Made in Galiza


Eu nunca serei yo
Um caderno de trabalho de Séchu Sende

A minha obra neste caderno está licenciada baixo creative commons, copiceibe.

O autor solicita comunicar-lhe qualquer uso ou modificaçom da sua obra no email de contacto aqui sinalado.

Contacto
madeingaliza
 CATEGORIAS
 FOTOBLOGOTECA
 OUTROS MUNDOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Alguns desenhos das últimas semanas nas libretas catrotintas
























































Aqui vai umha mao de publicidade!

O caso é que um dia entrei numha papelaria para comprar umha libretinha moleskine e achei umha sorpresa agradável: as libretinhas catrotintas.

"Som de aqui", dixo a rapaza da papelaria.

Apanhei umha, lim o papelinho explicativo do dorso e, vaia, a libretinha fala galego! Bravo! Ademais, puidem ler que estava feita a mao e, com ela entre os dedos, ademais de mui linda, vim que parecia cómoda e prática. E que o preó çe mui bom.

Mas... o mais importante estava por chegar: a proba de resisténcia! E si, despois de dez dias no meu peto de atrás do pantalóm, a libretinha catrotintas estava como nova.

Despois da libretinha verde, comprei umha laranja e outra amarela. As cores da coleiçóm NEOX FLEX som violentas, rechamantíssimas, e condicionam muito os desenhos que lhe pintes... Mas catrotintas tem libretinhas com diversos tipos de papel, formas, tamanhos... para diversas necesidades. Ademais, polo que puidem olhar no seu facebook, tamém fam libretinhas personalizadas.

No seu facebook podedes olhar o seu dia a dia: catrotintas

Eu quigem escrever isto e colocar alguns desenhos para fazer um pouco de publicidade dumha gente que fabrica e distribue material de qualidade e em galego.

Animaria à gente de catrotintas a seguir apostando polo galego, por exemplo, tamém na sua página web, porque estas som umhas libretinhas com muita identidade. Made in Galiza. Parabéns e obrigado.


Comentários (23) - Categoria: Desenhos - Publicado o 08-06-2014 23:27
# Ligazóm permanente a este artigo
© by Abertal