Made in Galiza


Eu nunca serei yo
Um caderno de trabalho de Séchu Sende

A minha obra neste caderno está licenciada baixo creative commons, copiceibe.

O autor solicita comunicar-lhe qualquer uso ou modificaçom da sua obra no email de contacto aqui sinalado.

Contacto
madeingaliza
 CATEGORIAS
 FOTOBLOGOTECA
 OUTROS MUNDOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Lamela 2010 ????



Um parque industrial nas aldeias de Lamela e Cervanha, Silheda, entre as casas d@s vezinh@s?

Fontes directas e de toda confianza aseguram que algum empresário já foi ameaçando a vezinhanza para que vendesse as suas terras para a instalaçom dum Parque Industrial Eco-tecnológico no médio e médio da aldeia...

Umm...

Eu atopei isto em internet:

Umha notícia nos Muitos Papeis.

E a empresa de marras

Parte da vezinhanza está mui mosqueada...

Seguiremos informando...

....

ENGADIDO:

O VÍDEO FOI RETIRADO DE YOUTUBE POLA EMPRESA Svintech Innovación SL DIAS DESPOIS DE SE INICIAR UMHA RESPOSTA CONTUNDENTE D@S VEZINH@S DE LAMELA.

ESTA NOTÍCIA NO CADERNO MADEINGALIZA IRÁ PASSANDO Á PRIMEIRA PÁGINA EM QUANTO ENTREM COMENTÁRIOS QUE ACTUALICEM O CONFLITO. FORÇA. GALIZA NOM SE VENDE.

Comentários (63) - Categoria: Nom serviam - Publicado o 20-02-2009 18:29
# Ligazóm permanente a este artigo
Chuza! Meneame
63 Comentário(s)
1 o argumento que dá o promotor do polígono, de impulsar a industria na zona, está enmascarado polo interese particular de legalizar algo ilegal, pois o que o coñeza ben, sabe que é un defensor da natureza; non é#blgtk08# creíble que queira cargarse unha zona de prados verdes, con regatos, no mesmo corazón de Lamela, entre as casas dos seus veciños, habendo sitios máis distantes onde o impacto medioambiental sería moito menor.
Comentário por pluma (21-01-2008 22:03)
2 Son o xerente da empresa Svintech Innovación Sl.
quero facer un par de aclaracións, a nivel estrictamnte persoal, en relación aos comentarios desta web.
É unha acusación totalmente falsa a que se fai de presionar aos propietarios, e demostra ademáis de mala fe, un descoñecemento total das leis, ou unha acusación moi seria, que pode ser respostada por vía formal.
Quero invitar a todo o que entre nesta web a que visite os terreos e comprobe in situ o que se define coma un idílico val de pradeiras verdes. Poden ver o seu estado real no google earth ou no sixpac.Se tanto valor ecolóxico ten, por qué deixaron pasar a autopista por el? e por qué fixeron unha saída da mesma alí?
Esta xente seguro que prefire que se instale alí calquera outra industria con chemineas.
A outra a#blgtk08#cusación totalmente falsa é que se vai construir no medio dunha aldea. volvo a remitir ó google ou o sixpac para comprobalo.
Na páxina dos videos de youtube darase contestación oficial por parte da directiva da Comisión Promotora do Polígono Ecotecnolóxico Lamela 2010 aos comentarios e acusacións falsas que ahí se presentan.
Cando se propón unha idea de futuro que beneficia a toda unha comarca, sempre aparece un pequeno grupo de individuos egoístas que pretenden impoñer o seu criterio sobre o beneficio da gran maioría.Invítolles a que investiguen a realidade económica da zona e descubran o que vai a significar este proxecto para todo o mundo.
Volvo a repetir que esta é unha opinión estrictamente persoal e que asumo toda a responsabilidade de mesma.
JUAN CARLOS SANTALÓ BARRIOS
Comentário por JUAN CARLOS SANTALÓ BARRIOS (22-01-2008 20:07)
3 Senhor Juan Carlos:

Este humildinho blog pode exercer a liberdade de fazer de alta voz para aquela gente que necessite qualquer medio de comunicaçom para fazer chegar as suas preocupaçons á sociedade.

Sobre a via formal, nom se preocupe, que nom só as empresas tenhem asesoria legal. Tamén o movimento#blgtk08# cidadám sabe defender-se destas ameaças.

E já hai gente estudando o do impacto socio-ambiental.

Por certo, isso que vejo na foto do video de youtube, na margem inferior... e mesmo na parte superior direita... nom é umha aldea?



saúdos,



Comentário por madeingaliza (23-01-2008 09:26)
4 Señor Juan Carlos:

Antes de facer tan tallante afirmación "É unha acusación totalmente falsa a que se fai de presionar aos p#blgtk08#ropietarios" infórmese vostede ben dado que é un feito un tanto grave e pode ser que ao poñer a man no lume saian faíscas.

Comentário por 2.010 Odisea en Lamela (23-01-2008 20:30)
5 Como moi ben dicides no vídeo de YouTube, Lamela pronto sufrirá unha grande transformación, cousa á que a maioría dos veciños non está disposta.
Porque non sei se sabedes que es#blgtk08#te polígono tan maravilloso que presentades afecta á explotacións agrícolas, augas de consumo doméstico...
entre outras cousas que non quero mencionar agora.
Un saúdo!!!
Comentário por Unha veciña de Lamela (23-01-2008 20:31)
6 Señor Juan Carlos:

Antes de facer tan tallante afirmación "É unha acusación totalmente falsa a que se fai de presionar aos p#blgtk08#ropietarios" infórmese vostede ben dado que é un feito un tanto grave e pode ser que ao poñer a man no lume saian faíscas.

