedes asumiu a organizaçom do evento, a nossa selecçom nacional jogará contra um combinado internacional. Pola Galiza participarám jogadores de diversas categorias. Nos próximos dias confirmaremos os jogadores incluídos nesta convocatória que defenderám a nossa camisola, assim como o quadro técnico do mesmo. Mas já che adiantamos que haberá importantes surpresas.

CONCERTO: Para pôr o final à jornada cheia de actividades o nosso colectivo vai organizar um concerto ao final do jogo de Santa Isabel em Compostela. O concerto contará com a actuaçom de três grandes grupos, dous galegos, Machina e Mencer Vermello, e a actuaçom de Habeas Corpus que de seguro alongarám a jornada festiva até altas horas da madrugada. Os bilhetes custarám 8 € em antecipada (Compostela: Gong e Gentalha; Vigo: Tipo e Revolta; Corunha: Portobello; Trasancos: Artabria; Pontevedra: Tipo; Ourense: Esmorga) e 12 € na bilheteira.

Nesta jornada também contaremos com a participaçom da Liga Nacional de Bilharda que desputará o II Aberto da bilhardaautêntica no campo de futebol do parque de Belvis às 12h00.

Desde Siareir@s Galeg@s chamamos a todos e todas as galegas a passar umha jornada reivindicativa e festiva, participando das diferentes actividades do Sábado 26 em Compostela, onde poderemos demostrar a nossa forza como povo. A venda de cartons vai a bo ritmo, assim que se nom queres quedar sem a tua camisola recolheo nos pontos indicados na nova previa. Se queredes assitir este sabado as 17h00 temos assembleia na gentalha do pichel onde pecharemos as ultimas questoms.

O 26 contamos contigo, acude e difunde a nossa convocatória lá onde podas.

Programa:
Sábado, 26 de Dezembro
Selecçons nacionais. Direito popular

- 17h00 sairá do passeio da Alameda umha manifestaçom sob a legenda “Selecçons nacionais. Direito popular” que percorrerá as diferentes ruas da cidade de Compostela com final no campo de Santa Isabel.
- 19h00 Jogo da Galiza.
- 21h30, e com máxima pontualidade, concerto na Sala Capitol: MACHINA MENCER VERMELLO HABEAS CORPUS


www.siareirasgalegas.org
Comentarios (0) - Categoría: Novas - Publicado o 26-12-2009 16:58
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal
free web counter

contador de malmequeriáns dende o 1 de marzo 2007








Galiza

Malmequer