Made in Galiza


Eu nunca serei yo
Um caderno de trabalho de Séchu Sende

A minha obra neste caderno está licenciada baixo creative commons, copiceibe.

O autor solicita comunicar-lhe qualquer uso ou modificaçom da sua obra no email de contacto aqui sinalado.

Contacto
madeingaliza
 CATEGORIAS
 FOTOBLOGOTECA
 OUTROS MUNDOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

NOM SERVIAM, NUNCA MAIS (1)


Comunicaçom, ecologia e cámbio social na Galiza


1. INTRODUÇOM

A palabra ecologia provem do grego oikos (casa, fogar) e logos (doctrina, ciencia). Alguém definiu ecologia como ?as relaçons dos organismos com o mundo exterior que o rodea, entre as que se podem contar, num sentido amplo, todas as condiçons de vida.?

Leonadro Boff dixo que a ecologia é um saber acerca das relaçons, interconexons, interdependéncias e intercámbios, en todos os pontos e en todos os momentos. E segundo o Manifesto Ecologista, a história da natureza nom é so natural, tamém é social.

Comunicaçom é o processo e o resultado da relaçom, mediada polo intercámbio de informaçons e emoçons entre indivíduos, os seus grupos e organizaçons sociais, instituçons, etc.

Comunicaçom, de COMMUNICATIO, significa compartir o que se tem em comúm, reciprocidade e diálogo, interacçom com o medio e transmisom de procesos diversos.

A comunicaçom gera comunidade e as comunidades sustentam-se em intereses comuns, temporais, duradeiros, em objectivos de actividade e existéncia . Os intereses comúns criam os bens comuns da comunidade, e INTER-ESSE, que tamém vem do latím, claro, fai referéncia ao estar ou ser entre espazo, tempo e persoas: convívio, comunidade.

Por tanto, a base material da criaçom e desenvolvimento dumha comunidade radica na necesidade de cooperaçom entre os membros da comunidade.

A criaçom de comunidades próprias é posíbel quando se estabelecem relaçons comunicativas que nom só respondem aos intereses próprios, individuais, senom que tamém procuram o benestar comum, o benestar doutras persoas.

É dicer, existe comunidade en quanto essa comunidade gera um proceso de comunicaçom.



A foto é de Mariano Grueiro
Comentários (0) - Categoria: Nom serviam - Publicado o 17-09-2007 18:55
# Ligazóm permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentário
Nome:
Mail: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
Comentário:
© by Abertal
Estadisticas y contadores web gratis
Estadisticas Gratis