Malmequer


Pandereiteir@s e festeir@s da beira atlántica da Galiza


Malmequer
malmequer.vigo@gmail.com
 GAVETAS
 OS SERÁNS (Sección de consulta)
 FOTOS PARA A HISTORIA
 LIGAZÓNS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Cea con A Bagunda en Salvaterra do Miño
Este sábado na Casa da Cultura de Salvaterra de Minho

Volvem as ceias-concerto da SDC do Condado com o folk rústico da Bagunda


A Bagunda promete “folk rústico para mover os pés” para a ceia-concerto que este sábado organiza a Socidade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado. O objectivo desta actividade, ademais de passar um bo rato, é recadar fondos para a organizaçom do vindeiro Festival da Poesia no Condado.

Esta primeira ceia do ano, que se celebra o sábado, 25 de janeiro, na Casa da Cultura de Salvaterra de Minho (Rua Rainha Dona Urraca, s/n), abre un ciclo de actividades que a SCD do Condado irá anunciado ao longo do ano e que incluem música, teatro, artesanato, formaçom ou festas populares.

A ceia do sábado começa às 21:30 hh. e inclui sopa, guiso de luras com patacas, torta de maçá e vinho do Condado. Ao finalizar, e chegado desde Vigo, o grupo A Bagunda oferecerá o seu folk “autóctono republicano” para mover os pés de todas as pessoas assistentes à ceia. A SCD anima ao público a levar os seus instrumentos para umha repichoca ao final da actuaçom.

As ceias-concerto de 2014 incluem umha novidade: a entrada para pessoas paradas. Se o preço da entrada é de 12 euros, os trabalhadores e trabalhadoras desempregadas podem acceder com um preço reduzido de 8 euros. A SCD do Condado que solidarizar-se com esse 21,28% de povoaçom galega em idade activa que nom pode acceder ao trabalho ponhendo-lhe um pouco menos complicado acceder a esta actividade.

A reserva de entradas pode efectuar-se escrevendo ao endereço de correio electrónico info@scdcondado.org ou chamando ao 646 959 587.

Comentarios (0) - Categoría: Novas - Publicado o 24-01-2014 11:56
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal
free web counter

contador de malmequeriáns dende o 1 de marzo 2007








Galiza

Malmequer