Comentário por 2.010 Odisea en Lamela (23-01-2008 21:08)
7 señor juan carlos con respecto a lo de la salida de la autopista no se puede evitar y lo de la salida de la autopista puede estar relacionado con el tema del famoso polígono, O NO?, y mire usted cuanto nos veneficia la salida, pregunte a los vecinos lo contentos que #blgtk08#estan, y me pregunto¿no nos daría el mismo veneficio tanto a Lamela como a Bandeira hacer el polígono en ese espacio de tierra que hay entre la nacional 525 y la pista que va hacia el lugar de la Casela?, a claro pero hay no hay nada ilegal para legalizar. Un saludo.
Comentário por el pluma (23-01-2008 23:00)
8 señor santelo donde esta e triste que antes co pp ahora co soe e o bng son todos unos caziques a parroquia de lamela quere o progreso pero non a ruina de unha aldea que se vive de puta madre e polo interes de unhos caziques con moitos cartos#blgtk08# que o único que queren e oseo interes propio de sacar un plan que todos sabemos que non ten futuro pa a parroquia si non pa unos poucos e una peno santelo reaciona que todo dios sabe o que se mea. Santelo o ken sea da a cara e di a verdade
Comentário por un veciño de lamela (27-01-2008 23:18)
9
As zonas verdes son inmensas, a zona de ocio marabillosa , as empresas limpas, o aforro enerxético é impactante... Hipocresía barata dende a ignorancia e a avaria. É unha mágoa que ainda quede xente polo mundo que non sepa qué significa a ecoloxía, verdade? Que lixeireza! Estades cegados polo diñeiro e queredes cegarnos aos veciños a base de videos promocionais feitos baixo patrón. Non nos subestimedes!!!! Acaso pensades dar diñeiro a empresas locais? Menuda utopía vos ronda pola cabeza. Ou simplemente acabaredes enchendo as nosas terras con empresas foráneas favorecendo ao monstro da globalización?
Qu#blgtk08#e pasará durante toda unha vida construíndo un polígono, virán a facelo empresas ecotecnolóxicas? Por favor, que todo isto é un soño co que espertou un día un home que non se pon límites nin fronteiras. Afán de protagonismo, moitos falsos sorrisos e moitas palmadiñas no lombo...Pero pensástedes en gastar diñeiro en enquisas do que pensan os veciños, en facer estudos sobre o impacto na zona?
Parece mentira que a proposta salga dun que se criou nas mesmas terras que agora quere asolagar. Está ben ter ambicións, pero contade en que non todas se fan realidade e menos, como xa dixen, a base de falsos sorrisos!!!
Comentário por Será esta a fin do mundo? (28-01-2008 01:43)
10 estou segura que se con esas estupendas ideas de futuro vostedes non gañasen nin un peso a súa maneira de defendelas sería bastante menos enerxética, asique este gr#blgtk08#upo de individuos "egoistas" (como vostede di), daremos o noso criterio,queira vostede ou non, porque nos o único que gañamos e decidir na aldea que queremos vivir.
Comentário por tamos sempre na mesma (29-01-2008 09:46)
11 Señor Santalo e loxico que defenda usted este proxecto porque vostede como quen di non seria nadie sen esta xente que tanto lle axudou. Usted e un chupatintas coma os outros e nin sequera vive nesta aldea para poder falar dela porque non intenta levar este proxecto po lugar onde vive. Se quixeramos industria estariamos vivindo nunha cidade, ata o momento ainda existen pisos pra comprar. Non solo falamos de q#blgtk08#ue non nos interese avanzar se non tamen que non queremos perder o noso lugar.Como vostede nombra a autopista dicir que por iso mesmo xa nos chegou o progreso estamos a 10minutos tanto de santiago coma de lalin o progreso tamen e iso e non queremos que unha aldea como e Lamela acabe transformada en un monstruo de cidade. Por ahi se empeza non intenten poñernos un pano nos ollos xa que temos criterio propio.
Comentário por anónimo (29-01-2008 10:53)
12 Non queremos ni industrias con chimeneas nin falsos poligonos ecotecnicos sexan verdes pradeiras ou lodeiras gustanos tal e como esta por iso vivimos aqui n#blgtk08#adie nos obliga a facelo cousa que todolos que estan detras o unico que pensan e nos cartos nadie da duros a catro pesetas e nadie pregunta a nosa opinion.
Comentário por Xustiza (29-01-2008 11:22)
13 Non queremos ni industrias con chimeneas nin falsos poligonos ecotecnicos sexan verdes pradeiras ou lodeiras gustanos tal e como esta por iso vivimos aqui n#blgtk08#adie nos obliga a facelo cousa que todolos que estan detras o unico que pensan e nos cartos nadie da duros a catro pesetas e nadie pregunta a nosa opinion.
Comentário por Xustiza (29-01-2008 11:25)
14 Suponho que debido á resposta da gente diante do projecto LAMELA 2010, acaba de se retirar do YOUTUBE o vídeo promocional sobre o Parque Tecnológico.

Retirar este docum#blgtk08#ento audiovisual só pode significar um passo mais no ocultamento de informaçom sobre este plan industrial.

Talvez hai mais que esconder do que parecia?

