PERFIL
fatocastelao@gmail.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 
 ANTERIORES

CHEGA O APALPADOR!


Em 2006 um trabalho de José André Lôpez Gonzâlez, publicado polo PGL, resgatava do esquecimento o Apalpador, personagem mítica da cultura popular galega para a quadra natalícia. Já no passado ano a Gentalha do Pichel chamou a atençom para a recuperaçom de facto dessa figura, e neste pretendem dar mais um pulo fazendo com que ela volte à rua.

Destarte o Apalpador, até agora sepultado por figuras importadas pola uniformizaçom cultural e polo formato consumista do Natal de hoje, sairá à rua em rondalha, trará presentes para os meninhos e meninhas do País, e deixará carvom na porta das casas de tantos indesejáveis, inimigos da nossa língua e cultura.

Da Gentalha fam questom em lembrar que o Apalpador tem especial gosto polos presentes manufacturados artesanalmente, dando mais valor ao carinho que ao dinheiro, e pedem para que este importante labor de recuperaçom das nossas festas populares conte com o apoio dos centros sociais e o movimento associativo da Galiza.

Por isso, do Centro Social compostelano já editárom um cartaz explicativo e já começárom os preparativos para o regresso do Apalpador às ruas galegas, com o intuito de recuperar o Natal galego e, ainda, afastar-nos um bocadinho da voragem consumista dessas datas.

máis sobre o apalpador
GENTALHA DO PICHEL
Comentarios (0) - Categoría: 07.- CULTURA GALEGA - Publicado o 14-12-2008 10:58
# Ligazón permanente a este artigo
© by Abertal
VISITANTE NUMERO