Lectores Galegos en Bos Aires



Perfil
lectoresenbosaires@gmail.com
 O que lemos
 Buscador
 Blogomillo
 Esas lecturas pasadas
 Anteriores
 Destacados

Unha Fábula e outras sorpresas
Como fora anunciado, este sábado 14 de abril imos comentar no Café Tortoni a novela Fábula, de Xavier Alcalá. Entre as 16 e as 18, viaxaremos aos temerosos tempos da transición democrática en Galicia. Falaremos sobre a memoria colectiva e as memorias privadas, a pervivencia do pasado no presente, o veleno que espalla nas almas das xentes o esquecemento imposto, e das moitas maneiras que ten a verdade. Falaremos de identidade, da valentía de lembrar, da política da desmemoria... todos asuntos que temos tan presentes dende a nosa vida arxentina.

Ademáis, haberá unha sorpresa especial para os lectores de Fábula.

Finalmente, tamén no mes de abril e co gallo da Feira do Libro teremos ocasión de coñecer a algúns escritores galegos que chegarán a Bos Aires para presentar os seus libros. Na comitiva chegarán a poeta María do Cebreiro, o escritor Francisco Fernández Naval e o autor da novela Pensa Nao, que imos traballar en outubro no ciclo que nos achega, Anxo Angueira Viturro. Estamos procurando un oco na ateigada axenda que teñen estes visitantes para ter ocasión de que os podades coñecer e falar con eles nunha xuntanza á que -se somos quen de organizar- seredes todos convidados nos vindeiros días.

Por certo, Galicia dirá presente na 33º Feira Internacional do Libro de Bos Aires no Stand 2417 do Pabellón Amarelo. Nese lugar atoparedes literatura galega clásica e nova, información xeral sobre Galicia, mapas, discos e novedades. É cada ano un sitio de encontro e de disfrute.

A Feira do Libro estará aberta na Rural entre o 19 de abril e o 7 de maio. De domingos a xoves de 14 a 22, e venres e sábados de 14 a 23. As entradas custarán 5 pesos na semana e 7,5 pesos os venres, sábados, domingos e días festivos. Non pagarán entrada os rapaces de menos de 12 anos, os xubilados, profesores e universitarios (de luns a venres). O día sábado 28 de abril, co gallo da ?Noche de la Ciudad en la Feria del Libro? dende as 21 ata as 2 da madrugada a entrada será gratuita.



*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

Una Fábula y otras sorpresas


Como habíamos anunciado, este sábado 14 de abril vamos a comentar en el Café Tortoni la novela Fábula, de Xavier Alcalá. Entre las 16 y las 18, viajaremos a los temerosos tiempos de la transición democrática en Galicia. Conversaremos sobre la memoria colectiva y las memorias privadas, la pervivencia del pasado en el presente, el veneno que desparrama en las almas de la xente el olvido impuesto, y de las muchas manera que tiene la verdad. Hablaremos de identidad, de la valentía de recordar, de la política de la desmemoria... todos asuntos que tenemos tan presentes desde nuetsra vida argentina.

Además, habrá una sorpresa especial para los lectores de Fábula.

Finalmente, también durante abril y con ocasión de la Feria del Libro tendremos la oportunidad de conocer en persona a algunos escritores gallegos que llegarán a Buenos Aires para presentar sus libros. En la comitiva vendrán la poeta María do Cebreiro, el escritor Francisco Fernández Naval y el autor de la novela Pensa Nao, que vamos a trabajar en octubre en este ciclo que nos acerca, Anxo Angueira Viturro. Estamos buscando un hueco en la apretujada agenda que tienen estos visitantes para tener ocasión de que los puedan ustedes conocer y hablar con ellos en una reunión a la que -si somos capaces de organizar- serán todos invitados en los próximos días.

Por cierto, Galicia estará presente en la 33º Feria Internacional del Libro de Buenos Aires en el Stand 2417 del Pabellón Amarillo. En ese lugar encontrarán literatura gallega clásica y nueva, información general sobre Galicia, mapas, discos y novedades. Es cada año un sitio de encuentro y de disfrute.

La Feria del Libro estará abierta en Rural entre el 19 de abril y el 7 de mayo. De domingos a jueves de 14 a 22, y viernes y sábados de 14 a 23. Las entradas costarán 5 pesos en la semana y 7,5 pesos los viernes, sábados, domingos y feriados. No pagarán entrada los chicos menores de 12 años, los jubilados, profesores y universitarios (de lunes a viernes). El día sábado 28 de abril, con motivo de la ?Noche de la Ciudad en la Feria del Libro? desde las 21 hasta las 2 de la madrugada la entrada será gratuita.
Palabras engadidas (0) - Categoría: Novelas - Publicado o 10-04-2007 17:22
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Engade palabras
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0