Comentário por madeingaliza (30-01-2008 21:59)
15 Isto é unha menxase a alcaldesa de Silleda, non nos falles, Iso algo ilegal do que falan todos os comentarios construíronse perante o goberno do PP. Que se note o cambio.A ver se #blgtk08#alguha ves mandan as persoas que queren vivir en paz e non os cartos de catro. Pregunto ¿que fai un empresario do BNG metido nesta maraña oscura e sen sentido) ou ¿non é verdade?
Comentário por Lamela 2010 non (31-01-2008 13:57)
16 pa que se quere un puto polígono no medio dunha aldea rural habendo en menos de 30 quilómetros 3 polígonos, pero non! teñen que #blgtk08#vir meter esa merda en lamela e Cervaña que a leven pa súa casa que a nós non nos fai falla!
xa se verá se é como din...
Comentário por (14-02-2008 13:34)
17 pa que se quere un puto polígono no medio dunha aldea rural habendo en menos de 30 quilómetros 3 polígonos, pero non! teñen que #blgtk08#vir meter esa merda en lamela e Cervaña que a leven pa súa casa que a nós non nos fai falla!
xa se verá se é como din...
Comentário por (14-02-2008 13:34)
18 Preguntome que estarán argallando o señor Santaló e os seus socios,pois seguen ocultando a información.Xentes de Lamela e Cervaña mirade ben o que facedes antes de vende#blgtk08#r, non vaia a ser que legalicen as naves, nos enchan Lamela e Cervaña de moitas máis,logo lles vaia mal e convertan Lamela nunha barriada, despois xa non hai volta atrás
Comentário por Lamela 2010 non (14-02-2008 19:07)
19 Veciños de Lamela e Cervaña unídevos e mirade polo voso, pois eles van o seu,toda esa patraña que contan "Lamela vai chegar a ser..." va que o tendes oído. Se cando lle mandaron parar as naves as pararan non teríamos iste#blgtk08# problema. Alucíname que o BNG apoie isto, habendo por medio unhas naves ilegales construidas co PP gobernando no concello, gustariame unha explicación pola súa parte, básome nunha información que sae no Faro o 15-9-2007
Comentário por Lamela 2010 non (14-02-2008 19:27)
20 eu tamén estou encontra do poligono en lamela pero hai algo no que vos equivocades; o poligono non é so de lamela tamén é de cervaña e fa#blgtk08#i tanto dano a un como a outro lugar. Asique me parece moi egoista nomear a este polígono como de lamela cando non é a realidade!
Comentário por cervaña (21-02-2008 14:24)
21 eu tamén estou encontra do poligono en lamela pero hai algo no que vos equivocades; o poligono non é so de lamela tamén é de cervaña e fa#blgtk08#i tanto dano a un como a outro lugar. Asique me parece moi egoista nomear a este polígono como de lamela cando non é a realidade!
Comentário por cervaña (21-02-2008 14:24)
22 Cervaña non estou en contra tua pero informate ben porque so e de lamela que os prados sexan de xente de cervaña non signifaca que sexa de ali non e por mal nin para que c#blgtk08#he pareza mal e certo que lle fai tanto mal a uns coma os outros pero os lindes estan ben claros non quere dicir que algun dia se isto fora pra adiante chegar ata cervaña.
Comentário por Veciño de Lamela (25-02-2008 10:42)
23 e que os terreos sexan de xente de cervaña non implica que o poligono tamén? e querido amigo de lamela debo#blgtk08# recordarche que se non nos unimos cervaña e lamela non poderemos facer nada!
espero a tua resposta
Comentário por cervaña (26-02-2008 11:40)
24 Boas ante todo quero felicitar os poucos e espero que co paso do tempo sexan mais veciños de cervaña e lamela principais afectados por este atropelo os seus bens que deixaron de xeneración en xeneración os nosos ancestros para como ven di algun nestas mensaxes se fagan uns poucos mais ricos do que son a costa de unha xente da aldea a que sobre todo ten vondade e aprecio hacia todo o que lle rodea.
Logo de este pequeno encabezamento quero decir que me sorprendeu ver na internet como visitando os pobos de donde saiu a miña familia que hoxe por desgraza tivo que ir vivir a outros lugares,coruña vigo s. sebastian etc pero que lle gusta cada fin de semana ver os seus conveciños ver a riquexa de poder ter as suas explotacions gandeiras xerando asi vida no rural, ainda asi vexo como pola desgraciado afan de mais riqueza de uns poucos,que a larga morren igual ou antes que os menos ricos teñen que sufrilo todo un pobo e querome explicar:
1- me imaxino#blgtk08# que o señor santalo que mais arriba defende o indefendible mira como non polos seus intereses pero seguro que xuridicamente sabe que unha autopista sexa do estado ou autonomica e un ben publico para beneficiarse todos non uns poucos como ven queda aclarado no interese dos promotores do poligono,!coño que non me dera de conta son os mismos que edifican sen licencia nun terreo dedicado a agricultura! a esto chamaselle listos que se rien de todos dos veciños da xustiza e do goberno , de todas formas a proposta que tanto se defende ,eu entendoa o poligono "blanquea moito diñeiro negro",pero ainda asi ahi que ter moi poucos escrupulos para querer ubicalo encima dos manantiales dun pobo enton entendo que o pobo de lamera e cervaña esta dacordo con eso NUNCA!!
2-ven claro queda que pasa coas explotacions agricolas cerranse e despois vivese do fume das naves porque xa me gustaria crelo que son ecoloxicas, xa que a dia de hoxe nunca vin algo asi
3-
Comentário por deprimido (27-02-2008 23:55)
25 por certo xa non seguin co punto tres porque e perder o tempo xa poñerá a xustiza ou o sentido comun a cada un no seu sitio, se e o sentido comun e bo de arreglar se ten que ser a xustiza, na carcere ahi sitio para os ricos de pacotilla ou promotores d#blgtk08#e poligonos e obras ilegais que venden os veciños como vendin anteriormente con unha palmada no lombo.
FORZA CERVAÑA E LAMELA !!UNIDA XAMAIS SERÁ VENCIDA¡¡ E MENOS POR XENTE INDESEABLE QUE XAMAIS SERÁ DIGNA DE VIVIR NOS POBOS DOS MEUS ANCESTROS
Comentário por deprimido (28-02-2008 01:16)
26 Teño que dicir que ainda que non teña moi claro se estou a favor ou encontra de este poligono teño que dar un boto a favor dos promotores deste proyecto quero dicir que ainda que eles se fagan mais ricos do que son vexo normal porque tamen son os que arriesgan os cartos e se non que lle pregunten os seus empleados que non son poucos e coñezo alguns gracias a eles ainda que leven o beneficio que e o mais loxico teñen un posto de traballo digno e ben pagado coas suas pagas extras e vacacions que non e facil de conseguir hoxe en dia e que ain#blgtk08#da que protesten polos jefes que empleado non o fai. Quero dicir que claro que miran por eles mesmos quen non o fai se agora mesmo cada un que escribe estas lineas o esta a facer por el mesmo pero tamen ai que recoñecer que gracias a eles ai moitas familias que comen. E que iban mirar igual por eles mesmos se o fan noutro lado ben lonxe de aqui iban levar beneficios pero loitan polo pobo que os veu nacer e iso creo que nadie yo recoñece. E e un punto a favor. Quen diga o contrario mente non son xente mala e as cousas ai que dicilas claras.
Comentário por (08-03-2008 10:29)
27 amigo meu pareceme que segun vexo na tua mensaxe anterior non e esteas dudoso o que queres dicir e que estas a favor de por non decir que te ves na rua si vas en contra dos promotores ou ben non levas un bo tanto% polo traballo ,decirche que os cartos arriscanse en zoas declaradas com solo industrial, e si quixeran xa tiñan cheo os poligonos de medio galicia.
Con respeto o soldo digno e ben pagado habia que preguntarlle a algun deles porque tiberon que lebar de abal a un familiar porque a base de cotizacion que tiña non tiña nada que ver co que cobraba tamen decirche que sen o poligono a xente come igual gracias a dios e as terras que ata o de agora dan herva que comen as vacas e logo producen o leite a carne etc, terra que baixo dela se e#blgtk08#ncontran preciosos mananciais que se distribuen polas moitas casas da redonda e que teñen un valorincalculable.
En canto a que iban mirar igual por eles xo dudo porque ainda non mirar por eles mesmos como para facer caridade polos demais ,non nos engañemos mais esto só e un caso de capricho que pode sair mais doloroso que unha almorrana os promotores e repito non vexo que lle regalen nada a ninguen mais que os seus bolsillos.
Por certo se ahi que decir as cousas claras que empezen eles por dicir os verdadeiros intereses economicos que se esconden detras deste poligono,que a dia de hoxe andiven por moitos sitios e non vin tal interes privado como neste bonito e unido pobo

"Xa di o dito por el interés te quiero andres"
Comentário por farruco (09-03-2008 09:07)
28 Querialle contestar a ista persoa que lle da o voto a favor ós promotores por varias razóns:
1ºNingún empresario fai nada de máis pagándolle o salario e a extra que lle corresponde a cada traballador o contrario sería ilegal, que xa sei que se fai e ainda porriba véndese o favor "que che dou traballo".
2ºA ist#blgtk08#es empresarios ou algúns deles cando empezaron,axudáronos moita xente de Lamela e supoño que de Cervaña desinteresadamente e agora parece que se esquenceron.
3ºEu entendo que poidas ter medo do teu posto de traballo, pero se levan as naves para un lugar axeitado sen que perxudique a ninguén pdenche dar alí traballo
Comentário por lamela 2010 non (10-03-2008 22:13)
29 Para empezar eu non traballo ali e para seguir trabllei moito tempo debaixo de xente que nin sequera me daban o que poñia a nomina e as vacacions nin velas asi que sei do que falo. Non levo ningun tanto por cento polo que estou dicindo, pero non todo o mundo pensa coma vos e eso tamen e respetable. A xente pensa que por facer un favor teslle que estar agradcendoo toda a vida pois ve#blgtk08#n se e asi enton valla puto agradecemento a quen che axudou a que o teu negocio non fundira porque a eles axudaronos pero eles tamen axudaron. O que pasa e que para que algo non vaia para arriba ai que descalificar a quenes o queren facer en vez diso porque non xuntades razons suficientes sen insultar os promotores, se as ai noraboa presentadeas ou facede huelgas ou o que queirades.
Comentário por (13-03-2008 18:34)
30 Perdoa eu non insulto a ninguen, solo digo que a todo traballador hai que lle pagar o seu salario e a súa extra e non por iso lle temos que deber favor a ninguen, ou non é así
o millor ti pensas que debemos dalas gracias porque nos paguen, "o feudalismo xa acabou a Dios gracias" eu si traballo terei que comer, ou sólo ten dereito a comer o empresario.
Das impresión que eres un deles camuflados, en todo caso no me importa, en ningún momento se foi en contra da empresa e os seus empleados,nos o que non queremos é o polígono na zona#blgtk08# onde o queren ubicar, porque é unha aberración, polo dito en todos os comentarios anteriores, " Salvar unhas naves ilegales, no medio das casas, encima de traidas de augas,mortalizando explotacións gandeiras etc etc.
Xa o dixen noutro comentario se as naves se parasen cando dou a orden a xusticia non estariamos con iste problema pero como xa nos creémos poderosos e somos amigos de, aquí todo vale, chegou a hora e non valeu. A disculpa dos postos de traballo, me parece un engaño para ter a xente amedrentada e tapar as súas ilegalidades.
Comentário por lamela 2010 non (14-03-2008 04:28)
31 Por certo temos o señor Santaló moi calado, non estará argallando traernos unha celulosa,pois foi a súa ameaza.Estou seguro qu#blgtk08#e imaxinou ista pandilla de ignorantes e aldeanos amendrentos eu enseguida. Señor Santaló ás veces a prepotencia pasa fatura.
Comentário por lamela 2010 non (14-03-2008 04:40)
32 Lamela e Cervaña seguides unidos, penso que a legalidade va#blgtk08#ille poder os que se cren poderosos, tampouco é para tanto.
Comentário por lamela 2010 non (14-03-2008 04:45)
33 Por certo temos o señor Santaló moi calado, non estará argallando traernos unha celulosa,pois foi a súa ameaza.Estou seguro qu#blgtk08#e imaxinou ista pandilla de ignorantes e aldeanos amendrentos eu enseguida. Señor Santaló ás veces a prepotencia pasa fatura.
Comentário por lamela 2010 non (14-03-2008 04:50)
34 Hola a todos da gusto ler cousas interesantes coma as anteriores, dende a miña lexania o problema e logo de encontrar nas hemerotecas de varios preriodicos da zona,encontrome que !!menuda trama tiñan montado neste concello¡¡ xa me imaxino:
ti construe que o alcalde son eu e son quen mando e non pasa nada=3000?
en vez de unha nave facedes duas ou tres,nada non pasa nada dadelle para diante=6000?
que dan orde que se paralice toda construcion falamos co alcalde e a respopsta e facil,apurade o que poidades mentres o dea aguantado que por parte do concello estamos xordos=5000?
que ven unha inspecion da policia municipal, non pasa nada xa aviso eu e non teñades ali ninguen traballando e xa esta=1000?(esta clase de favor costa pouco xa que o tramite faise do telefono de un outro)
que dan a orde de paralizacion das obras,nada unha chamada a a#blgtk08#utoridade e todo arreglado solución:traer gruas e gruas para que se traballe dia e noite eu na foto dun periodico vin alomenos 6 pero bueno,veña para diante que esto ta todo ven _______? (a esto que lle poñan precio entre os promotores e mais o alcalde que non debeu ser moi barato)
En fin poderia seguir tempo e tempo porque hai tanto que ler que teria que esperar a semana santa para ler todo o que hai nas hemerotecas dos xornais voz de galicia, diario de pontevedra, faro de vigo etc etc etc.
Por certo como ver di lamela 2010 teño tanto tempo libre en semana santa porque o di a lei os convenios tanto sea do comercio como da limpieza como da construcion, porque estou seguro que se foran os empresarios os que acordaran estes dereitos estabamos com o na epoca do señor feudal ti traballa non cobras e das as gracias.

!!!!Estabamos apañados¡¡¡¡¡
Comentário por (14-03-2008 10:28)
35 OOOOOOOOOLEEEEEEEEEEE
OOOOOOOOOLEEEEEEEEEEE E
OOOOOOOOOOOOLEEEEEEEEEEE os promotores do poligono, acabo de ver na prensa de hoxe que os 2 poligonos de lalin teñen unha plantilla de traballadores de algo mais de 1700 traballadores en 101 empresas e sen embargo estos cerebritos do poligono ecotecnoloxico emplean xa de entrada a 2000 traballadores ,gustariame preguntarlle o señor santaló#blgtk08# que explicara nesta paxina como é que en mais de 10 anos de funcionamento e varias fases de ampliación non deron chegado en lalin a tantos traballadores,sen embargo como ven din estos individuos que se consideran tan ecoloxistas en lamela-cervaña fano !!!!de golpe¡¡¡.
Creo que e hora que salgan do despacho e mais das nubes e empecen a vivir na terra.
SAudos a todos os viven na terra.
Comentário por deprimido (19-03-2008 21:56)
36 veciños de lamela mais de cervaña, non creo que este sexa o momento de loitar por si o poligono afecta a lamela ou cervaña,o meu pensar debemos estar xuntos mais que nunca como sempre estivemos, xa que o poligono afecta#blgtk08# directamente o noso contorno....Unamos nosas forzas....Se tantas ganas teñen de montar industrias , recodar que esta xente ten moito sitio en silleda,lalin,e mais que en chapa ainda se esta loitando por un poligono...
Comentário por flower-power (31-03-2008 10:42)
37 Hola muy buenas me gustaria saber como va el tema del poligono de lamela porque, igual me han informado mal pero me han dicho que lo del poligono era un bulo para asi presi#blgtk08#onar para legalizar unas naves que hay en lamela ilegales y bisto esta que en este pueblo teneis muy poca gana de el, seguro que tambien podeis informarme de esto .Gracias
Comentário por rufino (20-04-2008 22:46)
38 Querialle contestar o amigo Rufino, preguntas como vai,haberá que lle preguntar o señor Santaló que está moi caladiño despois de soltar todo aquelo de que éramos unhos poucos que non queriamos o progreso pero si a emigración, e que onde se facía o polígono nin habia casas, nin tr#blgtk08#aidas de auga etc e parece ser que todo é un humedal. Pregunto iste señor Santaló deberá algún favor ou pola contra pensa facerse rico mercando terreo rústico a catro patacón e logo recalificar, todo a conta deses poucos que estan en contra do progreso. Gustariame que mo aclarase
Comentário por lamela 2010 non (25-04-2008 18:57)
39 Quérolle seguir informando a Rufino pois agora xa teño máis información.
Este polígono é ilegal por:
1º Preténdese legalizar 2 naves con orden de derribo.
2º Ás naves están a menos de 5 metros da primeira vivenda dun lugar con varias máis
3º Ós límetes do polígono están a m#blgtk08#enos de 100 m de varias vivendas.
4º Todas ás parcelas que incluiría o polígono están concentradas.
5º Toda a extensión do polígono é un humedal con regatos, hai unha zona sen cultivar porque non entra un tractor en ningunha época do ano e varias brañas nas que só entra nas épocas secas
Comentário por lamela 2010 non (15-05-2008 19:03)
40 Sigo
6º Quedan dentro da extensión do polígono bastantes trídas de auga privadas (legalizadas) para o consumo doméstico de bastantes veciños.
7º O polígono suporía o cerre de dúas explotacións gandeiras e quedarían#blgtk08# afectadas outra de vacas e unha de ovellas.
8º Quedan dentro do perímetro dous cachos de monte e xusto no borde o único monte que queda no medio da aldea
Isto é o que hai visto por xente que controla de urbanismo
Comentário por lamela 2010 non (15-05-2008 19:15)
41 Quérolle seguir informando a Rufino pois agora xa teño máis información.
Este polígono é ilegal por:
1º Preténdese legalizar 2 naves con orden de derribo.
2º Ás naves están a menos de 5 metros da primeira vivenda dun lugar con varias máis
3º Ós límetes do polígono están a m#blgtk08#enos de 100 m de varias vivendas.
4º Todas ás parcelas que incluiría o polígono están concentradas.
5º Toda a extensión do polígono é un humedal con regatos, hai unha zona sen cultivar porque non entra un tractor en ningunha época do ano e varias brañas nas que só entra nas épocas secas
Comentário por lamela 2010 non (15-05-2008 19:48)
42 Muchas gracias Lamela 2010 non si todos pensaran como usted seguro que se acababa esta Galicia de corruptos, por cierto conocí a un avogado en una comida de empresa que está metido en el conflicto municipal de Silleda , ya que tiene una empresa que le deben mucho dinero por parte del anterior alcalde y me comentaba que estaban pensando en meterlo en el juzgado de lo penal en Santiago para ver si recuperaban el dinero porque supuestamente no tiene un duro ,cosa rara si dejo tanto pufo.
Vamos al tema que me estoy desviando me co#blgtk08#mentaba que detras de la construción del poligono está mucha gente del concello (varios ex-alcaldes,constructores,empresas de excavaciones etc), y comparto contigo que querian engañar ala gente comprando los terrenos agricolas por cuatro perras y luego recalificar el terreno y ganarse una media de 55? por metro cuadrado a multiplicar por el total de superficie del poligono da un suma muy jugosa para cualquier persona, no me estraña que os quieran convencer a cualquier coste mejor negocio no lo hace ni el mismo GINÉS JIMÉNEZ.
Comentário por rufino (17-05-2008 09:29)
43 moitas grazas Rufino eu non tiña tanta precisión no que gañaban. Pero para colmo van de víctimas. Sobre o señor ex-alcalde, non estaría mal que lle deran unha lección de humildade. Ó#blgtk08# señor Santaló tampouco lle viría mal, pois polo que escribiu anteriormente, parece un señor feudal, parece que menosprecia a xente da aldea, e eses tempos xa se acabaron!!!!!!!!!!!!
Comentário por Lamela 2010 non (17-05-2008 17:25)
44 pois eu digo que este pobo e unha casa de putas solo hay caciques e terratenientes que#blgtk08# todos sabemos quen son ademais de os irmans villar de turno.pero non nos esquezamos
Comentário por VECIÑO DESKICIADO (02-09-2008 12:47)
45 pois eu digo que este pobo e unha casa de putas solo hay caciques e terratenientes que#blgtk08# todos sabemos quen son ademais de os irmans villar de turno.pero non nos esquezamos
Comentário por VECIÑO DESKICIADO (02-09-2008 12:47)
46 deskiciado non sufras mais que como ven di un dito da nosa terra " a todo porco lle chega o seu san martiño",e sempre acerta ,por certo cad vez resultame mais facil entender o levantamento por obra e gracia das moles de cemento en lamela solo fai falta ver as fotos do equipo de futbol e xa se entende entre#blgtk08# os do equipo esta de dianteiro mismisimo "vieites" para os amigos supoño que será roucho" eso si seguido de cerca do seu fiel siervo o concejal de obras co comisión.
Asi vamos non me estraña que esto revente por todas partes o malo vai ser cando algun teña que ingresar na lama por Mafioso
Comentário por Un mais do pobo (03-09-2008 23:30)
47 Hola estou de acordo en moitas cousas que dicides pero non estaredes mezclando papas con berzas o meter o club de lamela no meollo neste equipo ai moitos dos pobos dos arredores na directiva que non teñen que ver co poligono ademais que corrupcion aino en todolos lados solo ai que ver as edificacions que leva#blgtk08#ntaron en piñeiro aproveitando que as miradas estaban todas postas en lamela, e seguindo por algunha mais na bandeira cando nin sequera temos plan urbanistico, eu so digo que o mundo en si e corrupto e ainda que consigamos que tiren as naves vendran outros que o faran peor, o pobo de marbella temolo moi cerca
Comentário por (09-09-2008 16:22)
48 Hola veciños polo que vexo e escoito nas tabernas a cousa do poligono está media parada ou eso e a impresión que me da a min, de todas formas non é para que se confie ningun veciño xa que asi so#blgtk08#n os negocios primeiro o carto e despois a dignidade.
en resumo ¿algun veciño sabe con certeza como anda o conto?
saudospor adiantado a todos/as veciños de lamela e cervaña
Comentário por anticorrupcion veciñal (26-09-2008 00:35)
49 Hai ben tempo que non ría tanto coma lendo estes comentarios, sodes boísimos, tanto os artigos coma os vosos nomes, o que traballa polo caldo, claro que sí que somos demócratas tes dedeito a que mexen por tí , e ti dicir que chove quente, se ti es felíz... eso e o importante. Mira se vos quentades que acabades pelexando entre vos,eso nunca home e o que eles queren. E non me lle chamen Santelo, Sr.Santaló con til non ó pra que sone foco como a súa cabeza. Sr. Santaló vostede terá moitos coñecementos de dereito , por que lle pagaron a universidade seus pais para iso, pero afortunadamente para nos os paifocos da aldea como vostede dí, a ser persoa non enseñan en ningunha universidade do mundo, por iso vostede e súa pandilla de supermens non teñen nin puta idea de honra, lealtade, nobreza... para que seguir con adxetivos que na #blgtk08#vida van saber usar. Nos os aldeanos de Lamela-Cervaña-Piñeiro e arredores, algúns non todos,amáis de aprender a ser persoas tamén tivemos acceso a algún que outro coñecemento e aínda os meus ancestros sen ningún, eran ben difíciles de enganar e facer comulgar con rodas de carros. Din que non se deben dar consellos a non ser que chos pidan ou que a túa vida dependa deso, vou facer unha excepción.
1ºNunca subestimes a ninguén, por pequeno que pareza sempre pode ser máis hábil.
2ºSe queres topar no teu camiño educación, lealtade, bondade e agarimo...lévaos contigo!!!!

PD: O que non sei e o tema do fútbol d que vai pero apostaría a que a directiva está formada por algunha destas lindezas ( Os supermens me refiro.)

Gracias a todos por facerme estas horas de insomnio máis levadeiras.
Comentário por Canis Lupus (03-10-2008 01:53)
50 Quince empresas, que crearán 121 empleos e invertirán 21,7 millones en Area 33.
En la ampliación de Área 33 se situarán quince empresas. Además de Cometal y Nudesa, estarán firmas de construcción, carpintería, automóvil, transporte, distribución alimenticia, y venta de material electrónico. Su implantación supondrá 121 empleos y la inversión de 21,7 millones de euros.

Señores ecotecnolóxicos, en silleda t#blgtk08#eñen vostedes un terreo perfectamente legalizado para poñer as suas super empresas e ademais codearianse co mesmisimo quintana que seguro que lle gustaria vender o pobo que crean mais de 2000 EMPLEOS, e poderian deixar a xente de Lamela e Cervaña en paz, cos seus bonitos prados verdes que nun futuro xa llo daran eles a quenqueiran sen que veñan a roubarllo ninguen.
Saudos a todos os de Lamela en especial a JACS.
Comentário por LADRONS NON!!! (28-10-2008 08:27)
51 Gustariame ver a min fotos dos prados en concreto nesta epoca do ano solagados de auga, gustariame saber que ganaderias de vacas e ovellas con nomes que se irian o tacho, gustariame saber canta xente de Cervaña e Lamela se dedicaran a agricultura (existen prados abandonados por non ter quen os traballe)e sobre todo canta xente ten que ir traballar a mais de 25 km por non ter un posto de traballo cerca da casa e mais gustariame saber os plans que teñen os ma#blgtk08#ndamais para o tan pronunciado obxectivo de promocionar o rural cando nin podes edificar ni tes traballo suficiente para poder subsistir. Non teño estudios, pero teño duas mans para traballar e necesito postos de traballo para facelo e levar os meus soños e inquietudes cara adiante, para iso aposto pola xente que ainda que leven o seu beneficio me den oportunidades, o que si me gustaria e que se fixesen as cousas ben pero nunca botaria para atras o progreso
Comentário por (06-11-2008 22:41)
52 Non podo parar a pensar mais, pois cando mais o penso menos o comprendo. ¿como pode ser que xente do noso tempo poida pensar en contra da progresion. Considero que nos tempos que vivimos se hai postos de traballo será mellor ¿ou non? Se hai traballo hai vida. Non podemos pensar en quen e o promotor ou dexa de ser. Penso que hai moitos entereses creados. Cantos mais postos de traballo existan, mais vida se produce ó redor. Todo e unha cadea. En algún tempo cando se fixo a concentración parcelaria oubo quen se opuxo; que lle digan agora de quitar as pistas que os levan a porta da casa. Hai quen no progresa inda que pasen mil anos por eles,#blgtk08# pero tampouco entendo a mentalidade de alguns xóvenes que se opoñen a canto e bo pra o seu futuro. (ou de seus fillos e netos) quen sabe. Quen lle dera a outros que lle ofreceran uns postos de traballo na nosa terra. E maís cando se veu un proyecto de polígono tan ecoloxita. Non importa quen teña a idea, o importante e que se faga e ir pa diante non pa tras coma os cangrexos. Sempre fala a persoa que mais ten que calar. Ninguén amenazou pra vender as súas terras. E millor enterarse da verdade antes de falar. ¿Onde están os verdes prados de que falan? Millor diremos de quitar unhas brañas que mais ben son un perigro. Gracias e perdoen.
Comentário por Galeguiña (07-11-2008 01:53)
53 CALEGUIÑA resumindo que che deben pagar moi ven por facerlle o traballo sucio a xente que vai pola vida con un monton de ilegalidades, pero bueno eu entendote, os favores ahi que pagalos e igual no teu caso boa falta che fai facer a "pelota".
De todas formas decirche varias cousas:
1.Que haxa postos de traballo esta ben pero as industrias situanse en lugares debidamente legalizados para tal fin chamados POLIGONOS INDUSTRIAIS e non en solo rustico.
2.En canto a concentración estou dacordo que alguns a querian e outros non,pero esta ahi e vai facer sempre de beneficio para todos, o pologono NON.
3.En relación o traballo na nosa terra que sepas que a nosa terra galega ten bastante superf#blgtk08#icie industrial: Lalin, Silleda, VIla de Cruces, Santiago etc etc, na que hai moitas industrias montadas e con espacio para máis e que como ben dis tamen dan traballo para moita xente, eso si seguro que non son con un proxecto tan "ecoloxista " como ven ti debes saber moi ben ¿verdade?
4.Tamen decirche que os verdes prados son nosos e o ser nosos en propiedade temolos como queremos verdes, marrons secos, con silvas e toxos ou con un espantallo.
E rematando decir que esto solo e a miña forma de pensar que seguro que mais xente pensa igual pero non o di pero eu non suelo calar, cando outros/as falan xente por interés soamente e con esto tamen creo que lle contesto o anterior post antes de galeguiña
Comentário por = de Deprimido (01-12-2008 00:39)
54 Decirche deprimido que respeto o que dis ainda que non o comparta, non coma ti, que o único que sabes facer e faltar o respeto porque non se pensa igual ca ti, pareceme ben os teus argumentos pero e a miña maneira de pensar e tan respetable coma a tua non por iso me pagan nin me untan nin me fan favores que teña que pagar, a min non me paga nadie por escribir isto por qu#blgtk08#e podria dicir moitas outras cousas que penso de xente coma ti pero ante todo ensinaronme educacion. Decirche que os prados son vosos pero non todos teus tamen son meus. Entendeo como queiras. Non te crezas tanto que cervaña, lamela ou piñeiro non consta solo de tres veciños, moita plataforma antitodo pero ai mais xente que o millor cala pero non por iso pensa coma vos.
Comentário por (06-12-2008 21:20)
55 pode ser non cho contradigo pero tamen decirche,non sei se eres galeguiña, q tamen che podo asegurar que estas moi errado/a xa que ahi mais xente q cala pero non e tonta ,aseguroche q#blgtk08#ue non quero q nadie pense coma min soio vexo q pensan por si mesmo, a dia de hoxe que lle viron o cu a curuxa e xa non se enganan con palabritas
gracias e un saudo para tod@s
Comentário por deprimido (06-12-2008 23:45)
56 Estiven lendo estos últimos comentarios e gústame que saian outras opinións pois ata agora estaban moi caladiños, me parece ben, pero non estou de acordo que nos chamen anti-progreso, para o progreso hai unhas leis a cumplir unha delas é,entre outras, que non se pode facer un polígono onde hai fontes e humedales. Polo que respeta ao Sr. Santaló foi él quen empezou a insulta#blgtk08#r e mentir. A Galeguiña quérolle decir que no na enganen, os postos de traballo podense conseguir sen facer atropelos,e por eso temos que loitar e unirnos todos, a ver se por unha ves na vida se consigue facer as cousas ben. Eu pódoche asegurar galeguiña que non teño nada contra ninguén pero non quero unha nave diante da casa, habendo lugares máis apropiados para colocalas
Comentário por lamela 2010 non (11-12-2008 20:26)
57 e que dim os partidos polí#blgtk08#ticos locais de todo isto?
Comentário por curioso (20-02-2009 18:31)
58 Força! Eutsi goiari!

Um saudo aos veçinhos de Lamela!#blgtk08# Gritadelhes alto e claro a esses caziques que Galiza nom se vende!
Comentário por (22-02-2009 22:09)
59 galiza nom#blgtk08# se vende!
Comentário por gz (23-02-2009 12:57)
60 hoxe na reunion vaise montar unha boa cos da plataforma antipologonoo a ver que se coce nesta aldea de caciques que ainda #blgtk08#que pensedes que so son os ricos do pobo ahi mais dos que pensades e o peor e que son uns mortos de fame que lles dennnnn
Comentário por periquitoo (23-03-2009 15:06)
61 Hoxe periquitoo non ten porque montarse nada, eu entendo que se vai a falar co#blgtk08#mo persoas que somos, ou os que estades a favor querédela montar coma sempre.
Comentário por (24-03-2009 15:25)
62 ay ay ay señora alcaldesa parece ser que apolla a los corruptos empresarios prom#blgtk08#otores del polígono de Lamela al venir a esa reunion,casi mada. Viva Marbella.
Comentário por garzon (24-03-2009 17:13)
63 periquitoooooo! como se che ve o #blgtk08#plumero, e non lle faltes a nadie
Comentário por garzon (24-03-2009 19:55)
Deixa o teu comentário
Nome:
Mail: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
Comentário:
© by Abertal